Oh dat is wel heel fijn ja! Dan voor een lijn kiezen die niet snel door te happen is.. de lijn die Chara had toen we haar kregen had ze haar tanden vrij snel ingezet en was al bijna doorgebeten. We hadden zelf leren politielijnen mee.Sekreetje schreef: ↑18 okt 2021, 12:05Haha, dat kan ik me voorstellen! Van de stichting uit hebben ze bij aankomt al een veiligheidstuig en martingale halsband om. We moeten zelf 2 lijnen meenemen, waarvan er 1 om je middel past. Hebben ze echt goed geregeld vind ik. Overdracht vind hond-voor-hond plaatst op een afgesloten binnenplaats.blondie schreef: ↑18 okt 2021, 12:01 Leuk en spannend! Goed passend tuigje om mee te beginnen
Ik was vrij laat met bestellen voor onze hond.. maar kon toen rap gemaakt worden in de gewenste kleuren. Ik vond het eerst wel gedoe om telkens om te doen. Maar na een paar onverwachte acties als reactie op katten op straat was ik er verrekte blij mee
Nahbu in de auto
Re: Meet nu-nog-Camino!
Geweldig, wat een leuke hond!!!
- kloesje
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Ohw wat een leukerd! Hele zachte hond lijkt het me
- Célie
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik heb dat nog steeds dat ik ineens een songtekst van een lied zie en dan denk Oooooooooooooooo zongen ze datHeleboelie schreef: ↑18 okt 2021, 12:14Ja en dan dacht ik vroeger ook nog eens dat ze 'joooor my loveeeer, not my rifle' zongen.Sandra&co schreef: ↑18 okt 2021, 12:10Hóe gaat dat liedje?Heleboelie schreef: ↑17 okt 2021, 21:54
(nu zit ik met kammie-kammie-kammie-kammieliejooooooo you come and gooooo in mijn hoofd
Gek vers.
-
- Welke: Duitse herder
Ik vind Camino wel bij m passen eigenlijk
En niet gelijk zo’n naam waarvan t halve park bij je staat als je roept
Enne , die stichting klinkt goed kwa overdracht , ik heb dat van een andere stichting bij m’n tante heel anders meegemaakt
Dat dat hondje niet meteen ontsnapt is bij het uit de bench halen op t vliegveld is mij nog altijd een raadsel
De rest zal ik je maar besparen
Enne , die stichting klinkt goed kwa overdracht , ik heb dat van een andere stichting bij m’n tante heel anders meegemaakt
Dat dat hondje niet meteen ontsnapt is bij het uit de bench halen op t vliegveld is mij nog altijd een raadsel
Wat een knapperd . Heeft een hele mooie lieve uitstraling
Zeker een naam die niet iedereen roept. Daar probeer ik ook altijd wel een beetje op te letten. Ik heb ook overdrachten gezien zoals je beschrijft ja. Vreselijk .** Angela ** schreef: ↑18 okt 2021, 14:59 Ik vind Camino wel bij m passen eigenlijk
Laatst gewijzigd door Sekreetje op 14 nov 2021, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
En wat leuk dat iedereen ook denkt dat het zo'n lieverd is. Het blijkt ook een behoorlijke clown te zijn en enorm slim. Hij klinkt perfect.
-
- Contacteer:
Leuke hond zo te zien en die naam is toch prima? Nog even voorpret.....
- Zamunda
- Posts in topic: 14
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Owh . Dat vraagt wel om veel verhalen en foto's, dat begrijp je wel hè .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Dat gaat vast lukken.
- Zamunda
- Posts in topic: 14
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
OS met dank aan Hakunamatata
Wat een mooiere, en een mooie Spaanse naam met mooie betekenis ook (camino betekent zoiets als reis of route, voor als je dat nog niet wist).
Veel plezier samen!
Veel plezier samen!
Als dat gaat lukken.
Tibbe gaat mee als steun voor Nahbu. Maar die is vaak nogal vocaal als hij dingen leuk vindt.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: Vandaag is dé dag! Nahbu fka Camino halen
Veel plezier vandaag!
Hij heet vanaf nu dus Nahbu?
Veel plezier vandaag
Vergeet de foto's niet te maken.
Veel plezier vandaag
Vergeet de foto's niet te maken.
- Angelique
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Veel plezier vandaag
Ja, het is Nahbu geworden. Naar een of andere planeet van Starwars (heb hier een grote SW-fan rondlopen) maar dan anders geschreven. De beschrijving van de planeet klonk erg leuk, en het bekt wel lekker.
O wat leuk
waar gaan jullie haar ophalen
Heel veel plezier alvast en ik hoop dat je tijd vind om toch een paar foto's te maken van de aankomst
en als hij net thuis is
waar gaan jullie haar ophalen
Heel veel plezier alvast en ik hoop dat je tijd vind om toch een paar foto's te maken van de aankomst
en als hij net thuis is
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
In Brabant. Uurtje rijden dus over een half uur vertrekken we. Auto net klaar gemaakt. Alle spullen liggen erin en nu moet ik nog wat eten, maar ben stikzenuwachtig.
Oh spannend!
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!