Lou heeft ergens pijn upd p2 d'r elleboog...
Re: Lou heeft ergens pijn
Boven is rechter elleboog, onder links.
Er lijkt een oude breuk in haar rechter elleboog te zitten die dus alle irritatie en ongemak veroorzaakt.
Er valt verder niet echt iets aan te doen ofzo dus we gaan kijken met welke dosering rimadyl ze zich prima voelt en dat houden we mooi aan.
Rug en heupen waren verder perfect, tandsteen had ze een beetje dus da's nu ook weg.
En nu ligt ze heerlijk half dronken in haar mandje te slapen. Straks eens kijken of ze wil plassen en drinken en daarna ook lekker eten.
- kloesje
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Re: Lou heeft ergens pijn
Dan inderdaad maar fijn aan de pijnstilling
- Kruimel
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Re: Lou heeft ergens pijn upd p2 d'r elleboog...
Nou, goed om te weten! En hopelijk gaat het nog heel lang prima met d'r met de pijnstilling.
Het duo Olie en Bol
Jammer dat er niets meer aan te doen is, ze heeft nog een heel leven voor zich. Hopen dat de Rymadil aanslaat. Ik ben nog steeds fan van haar, zulke leuke kleuren en dat lieve hoofd.
Fijn dat het achter de rug is en je duidelijkheid hebt.
Fijn dat het achter de rug is en je duidelijkheid hebt.
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Jammer dat er niks aan te doen is.
Maar je hebt nu wel duidelijkheid.
Ik hoop dat ze zich snel en langdurig beter voelt met pijnstillers!
Maar je hebt nu wel duidelijkheid.
Ik hoop dat ze zich snel en langdurig beter voelt met pijnstillers!
Och mupske. Gelukkig doet ze het goed op de pijnstillers.
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Hopelijk doet ze t nog heel lang goed op de pijnstillers!
- Borderbende
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Wat fijn dat het achter de rug is en fijn, dat je weet wat het is. Al kan je er verder nu weinig mee, maar te snappen waar het vandaan komt en de aanpassingen met een bevestigend hart kunnen toepassen, is ook heel wat waard.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
Ah da's jammer, maar je weet nu wel waar het vandaan komt. Met een beetje geluk is het nog vele jaren met pijnstilling te onderdrukken.
Zo lijk je in ieder geval duidelijkheid te hebben
Met pijnbestrijding kan ze vast nog een tijd goed vooruit
Met pijnbestrijding kan ze vast nog een tijd goed vooruit
Och, Lou toch. Je hebt nu wel duidelijkheid en hopelijk kan ze redelijk pijnvrij blijven met de medicatie.
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Gelukkig duidelijkheid, jammer dat de oorzaak niet weggenomen kan worden maar gelukkig slaat de pijnstilling goed aan.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Angelique
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt, het gaat vast nog jaren goed op de pijnstilling....
Dikke knuffel voor Lou
Dikke knuffel voor Lou
Ja, die duidelijkheid is absoluut fijn.
Ik kan nu ook gedrag van de afgelopen jaren plaatsen wat ik eerder wegzetten als 'ja, dat is Lou nu eenmaal' en die is alsnog wel ff kak; Ze loopt hier al jaren mee en 'ik heb haar al jaren met pijn laten lopen'.
En ik weet dat dat ik mezelf niks kwalijk kan nemen, maar dat besef kwam wel ff binnen
En ach, zij vindt het niet erg dat ze pijnstilling blijft krijgen. Ze vindt die rimadyl hartstikke lekker
Ik kan nu ook gedrag van de afgelopen jaren plaatsen wat ik eerder wegzetten als 'ja, dat is Lou nu eenmaal' en die is alsnog wel ff kak; Ze loopt hier al jaren mee en 'ik heb haar al jaren met pijn laten lopen'.
En ik weet dat dat ik mezelf niks kwalijk kan nemen, maar dat besef kwam wel ff binnen
En ach, zij vindt het niet erg dat ze pijnstilling blijft krijgen. Ze vindt die rimadyl hartstikke lekker
Wij hebben dat bij Fred. Hij was wat rustiger en wat minder graag bij drukke honden. We hebben dat weggeschreven onder leeftijd en volwassen worden. Na wat pijnklachten tijdelijk op de carporal en we hadden opeens een hele vrolijke fijne hondYbbihs schreef: ↑19 okt 2021, 21:56 Ja, die duidelijkheid is absoluut fijn.
Wat fijn dat ze met pijnstilling weer een vrolijke hond is
Herkenbaar hoor. Bij Tibbe merkten we eigenlijk niet veel. Tot hij nu op de rimadyl (yeah, snoepjes! ) staat. Ineens zien we hem nog vrolijker en meer ontspannen.