Dushi.. de weg naar een happy hondenleven..
Re: Dushi.. de weg naar een happy hondenleven..
Wat een veerkracht laat ze zien. Echt geweldig.
En die Floss...
Ik weet niet of ik het verkeerd interpreteer, maar in dat filmpje dat ze samen staan en zitten op het pad naast de paarden, lijkt ze af en toe naar hem toe te leunen. Alsof ze steun zoekt bij hem.
Ik weet niet of ik het verkeerd interpreteer, maar in dat filmpje dat ze samen staan en zitten op het pad naast de paarden, lijkt ze af en toe naar hem toe te leunen. Alsof ze steun zoekt bij hem.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Nee, niet uit zichzelf. Ze zoekt eten in je hand en toen je het niet had vond ze het jammer.
Heb worst.
Heb worst.
Ze neemt voor nu geen eten uit je hand aan, ook haar eigen eten moet je een meter van haar af neerzetten en dan weglopen , dan gaat ze pas eten , dus worst gaat niets toevoegen.
- Célie
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
whaaaaaaaa draag jij een string
- Célie
- Posts in topic: 4
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ja iedereen is natuurlijk in luf met Dushi die het zo goed doet die zien niet eens dat jij het over een string hebt!
- Teckeltoos
- Posts in topic: 2
- Welke: Teckel
Dat gaat uitgroeien tot een hondje wat zich heerlijk wentelt in liefde
Ze heeft nog een lange weg te gaan, maar vanmorgen mocht ik haar buiten aaien, en kusjes geven, dat was de eerste keer dat ze niet weg vluchtte, en in huis ook heel voorzichtig een paar keer aaien, wel samen met Knut, als ik hem aai gaat ze heel druk doen en dan tegen hem/ mijn hand aanspringen en dan kan je haar voorzichtig aaien..
Maar naar haar toelopen, hoe rustig ook, dan gaat ze op de vlucht..dus voor nu doen we alleen als zij het zelf aangeeft en op haar tempo..
Ze gaat wel buiten ook spelen met de honden, en dat doet ze zo grappig, ze maakt echt hele gekke sprongen
Vanmorgen met Mira:
en spelen in huis, Knut wordt wel erg verliefd op Dushi
Maar naar haar toelopen, hoe rustig ook, dan gaat ze op de vlucht..dus voor nu doen we alleen als zij het zelf aangeeft en op haar tempo..
Ze gaat wel buiten ook spelen met de honden, en dat doet ze zo grappig, ze maakt echt hele gekke sprongen
Vanmorgen met Mira:
en spelen in huis, Knut wordt wel erg verliefd op Dushi
- CatnDog
- Posts in topic: 21
- Welke: Groenendaeler
Wie is degene die gromt? Is dat Dushi of Mira? Als het Dushi is, vind ik het een goed teken, aangezien ze zich dan al durft te uiten. Dat heb ik haar op de filmpjes van de stichting niet horen doen.
En ja, Knut. Hij is toch nog intact? Niet zo gek dat hij verliefd op haar wordt.
En ja, Knut. Hij is toch nog intact? Niet zo gek dat hij verliefd op haar wordt.
Mira gromt op het filmpje, dat is een grommer..
Maar Dushi kan ook heel goed grommen en tanden laten zien, als zij op haar kussen ligt mogen de anderen er niet bij en dat is echt grommen en tandjes laten zien... de dappere dodo
Knut is intact, Dushi is nadat ze uit de doding kwam door Ringoland gecastreerd..
Dushi gaat echt zo spelen, het is zo leuk om te zien, en ze heeft al 3x kennis gemaakt met de sloot, maar dat vond ze leuk, dus het zal wel een zwemmer gaan worden..
Slootje..
Maar Dushi kan ook heel goed grommen en tanden laten zien, als zij op haar kussen ligt mogen de anderen er niet bij en dat is echt grommen en tandjes laten zien... de dappere dodo
Knut is intact, Dushi is nadat ze uit de doding kwam door Ringoland gecastreerd..
Dushi gaat echt zo spelen, het is zo leuk om te zien, en ze heeft al 3x kennis gemaakt met de sloot, maar dat vond ze leuk, dus het zal wel een zwemmer gaan worden..
Slootje..
Laatst gewijzigd door Kimmie op 25 jun 2024, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- CatnDog
Goed dat Dushi op bepaalde momenten ook al aan het grommen is, ook al was de grommer in het filmpje Mira.
Die sprongetjes. Er is wel een groot verschil in formaat tussen Dushi en de rottweilers (die ook nog eens erg energiek zijn, in een ander filmpje zag ik ze Mira eruit rennen). Dat lijkt me wel opletten, zodat Dushi zich niet bezeert (Mira ook trouwens).
Aan de lijn laten spelen is voor jou een uitdaging/hoop werk.
Die sprongetjes. Er is wel een groot verschil in formaat tussen Dushi en de rottweilers (die ook nog eens erg energiek zijn, in een ander filmpje zag ik ze Mira eruit rennen). Dat lijkt me wel opletten, zodat Dushi zich niet bezeert (Mira ook trouwens).
Aan de lijn laten spelen is voor jou een uitdaging/hoop werk.
bij het 2de renfilmpje hebben we de lijn losgelaten, dat gaat goed, alleen gaat dat lijntje zo om die pootjes zitten, als ze zich buiten goed gaat laten aanraken , dan mag ze helemaal los, ip is de wei hondproof afgezet, alleen wil ik haar nog niet helemaal loslaten zolang ze nog weg rent voor ons...
Knut is gewoon zo groot, die neemt ook zulke grote sprongen als die rent, die kleintjes moeten heel hard rennen om hem bij te houden..
Knut is gewoon zo groot, die neemt ook zulke grote sprongen als die rent, die kleintjes moeten heel hard rennen om hem bij te houden..
- CatnDog
Heb je bij jou in de buurt nog overvliegende legervliegtuigen of luchtballonnen waar ze plotseling van zou kunnen schrikken (i.v.m. los lopen)?
- Diana
- Posts in topic: 7
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Het is prachtig om te zien, ik geniet enorm van alle filmpjes! Wat doet ze het goed - en jullie en jullie honden natuurlijk ook.
Mooi ook om te zien dat ze de andere honden heel goed begrijpt en vertrouwt, en dat ze jou ook steeds meer benadert (op diezelfde hondse manier ).
Dit hondje was echt verloren geweest als ze niet bij andere honden was geplaatst, die het goede voorbeeld geven, waaraan ze zich kan optrekken en die haar meteen een gevoel van veiligheid en vertrouwen gaven.
Mooi ook om te zien dat ze de andere honden heel goed begrijpt en vertrouwt, en dat ze jou ook steeds meer benadert (op diezelfde hondse manier ).
Dit hondje was echt verloren geweest als ze niet bij andere honden was geplaatst, die het goede voorbeeld geven, waaraan ze zich kan optrekken en die haar meteen een gevoel van veiligheid en vertrouwen gaven.
Inderdaad, zo mooi om te zien dit. Ze is zo blij en maakt zulke grote stappen. Prachtig!
Ip niet, heel zeldzaam , maar ze verstopt zich nu steeds in het hoge gras of in kuilen, en nu kunnen we haar meenemen door die lijn, ik ben bang dat als ze los is en weg rent dat we dan echt moeten gaan vangen.. en dat gaat zoveel stress geven...
Ja, je hebt gelijk hoor, die honden helpen haar zo goed, die nemen haar helemaal mee in hun doen en laten...als ze geen honden om zich heen had, had ze dit zeker weten nog niet bereikt, en ja, ze is echt zo grappig, ik mag haar nu ook aaien als ik op de bank zit, heel voorzichtig, maar ook met die pootjes doet ze dan, echt wat een zacht lief meisje.. En ik heb in de wei aan haar buikje mogen aaien, dan is ze heel ontspannen, dus ook weer stapje vooruit...Diana schreef: ↑25 jun 2024, 16:13 Het is prachtig om te zien, ik geniet enorm van alle filmpjes! Wat doet ze het goed - en jullie en jullie honden natuurlijk ook.
we komen er wel, langzaam een stapje vooruit...
- nevache
- Posts in topic: 19
- Honden: 7
.... nou, als ik af en toe om een hoekje kijk op Bokt, dan zijn het niet eens kleine stapjes vooruit, maar enorme stappen!!
- thom
- Posts in topic: 6
- Welke: Farah het Portugese meisje
Wat gaat ze goed, wat gaat ze geweldig.
Ons Portugese meisje Farah.
Ja, Dushi is eigenlijk wel geland, en draait gewoon mee in het huishouden , er zijn niet echt spannende dingen meer te melden, ik had de weg veel langer verwacht, en had ook verwacht echt wel tegen moeilijke dingen aan te lopen , maar eigenlijk is er niets spannends meer aan....
Het is een ontzettend leuk en lief hondje, waarvan ik heel blij ben dat ze bij ons woont
Het is een ontzettend leuk en lief hondje, waarvan ik heel blij ben dat ze bij ons woont
- CatnDog
Ik vind dat ze ons allemaal versteld heeft doen staan.
Het gaat echt verrassend goed
Een wonderhondje
Een wonderhondje