Oproep politie. Hond gezocht.
Re: Oproep politie. Hond gezocht.
het is een grap. een hond met een balkje voor zn ogen. zogenaamd "crimineel gezocht door de politie"

Ja Niika, jij begrijpt hem.
ja. ik snap je intentie. maar ik vind er geen klap aan. en dat een grap uitgelegd moet worden zegt wel genoeg over de grap...
-
Cooper
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Nou zeg, wat een zure reactie. Reageer dan gewoon niet.Niika schreef: 29 jun 2024, 16:38 ja. ik snap je intentie. maar ik vind er geen klap aan. en dat een grap uitgelegd moet worden zegt wel genoeg over de grap...
Stond de azijn in de aanbieding?Niika schreef: 29 jun 2024, 16:38 ja. ik snap je intentie. maar ik vind er geen klap aan. en dat een grap uitgelegd moet worden zegt wel genoeg over de grap...
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik vind hem wel leuk! Een zware crimineel 
Ik moest meteen lachen. Ook omdat hij(zij?) een lichte grijns lijkt te hebben zo. Mooi getimed, de foto!
- Budkes
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Nuance verschil; dat een grap aan jou uitgelegd moet worden, de rest hier begreep hem direct.Niika schreef: 29 jun 2024, 16:38 ja. ik snap je intentie. maar ik vind er geen klap aan. en dat een grap uitgelegd moet worden zegt wel genoeg over de grap...
Grappige foto.

Dank jullie wel.
Niika begreep de grap direct. Zij legde de grap uit aan Anneke.Budkes schreef: 29 jun 2024, 22:26Nuance verschil; dat een grap aan jou uitgelegd moet worden, de rest hier begreep hem direct.Niika schreef: 29 jun 2024, 16:38 ja. ik snap je intentie. maar ik vind er geen klap aan. en dat een grap uitgelegd moet worden zegt wel genoeg over de grap...
Grappige foto.![]()
![]()

Tanja en Anne
- Anneke
- Posts in topic: 2
- Welke: Havanezer

Anneke en Bobbie
Ik vond m wel leuk hoor, al moest ik eerlijk gezegd even 2 tellen nadenken