mijn laatste leo's
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: mijn laatste leo's
Mooie foto’s! Er lopen er hier in de buurt ook twee rond.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Hier in de buurt ook twee. Reuen, allebei. Van verschillende eigenaars. Eentje is een leuke hond, de andere een onbetrouwbare lijer.
Hier in de buurt een teef.
Ze is nu wat gematigder nu ze ouder is, maar als jonge hond wilde ze mijn honden alleen maar aanvallen.
Ze spoot zo ongeveer vuur als ze andere honden zag (niet alleen de mijne vond ze vreselijk).
Ze is nu wat gematigder nu ze ouder is, maar als jonge hond wilde ze mijn honden alleen maar aanvallen.
Ze spoot zo ongeveer vuur als ze andere honden zag (niet alleen de mijne vond ze vreselijk).
- nevache
- Posts in topic: 1
- Honden: 7
Zo, da's heel wat hond - daar passen die 7 van mij (qua gewicht) met z'n allen wel uit.
-
tja, vervelende honden heb je overal en in ieder ras. Ik heb 30 jaar in het ras gezeten, en inderdaad heel, heel soms kwam je ze tegen. Gelukkig niet in mijn fokkerij, of mij bekende honden
Maar goed blijkbaar is dat het enige wat opvalt, hier.
Maar goed blijkbaar is dat het enige wat opvalt, hier.
Als je het ras zelden ziet en toevallig juist die minder plezierige hond tegen komt dat is dat niet iets wat "opvalt" maar wat gewoon wordt ervaren bij die hond.
En ja, dat wordt dan in zo'n geval al snel "opgehangen" aan het ras.
Zo vreemd is dat niet toch? Lijkt me gewoon menselijk
-
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Ik kan mij voorstellen dat je ze mist. Ze waren een belangrijk deel van je leven.
- Anneke
- Welke: Havanezer
Ik vind ze prachtig.
Hier in de buurt is ook iemand die altijd een leonberger heeft. Ze geeft ze namen van grote luxe automerken, de,huidige heet Bentley, wat wonderwel past. En ik ken ze niet anders als vriendelijk.
Helaas voor haar zijn haar twee vorige honden niet oud geworden.
Hier in de buurt is ook iemand die altijd een leonberger heeft. Ze geeft ze namen van grote luxe automerken, de,huidige heet Bentley, wat wonderwel past. En ik ken ze niet anders als vriendelijk.
Helaas voor haar zijn haar twee vorige honden niet oud geworden.
Anneke en Bobbie
Ik zag er eentje op de hondenshow in Geldrop. Het andere uiterste van het spectrum. Hahaha. Die brak los en ging gezellig in zijn eentje de hele show over. Hallo en goedendag. De tijd van zn leven. En die bazen er maar achteraan hollen
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Prachtige honden.
Wat een mooie beren
- Cooper
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Kwam er laatst één tegen in het bos. Vriendelijke reus, ook voor Cooper.
Mijn hond heette leo en zijn beste vriend op cursus was een leonberger, ik vond hem geweldig!
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Schoot mij later te binnen, ik ken(de) er eigenlijk vier. Boris die hier in het dorp woont had een voorganger, genaamd Guus. Een oude kennis van ons en tevens hondentrimster heeft een teef en op zondagen komen we regelmatig een reu tegen op Lauwersoog. Ze zijn/waren allemaal even vriendelijk, maar mijn honden gingen er een straatje voor om. Voor hun is het een maatje teveel!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.