Alle hondjes weer eens...
Alle hondjes weer eens...
Er was zowaar een streep zon afgelopen dagen... dus camera mee...
Flossie en Dushi...
Mira en Knut..
Dushi en Knut:
Dushi:
Flossie:
Knuttie:
Duke:
Duke doet met dit weer heel veel zwemmen, vind ie helemaal geweldig.....
Miertje:
En spelen maar..:
Ze zijn zo leuk met zijn allen....
Als het goed is, dan zijn er dinsdag weer 6 hondjes... dan komt er een Takis fosterhondje naar ons toe
Flossie en Dushi...
Mira en Knut..
Dushi en Knut:
Dushi:
Flossie:
Knuttie:
Duke:
Duke doet met dit weer heel veel zwemmen, vind ie helemaal geweldig.....
Miertje:
En spelen maar..:
Ze zijn zo leuk met zijn allen....
Als het goed is, dan zijn er dinsdag weer 6 hondjes... dan komt er een Takis fosterhondje naar ons toe
Re: Alle hondjes weer eens...
Wat een geweldig stel is het zo bij elkaar
Ik zie bij Dushi opeens wat collieachtigs.
Zal wel niet hé?
Ik zie bij Dushi opeens wat collieachtigs.
Zal wel niet hé?
- Diana
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat een ontzettend leuke serie, maar vooral die laatste foto
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Wat een plaatjes zijn het (de foto's en de honden).
Dinsdag een opvanghondje bij jullie? Wat gaat dat snel! Spannend, hoor.
Dinsdag een opvanghondje bij jullie? Wat gaat dat snel! Spannend, hoor.
- nevache
- Honden: 7
Heerlijke foto's, @Kimmie !
En Dushi inmiddels zonder tracker?
Ik liep gister met van die oordoppen vanwege zaagtafellawaai, en werd door een van de honden aangestaard alsof ik van Mars kwam... toen moest ik nog even aan jou en Dushi's reactie op andere kleding denken.... dus tip: zet van die joekels van oordoppen op je hoofd
Ik liep gister met van die oordoppen vanwege zaagtafellawaai, en werd door een van de honden aangestaard alsof ik van Mars kwam... toen moest ik nog even aan jou en Dushi's reactie op andere kleding denken.... dus tip: zet van die joekels van oordoppen op je hoofd
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Owwh wat een blije bekkies
De laatste foto is zo schattig!
Hopelijk wordt de opvanghond ook zo warm ontvangen door de rest
De laatste foto is zo schattig!
Hopelijk wordt de opvanghond ook zo warm ontvangen door de rest
Ik heb echt geen idee wat er in haar zit.. ze heeft wel hele leuke oortjes
Ja die is lief...Mira en Dushi zijn echt gek op elkaar, en zo leuk met elkaar
Ja, dat gaat sneller als ik dacht, ik dacht dat daar wel een week of 2 a 3 tussen zou zitten , maar er was een plek vrij voor een hond die as dinsdag mee kan met het vliegtuig, of dat al kon.. nou ja, doe maar...
Ja Dushi loopt zonder tuig en tracker, ze is daarmee gewoon vrijer en ze is zo braaf, blijft heel dicht bij ons in de buurt, die Mira daarentegen...die zou die tracker veel meer nodig hebben... , die is áltijd kwijt, nu is de wei hondproof afgezet, maar alsnog vind Mira zo haar ontsnappingsplekjes, handig, want de maken we dan weer dicht, Mira loopt niet echt weg, en Mira is niet bang, dat vind ik bij Dushi nog wel spannend , bij de laatste ronde doe ik de tracker wel om, dat als er iets gebeurd dat we niet in het donker hoeven te zoeken...nevache schreef: ↑12 jul 2024, 22:28 Heerlijke foto's, @Kimmie !
En andere kleding is nog een dingetje.. dat blijft ze raar vinden.. denk dat die oordoppen ook niet echt een heel groot succes gaan zijn
Daar ga ik maar vanuit, dat die ook zo ontvangen gaat worden...
Oh de hond komt vrijdag , hoor ik net, landt donderdagavond en wordt vrijdag hierheen gebracht
-
- Welke: Oud Duitse herder
Geweldige foto’s. Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe divers je roedel is en ze samen zo perfect matchen. Echt een droom om zoveel hondjes om je heen te kunnen hebben.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Weet je al meer over de hond dan je destijds over Dushi wist? Reu/teef, leeftijd?
Morgen denk ik, dan heb ik een video afspraak en ze hebben een paar honden uitgezocht waar ik uit mag kiezen..
Zodra ik wat weet dan ga ik het melden, enige is dus dat de hond donderdags landt ipv dinsdag, en vrijdag dan gebracht gaat worden, maar eerst morgen video bellen en maar eens zien met welke honden ze komen.. Spannend!!
Rosanne , we hebben altijd wel 6 tot 8 honden gehad, 5 gaat weer een beetje de goede kant op...
Zodra ik wat weet dan ga ik het melden, enige is dus dat de hond donderdags landt ipv dinsdag, en vrijdag dan gebracht gaat worden, maar eerst morgen video bellen en maar eens zien met welke honden ze komen.. Spannend!!
Rosanne , we hebben altijd wel 6 tot 8 honden gehad, 5 gaat weer een beetje de goede kant op...
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Heerlijk die foto’s. En Dushi met die bovenlip heel ver opgetrokken.
gaat meer middelmaat hond worden, die kleintjes zijn wel heel kwetsbaar hier...
Dushi heeft haar bekkie wel bij zich...
Kleine haai , ik kan er zo van genieten als ze zo aan het rennen en spelen is. alleen dat al maakt mij zo blij ....
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Dushi is straks degene die de boel allemaal regelt
Vind het echt bijzonder en leuk om te zien hoe goed het in je roedel gaat samen met de rottweilers.
Vind het echt bijzonder en leuk om te zien hoe goed het in je roedel gaat samen met de rottweilers.
Ik heb een 'plaslighond' geadopteerd
Je hele terrein lijkt te zijn goedgekeurd, inclusief plassen water
Haha nog nooit gezien bij een hond. Laatste filmpje legt ze zelfs haar kop neer op het eind.
Nanna heeft ook een hond die in plassen ligt, ik had het ook nog nooit gezien, maar Dushi doet het ook..
En gister gebeld over de fosterhond voor hier, de hondjes waren 6 leuke honden om uit te kiezen, we hadden 2 honden die voor ons eruit sprongen, en we hebben Takis de hond laten kiezen , en het wordt Nima:
Een jong speels meisje, ik denk dat die het heel leuk hier gaat hebben...
En gister gebeld over de fosterhond voor hier, de hondjes waren 6 leuke honden om uit te kiezen, we hadden 2 honden die voor ons eruit sprongen, en we hebben Takis de hond laten kiezen , en het wordt Nima:
Een jong speels meisje, ik denk dat die het heel leuk hier gaat hebben...
Het plezier straalt ervan af!
Wat een vrolijke koppies
Wat een vrolijke koppies