13 juli en 17 augustus Escape room met hond (regio Weert)
13 juli en 17 augustus Escape room met hond (regio Weert)
13 juli en 17 augustus organiseer ik samen met mijn concullega 2 keer een escape room voor hond en eigenaar
Duurt ongeveer 60-75 minuten
Ieder kwartier kan een groepje starten (maximaal 2 personen met 2 honden)
De kosten zijn € 20,- voor 1 persoon met hond, 2e persoon met hond in het groepje € 10,-
De escaperoom is te vinden op het terrein van Hondenclub Fun en Focus, Houwakker 29 in Ospel
We starten vanaf 10:00 uur ’s ochtends en er kan ieder kwartier een groepje (max 2 personen en 2 honden) starten. Je mag je voorkeurstijd doorgeven.
Na afloop ontvangt iedereen een leuke goodiebag en de beste tijd van de dag wint nog iets extra’s!
Inschrijfformulier via https://www.dogs4fun.nl/zomerpret-2024
Duurt ongeveer 60-75 minuten
Ieder kwartier kan een groepje starten (maximaal 2 personen met 2 honden)
De kosten zijn € 20,- voor 1 persoon met hond, 2e persoon met hond in het groepje € 10,-
De escaperoom is te vinden op het terrein van Hondenclub Fun en Focus, Houwakker 29 in Ospel
We starten vanaf 10:00 uur ’s ochtends en er kan ieder kwartier een groepje (max 2 personen en 2 honden) starten. Je mag je voorkeurstijd doorgeven.
Na afloop ontvangt iedereen een leuke goodiebag en de beste tijd van de dag wint nog iets extra’s!
Inschrijfformulier via https://www.dogs4fun.nl/zomerpret-2024
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: 13 juli en 17 augustus Escape room met hond (regio Weert)
Wat een ontzettend leuk idee.
Ik woon niet in de buurt, maar ik wil jullie en alle deelnemers alvast veel plezier wensen!
Ik woon niet in de buurt, maar ik wil jullie en alle deelnemers alvast veel plezier wensen!
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 3
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Wat ontzettend leuk! Ik ga even kijken of er iemand met me mee wil, anders kom ik alleen
Als ik een auto kan regelen, zijn wij er ook bij volgende week
Ik vind wel iets voor jou @dre
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Als ik me nu alleen opgeef, kan ik dan evt later nog iemand erbij proppen? Of is dat onhandig?
Je geeft met opgeven een voorkeur voor een tijdvak aan. We reserveren een kwartier voor je en dan kan daar later prima nog iemand bij. Geef het dan alleen via pb even door als je er iemand bij hebt en diegene zich ook ingeschreven heeft zodat ik er extra op kan letten in de planning
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Helemaal goed!Ybbihs schreef: ↑02 jul 2024, 11:45Je geeft met opgeven een voorkeur voor een tijdvak aan. We reserveren een kwartier voor je en dan kan daar later prima nog iemand bij. Geef het dan alleen via pb even door als je er iemand bij hebt en diegene zich ook ingeschreven heeft zodat ik er extra op kan letten in de planning
- Persistence
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Wat leuk zeg, jammer dat het zo ver weg is voor ons.
@Persistence en @Jetski maak er een dagje uit van
Escape room, rondje wandelen met de honden in de Weerter bossen en daarna nog wat eten bij bijvoorbeeld huyskamer Daatjeshoeve waar honden ook toegestaan zijn
Escape room, rondje wandelen met de honden in de Weerter bossen en daarna nog wat eten bij bijvoorbeeld huyskamer Daatjeshoeve waar honden ook toegestaan zijn
Ik kan het zeker aanbevelen! Ook Strabrechtse heide en de vennen in Someren zijn vanuit Ospel maar een klein stukje. Erg mooie omgeving hier
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Haha ja wel verleidelijk.
Maar Tom tom zegt 2u15 min enkele weg zonder file.
Dan is combineren met een weekendje weg logischer
Jammer dat ik de 17de al wat leuks heb (te veel leuke dingen!). Als ik kan doe ik echt een keer mee. Lijkt me superleuk.
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Voor mij ook een ruime 2 uur rijden enkele reis, met zelf nog speuren in de ochtend en een verjaardag in de avond wordt het wel wat te gek voor 1 dagJetski schreef:Haha ja wel verleidelijk.
Maar Tom tom zegt 2u15 min enkele weg zonder file.
Dan is combineren met een weekendje weg logischer
Mocht het een keertje wat centraler georganiseerd kunnen worden (ik zie een idee voor een HL-uitje!) dan doen we graag mee