what the hell?!
- Susam
- Posts in topic: 1
- Welke: Podengo kruising
what the hell?!
https://www.adopteereendier.be/honden/87209/blue
Onze grappige vriend Blue is een kruising van rottweiler met teckel. Dit zorgt ervoor dat hij eruit ziet als een kleine, lange rottweiler
Bleu heeft de basis gehad op de hondenschool. Mensen hebben hem afgestaan omdat ze er geen tijd meer voor hebben.
Onze grappige vriend Blue is een kruising van rottweiler met teckel. Dit zorgt ervoor dat hij eruit ziet als een kleine, lange rottweiler
Bleu heeft de basis gehad op de hondenschool. Mensen hebben hem afgestaan omdat ze er geen tijd meer voor hebben.
- Loraine
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Re: what the hell?!
Ik heb ooit eenzelfde kruising voorbij zien komen maar dan wildkleur ruwhaar en qua bouw uit verhouding.
Deze uit de OP vind ik nog best leuk gelukt voor de kruising die hij is.
Deze uit de OP vind ik nog best leuk gelukt voor de kruising die hij is.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Een rotteckel.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik zou er geen hand naar uitsteken. Allebei rassen die eerst hakken en dan denken.
-
- Welke: Grieks
ik zou hier ook niet echt op vallen...vind het niet echt een fijne combi
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik vind het eeuwig zonde dat die foto het (voor mij) niet doet want nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig ook.
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Dank. Behalve de kleur vind ik ‘m niet eens zo Rottweilerachtig. Hij heeft in elk geval een degelijke kop. Maar mijn type is het niet.
Het is dat de overbuurteckel volgens mij gecastreerd is, maar whaha haar dochter heeft een Rottie reu, en zo zou de combi er dus uit kunnen zien
Ik vind veel kruisingen met teckel er soms raar uitkomen hoor. Ooit een teckel gekruist met poedel tegengekomen, zag er echt niet uit. Teckellijf en dan een poedelhoofd erop, volgens mij nog een grote poedel ook. Kop waar ga je met dat lijf heen of andersom was het, volkomen uit proporties die hond.
Ik vind veel kruisingen met teckel er soms raar uitkomen hoor. Ooit een teckel gekruist met poedel tegengekomen, zag er echt niet uit. Teckellijf en dan een poedelhoofd erop, volgens mij nog een grote poedel ook. Kop waar ga je met dat lijf heen of andersom was het, volkomen uit proporties die hond.
Hij is best wel leuk, alleen die scheve voetjes, die vind ik echt niet mooi.
Tanja en Anne
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik vind die eerste "mooier".
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Hier liep een lab/teckel echt dat hele lijf en kop was als een zwarte lab en dan die korte pootjes eronderblondie schreef: ↑16 jul 2024, 18:42 Het is dat de overbuurteckel volgens mij gecastreerd is, maar whaha haar dochter heeft een Rottie reu, en zo zou de combi er dus uit kunnen zien
Hoe hebben ze dag vir elkaar gekregen om dit te kruizen.
Ik zie die teckel al boven op die rottweiler teen zitten.
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Dat gaat prima hoor, ze kan ook gewoon liggen.Sabientje schreef:Hoe hebben ze dag vir elkaar gekregen om dit te kruizen.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi