Pfffffff

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Teckeltoos
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Teckel

Pfffffff

Bericht door Teckeltoos »

Peer houdt absoluut niet van warm weer. Hij ligt te kijken alsof ik hem ikweetnietwat aangedaan heb. Vandaag maar in de achtertuin uitlaten. Een wandeling op straat is nu niet echt zijn ding.
Laatst gewijzigd door Teckeltoos op 19 jul 2024, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Nanna

Re: Pfffffff

Bericht door Nanna »

Krijg me naar buiten. Ik wacht binnen onder de ventilator tot die kenkerhitte weer over is. Dit weer is een recept voor migraine.
De honden vinden er ook niks aan dus korte rondjes it is.
Afbeelding
alinelaila
Welke: Friese Stabij

Bericht door alinelaila »

Ik vind het tot nu toe vandaag wel meevallen, net ook nog gewoon met Zoë gelopen. Een graad of 23 is het nu. Vanmiddag doe ik niks. Ben gelukkig vrij vandaag en morgen, dus in de middag ga je mij niet buiten zien.
Loraine
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Hier is het tropenrooster weer ingegaan:
Overdag liggen we met zijn allen als zeesterren voor de ventilatoren te niksen en slapen, 's avonds laat, 's nachts en rond zonsopkomst lopen we de uitlaatrondes.

Vanmiddag wel rondje Intratuin gepland staan, maar dat wordt erin, linea recta naar de Voskes schappen, de gewenste producten meegrissen, naar de kassa en weer naar de auto gok ik.
En mocht het meevallen qua hitte dan doen we dat in rustig tempo en mag Mahdu (gaat mee in de buggy) nog even konijntjes kijken. :lol1:
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Mo-yi
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Vanmorgen vroeg was het wel lekker, dus een goede ronde kunnen doen. Net een kleine plas en poepronde in de schaduw. Nu pal voor de ventilator en ze ligt lekker te tukken. Vanmiddag even in en uit de tuin voor wat nodig is en vanavond lopen we wel weer
Afbeelding
Barkley

Bericht door Barkley »

wij hebben vanmorgen vroeg een speurles gehad en nu hang ik op de bank en Fred ligt afgepeigerd te snurken en hoeft niets meer.
Loraine
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Ondanks de temperatuur vind ik het vooralsnog prima te doen.
Scheelt al een hoop dat het bewolkt is waardoor de zon niet op me schijnt.
Zelfs de Intratuin viel heel erg mee qua temperatuur, ja het was wat warmer dan buiten maar niet bloedverziekend heet ofzo.
De auto was wel erg warm, maar daar hebben we gelukkig airco voor. :P
Mahdutje heeft geen stap gezet, die is uit de auto in zijn buggy gezet en terug, heeft in de Intratuin nog een bakje water gehad en thuis stond er ook een volle bak met vers water klaar voor hem.

En nu liggen we op bed, languit voor de ventilatoren te chillen, Netflix te kijken en dutjes te doen. :mann:
Het huis is koeler dan buiten, wat heerlijk was toen we weer thuis kwamen, alsof er een koelblijvend dekentje om me heen gelegd werd. :hartjes:
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Plaats reactie