Voer je altijd hetzelfde?

CatnDog
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Re: Voer je altijd hetzelfde?

Bericht door CatnDog »

Ik voer wel bijna altijd hetzelfde. Darf vol bites en Cavom compleet. Soms een ander merk. Een eitje, wat fruit, rijst & gekookte kip & gedroogde snacks. Maar over het geheel gezien heel erg saai.
Daan
Welke: Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Bericht door Daan »

Ik wissel af, meestal tussen kivo en buddy's en dan ook steeds andere diersoorten.
K@ren

Bericht door K@ren »

Ilvar krijgt hoofdzakelijk KVV, twee soorten Energique. En een klein maaltje puppybrokjes van Biofood. Daar beloon ik ook vaak mee tussendoor en met trainen. Hij krijgt verder elke dag wat van ons eten, af en toe een eitje en groenten met kefir. En stukjes fruit, hij is dol op allerlei soorten fruit: appel, kiwi, kers, pruim, aardbei (die plukt hij van mijn aardbeienplanten als hij de kans krijgt), ik heb hem nog nooit iets zien weigeren.
Afbeelding
malinois
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Oh eitjes krijgen ze hier een paar keer per week vers onder de kip vandaan, tafelrestjes, af en toe wat rauwe groente uit de 70% bak bij de jumbo en 1x per week een prooidier. Meestal iets van kwartel in de veren.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Border Collie

Bericht door Border Collie »

Na jarenlang Lotgering te hebben gegeven ben ik toevallig recentelijk over gestapt op Kivo. Wel een stukje duurder oa omdat hij ipv 400 gram nu 500 gram nodig heeft. Toch vind ik zijn ontlasting stabieler en laat hij geen scheten meer. Ik had gehoopt dat de verharing minder zou worden maar helaas is dat nog steeds hetzelfde
Afbeelding
Plaats reactie