Een collega van mij is opzoek naar opvang voor haar Engelse Bulldog en vroeg mij of ik een goed adres wist. Liefst kleinschalig en met ervaring met bulldogs. Hij kan niet met andere honden, dus privé opvang bij iemand met andere honden is geen optie.
Ik ben niet bekend in die omgeving, dus alle tips zijn welkom
‘Hij kan niet met andere honden’.
Nee hoor. Die gaf ik echt niet uit handen. Gewoon naar een pension met een hok voor hem alleen.
Edit: dat vroeg je ook
Crutz schreef: ↑25 jun 2024, 13:53
Honden die echt alleen moeten kunnen hier ook. (Privé natuurljk ook ervaring mee) maar voor het hoogseizoen zit ik vol
Het gaat om oktober hoor ik net. Zou ze contact kunnen opnemen voor die periode?
Honden die echt alleen moeten kunnen hier ook. (Privé natuurljk ook ervaring mee) maar voor het hoogseizoen zit ik vol
Het gaat om oktober hoor ik net. Zou ze contact kunnen opnemen voor die periode?
zeker
en ze kan altijd eens kennis komen maken
Top, dankjewel! Ik heb haar je website doorgestuurd, dan kan ze via die weg in contact komen.
Ze moest lachen om de 'sporthond in conditie'. Als haar hond iets niet is, is het een sporthond