Nieuw thuis gezocht voor Dirk
- *Esther
- Posts in topic: 25
- Honden: 3
- Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff
Re: Nieuw thuis gezocht voor Dirk
Jammer he Marc! Wat zou hij het fijn bij je hebben.
Er staat op FB een filmpje van Dirk, gemaakt door de Hondenbescherming. Hij ligt daar gelukzalig te rollen door het gras. Lieve Dirk staat erbij. Fijn om te zien en toch moet ik er even van slikken. Hij had zo'n fijn huis bij Els.
Er staat op FB een filmpje van Dirk, gemaakt door de Hondenbescherming. Hij ligt daar gelukzalig te rollen door het gras. Lieve Dirk staat erbij. Fijn om te zien en toch moet ik er even van slikken. Hij had zo'n fijn huis bij Els.
Bij ons in het bos loopt een wat oudere meneer met een jachtterrier en die loopt altijd los. Ik heb hem er weleens op aangesproken dat ik dat best bijzonder vond maar dat vond hij niet, kwestie van duidelijk opvoeden en hij is een oud jager.
Dit was zijn derde en hij vind het fantastische honden. Het is een reu en mag alleen maar op de paden lopen en dat weet hij precies. Een ontzettend leuk hondje!
Dit was zijn derde en hij vind het fantastische honden. Het is een reu en mag alleen maar op de paden lopen en dat weet hij precies. Een ontzettend leuk hondje!
Heb hem nu ook op FB gedeeld, misschien zit er in mijn FB kring wel iemand die denkt JA!
Ach wat naar het is dat ik al een pittige reu heb anders had ik het zo gedaan, het is wel een ras wat op m'n verlanglijstje staat voor ooit. Heb 'm op fb gedeeld, pitbulls zijn tenslotte ook terriërs en er is veel overlap in dat wereldje dus wie weet.
- Célie
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Precies, anders komen er weer van die koetsjie koetsjie redders types die een ouwe pikkenees geeneens kunnen opvoeden.Budkes schreef: ↑07 aug 2024, 23:35 Dirk heeft een fantastische opvoeding en begeleiding gehad van Els, dat spreekt in zijn voordeel. Ik hou van het type hond. En ja het is geen krokodil, het is gewoon een hond. Maar Duitse jachtterriers vallen echt wel onder de moeilijke honden. Elke Duitse jachtterrier eigenaar zal dat beamen. En de meeste zullen ze niet snel als huishond plaatsen maar enkel als werkhond.
Ik vind de mechelaar uit werklijnen echt een appeltje eitje vergeleken bij een Duitse jachtterrier afkomstig van werklijnen. En om teleurstelling bij Dirk en nieuwe eigenaren te voorkomen mag dat best benoemd worden.
Het is geen krakkemikkig oudje, maar een sterk mannetje in de bloei van zijn leven.
Ik zeg niet dat ik nu verslikte in mijn wijn EchoMira. Ik zeg het niet.
- Célie
- Contacteer:
Hij werd toch ook op facebook gedeeld, ik denk dat je niet wil weten hoeveel van die redders daar rondhangen hoor
- Kells
- Posts in topic: 8
- Welke: Ierse Setters
Ik denk niet dat de eerste de beste redder die hond meekrijgt.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Célie
- Contacteer:
- Persistence
- Posts in topic: 10
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Ik geloof het ook niet, die mensen die altijd zeggen: breng maar hier.
- *Esther
Fijn zo'n wandeling voor hem.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- *Esther
Nou, waar je al bang voor was, las ik op FB. Dirk trekt het tehuis slecht ondanks de superverzorging.
Nu staat er een spoedoproep.
Gaat dat helpen?
Nu staat er een spoedoproep.
Gaat dat helpen?
Ach gut arme Dirk
Ik hoop echt dat er iemand komt voor hem.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Ik hoop heel erg dat dat gaat helpen
IK heb het bericht ook weer gedeeld.
Vind dit zo verdrietig voor Dirk
IK heb het bericht ook weer gedeeld.
Vind dit zo verdrietig voor Dirk
-
- Posts in topic: 3
- Persistence
- Posts in topic: 10
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Zo ontzettend sneu dit. Er moet toch iemand zijn die valt voor hem? Wel zonder aanwezige reu zie ik nu.
- Kells
Ja dat bemoeilijkt het wel. Om die reden kan ik hem ook niet nemen.Persistence schreef: ↑07 sep 2024, 18:37 Zo ontzettend sneu dit. Er moet toch iemand zijn die valt voor hem? Wel zonder aanwezige reu zie ik nu.
- Kells
Bericht van de hondenbescherming op Facebook:
*** 𝕊𝕡𝕠𝕖𝕕 𝕠𝕡𝕣𝕠𝕖𝕡! ***
Om met de deur in huis te vallen: Dirk trekt het niet meer..
Deze normaal erg vrolijke Duitse jachtterriër is doodongelukkig.
Dirk is een ontzettende lieverd, die erg graag bij de mensen is. En daar zit eigenlijk ook meteen het probleem; Dirk voelt zich helemaal happy wanneer we met hem zijn, spelen en knuffelen. Hij bloeit dan helemaal op. Maar wanneer we bezig zijn met de verzorging van andere honden in onze opvang ervaart hij zoveel stress, dat het zo echt niet langer gaat.
Uiteraard verdienen al onze viervoeters een nieuw thuis, maar het doet ons verdriet hem zo te zien, vandaar onze oproep in de hoop snel een fijn en dik verdiend thuis voor hem te vinden.
Voor Dirk zijn we op zoek naar een thuis waar zijn nieuwe baasjes de tijd voor hem hebben. Er moeten namelijk dagelijks echt wel een aantal knuffel-sessies plaatsvinden, aldus Dirk. Daarnaast is het belangrijk te weten dat we Dirk niet bij een andere reu plaatsen.
Bij serieuze interesse praten we je natuurlijk graag uitgebreid verder bij over Dirk!
Stuur een mail naar denham@hondenbescherming.nl, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
- Josefien
- Posts in topic: 1
- Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison
Goed nieuws voor Dirk!
https://www.facebook.com/share/p/9mPYiJKLeVdFU85R/
"Dirk, het aktieve terriertje voor wie we dringend een nieuwe eigenaar zochten, is geplaatst. Hij gaat struinen door de Zuid-Hollandse duinen. Zijn gepensioneerde baasje heeft alle tijd voor hem, ervaring met diverse terrierrassen en is dol op het fanatieke, alerte van dit type hond. Jaap & Dirk, we wensen jullie vele mooie avonturen samen!"
"Dirk, het aktieve terriertje voor wie we dringend een nieuwe eigenaar zochten, is geplaatst. Hij gaat struinen door de Zuid-Hollandse duinen. Zijn gepensioneerde baasje heeft alle tijd voor hem, ervaring met diverse terrierrassen en is dol op het fanatieke, alerte van dit type hond. Jaap & Dirk, we wensen jullie vele mooie avonturen samen!"
Nou, gelukkig zeg. Dit lijkt me wel wat voor Dirk. Toch nog een goed einde.
Dit is echt helemaal geweldig. Ik zat echt met die hond. Gek! Maar kon dus wel een fijne update gebruiken.Josefien schreef: ↑10 sep 2024, 13:11 Goed nieuws voor Dirk!