Bijzonder
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: Bijzonder
De eigenaar van het dierenhotel durft wel gewoon in beeld te komen. Dat zie je meestal niet. Ik heb het idee dat het een deel onwetendheid is, een deel teveel hooi op haar schouders nemen en een deel onwillendheid om te veranderen.
Ik vind het nogal apart dat als je politie ziet staan wanneer je je honden komt halen en je hoort wat er allemaal mis gaat op die locatie, dat je dan toch beslist om je honden in de toekomst opnieuw naar dat dierenhotel te brengen.
Ik vind het nogal apart dat als je politie ziet staan wanneer je je honden komt halen en je hoort wat er allemaal mis gaat op die locatie, dat je dan toch beslist om je honden in de toekomst opnieuw naar dat dierenhotel te brengen.
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
De eigenaresse komt niet erg overtuigend over. Ik denk dat het vooral een geld en capaciteitskwestie is dat de kwaliteit niet in orde is.
Heb hier ook weleens gekeken maar na de slechte reviews was ik al afgehaakt.
Is bij de eigenaresse geen onwetenheid (helaas) maar is voornamelijk een geld kwestie.. was het altijd nu triest om te zien dat het nog steeds is. Ja die vond ik ook heel apart dat je dan alsnog je honden daar heen brengt met zoveel politieCatnDog schreef: ↑14 aug 2024, 17:36 De eigenaar van het dierenhotel durft wel gewoon in beeld te komen. Dat zie je meestal niet. Ik heb het idee dat het een deel onwetendheid is, een deel teveel hooi op haar schouders nemen en een deel onwillendheid om te veranderen.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Dan zal het met de mevrouw die in de toekomst terug zou willen komen wellicht ook met geld te maken kunnen hebben? Aangezien ze zelf geen negatieve ervaring heeft gehad, gaat ze liever naar dezelfde betaalbare opvang i.p.v. een degelijke opvang met betere reviews waar de prijs hoger ligt.jenn90 schreef: ↑14 aug 2024, 19:58Is bij de eigenaresse geen onwetenheid (helaas) maar is voornamelijk een geld kwestie.. was het altijd nu triest om te zien dat het nog steeds is. Ja die vond ik ook heel apart dat je dan alsnog je honden daar heen brengt met zoveel politieCatnDog schreef: ↑14 aug 2024, 17:36 De eigenaar van het dierenhotel durft wel gewoon in beeld te komen. Dat zie je meestal niet. Ik heb het idee dat het een deel onwetendheid is, een deel teveel hooi op haar schouders nemen en een deel onwillendheid om te veranderen.
-
- Welke: Whippet en Lurcher
De eigenaresse lijkt het concept van een norm niet te begrijpen.
Plastic manden mogen niet. Ook niet als je ze allemaal elke dag checkt wat natuurlijk niet gebeurt.
Ontlasting in de cel mag niet langer dan, zeg 12 uur. Dan maak je een rooster en spuit je die cellen schoon.
Ik zou mijn honden echt nooit naar zo'n type pension (met stalen hokken in een rij) brengen maar ik vind wel dat er meer gedaan moet worden om de ondernemer te helpen te begrijpen wat er van haar verwacht wordt want ik heb niet het idee dat dat aan de hand is en ik denk dat ze het wel goed bedoeld.
Plastic manden mogen niet. Ook niet als je ze allemaal elke dag checkt wat natuurlijk niet gebeurt.
Ontlasting in de cel mag niet langer dan, zeg 12 uur. Dan maak je een rooster en spuit je die cellen schoon.
Ik zou mijn honden echt nooit naar zo'n type pension (met stalen hokken in een rij) brengen maar ik vind wel dat er meer gedaan moet worden om de ondernemer te helpen te begrijpen wat er van haar verwacht wordt want ik heb niet het idee dat dat aan de hand is en ik denk dat ze het wel goed bedoeld.
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik vind het sowieso heel apart dat je honden naar zo'n roestvrijstalen stalling brengt. Ook als het er wel schoon is.jenn90 schreef: ↑14 aug 2024, 19:58Is bij de eigenaresse geen onwetenheid (helaas) maar is voornamelijk een geld kwestie.. was het altijd nu triest om te zien dat het nog steeds is. Ja die vond ik ook heel apart dat je dan alsnog je honden daar heen brengt met zoveel politieCatnDog schreef: ↑14 aug 2024, 17:36 De eigenaar van het dierenhotel durft wel gewoon in beeld te komen. Dat zie je meestal niet. Ik heb het idee dat het een deel onwetendheid is, een deel teveel hooi op haar schouders nemen en een deel onwillendheid om te veranderen.
Met 3 dierenpensions (nu 2) mag je zeker wel verwachten dat ze weet wat er verwacht wordt jaren gewoon dingen gedaan omdat er geen degelijke controles kwamen en ik vind het nog steeds wel bijzonder ook na zoveel slechte revieuws dat t pension open mag zijn
Mensen laten toch willens en wetens hun hond(en) daar achter.
Bij het zien van die kennels was ik al omgedraaid.
Ben dol op reizen, en gelukkig nemen mijn kinderen met liefde de honneurs waar als we weg gaan, maar mocht dat niet zo zijn skipte ik vakantie zonder honden a la minuut.
Ben dol op reizen, en gelukkig nemen mijn kinderen met liefde de honneurs waar als we weg gaan, maar mocht dat niet zo zijn skipte ik vakantie zonder honden a la minuut.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Mensen willen wat dat betreft vaak voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Lachend wordt de vakantie naar Verweggistan geboekt, en dat mag wat kosten, maar die hond moet zo goedkoop mogelijk onder worden gebracht.
Dat moet altijd uit liefde worden gedaan alsof dat niet samen kan gaan met geld.
Ik zou liever betalen voor een veilige en professionele opvang die meer vraagt dan een schijntje aan beun de haas als mijn kinderen het niet zouden doen.
Aan liefde geen gebrek voor onze honden hier thuis, ik zou dan voor die veiligheid en betrouwbaarheid gaan.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wat een stress moeten die honden dan ervaren zeg.
Ik zou ze ook nooit zo achter laten, hoe kun je nu op vakantie gaan en ontspannen en genieten als je hond in zo’n zooi zit
Ik zou ze ook nooit zo achter laten, hoe kun je nu op vakantie gaan en ontspannen en genieten als je hond in zo’n zooi zit
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
Dat.Tineke schreef:Mensen willen wat dat betreft vaak voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Lachend wordt de vakantie naar Verweggistan geboekt, en dat mag wat kosten, maar die hond moet zo goedkoop mogelijk onder worden gebracht.
Dat moet altijd uit liefde worden gedaan alsof dat niet samen kan gaan met geld.
Ik zou liever betalen voor een veilige en professionele opvang die meer vraagt dan een schijntje aan beun de haas als mijn kinderen het niet zouden doen.
Aan liefde geen gebrek voor onze honden hier thuis, ik zou dan voor die veiligheid en betrouwbaarheid gaan.
Zo had ik pas nog een spoedaanvraag (gingen die dag zelf weg, in het hoogseizoen) maar ja nee. De prijs voor opvang in huis was veel te duur. En dat ik ook nog een kennismaking eiste was ook absurd want het moest die dag.
Want met mijn prijs zou de opvang duurder zijn dan hun eigen vakantie
- Omega
- Welke: Nu een echte toller
Hier is het ook bijna ieder jaar raak. Hond gaat naar opa en oma maar kunnen 'm niet uitlaten of hij/zij dan met mij mee mag voor die paar weken. Ieder jaar opnieuw haken ze af/krijg ik geen antwoord meer als ik mijn tarief noem, dan is het kennelijk niet zo erg meer dat de hond niet goed uitgelaten wordt.
Nee dat is ook zeker zo, al werkt het ook niet mee dat diverse keurmerken (tenminste dat was een x aantal jaren geleden zo) ook niks voorstellen en tja naïef en te simpel gedacht maar mensen hechten of hechtte daar waarde aan dat als een pension een keurmerk heeft dat dat dan goed moet zijn.
Omega schreef:Hier is het ook bijna ieder jaar raak. Hond gaat naar opa en oma maar kunnen 'm niet uitlaten of hij/zij dan met mij mee mag voor die paar weken. Ieder jaar opnieuw haken ze af/krijg ik geen antwoord meer als ik mijn tarief noem, dan is het kennelijk niet zo erg meer dat de hond niet goed uitgelaten wordt.
Hier bleven ze (ook als ik niet meer reageerde) zeuren of ik niet wat aan het tarief kon doen
-
Normaal komt ze beter uit de verf, dit filmpje maakt het helaas alleen maar ergerPersistence schreef: ↑14 aug 2024, 18:42 De eigenaresse komt niet erg overtuigend over. Ik denk dat het vooral een geld en capaciteitskwestie is dat de kwaliteit niet in orde is.
wij hebben iemand in een groep die elk jaar last minute een gecancelde oppas heeft - dan heb je ook al 7 jaar dezelfde pechCrutz schreef: ↑15 aug 2024, 09:07Dat.Tineke schreef:Mensen willen wat dat betreft vaak voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Zo had ik pas nog een spoedaanvraag (gingen die dag zelf weg, in het hoogseizoen) maar ja nee. De prijs voor opvang in huis was veel te duur. En dat ik ook nog een kennismaking eiste was ook absurd want het moest die dag.
Want met mijn prijs zou de opvang duurder zijn dan hun eigen vakantie
Ja precies. Wij namen eigenlijk altijd onze hond mee. Behalve op wintersportvakantie. Maar geen goede opvang en ik bleef thuis hoor. Ik heb nu 1 vast oppashondje voor de vakantie van de bazin en elke week een avond. Dat vind ik heerlijk. Maar als het zo uitkomt pas ik ook af en toe een dagje op honden uit de wijk. Maar het gaat als een lopend vuurtje dat ik geen hond meer neem (ben 75 jaar) maar wel af en toe oppas. Nou dan komen ze aan de deur voor 2 of 3 weken in de zomervakantie want alles zit vol. Daar ga ik echt niet aan beginnen en zielige gezichten doen me dan niks.Tineke schreef: ↑15 aug 2024, 07:52 Mensen laten toch willens en wetens hun hond(en) daar achter.
Als wij vakantie met onze hond boekten zocht ik eerst waar de hond mee mocht en dan keek ik verder wat leuk was. En als ik mijn hond niet mee zou nemen boek je toch eerst de opvang van je hond en dan je eigen vakantie.
Dat gemakzuchtige gedoe en het probleem bij een ander leggen is zo irritant.
Inderdaad, ik check ook eerst de opvangplaatsen voor de honden. 1 oude die geen plezier zal hebben van vakantie, 1 jonge die geen plezier heeft van veranderingen van omgeving en 1 tussenslag die mee gaat. Is 1 van die 3 niet beschikbaar, dan maar geen vakantie.
Opvangen doe in zelf beperkt. Er kunnen géén honden los in huis bij me dus ze moeten een bench/autokennel kennen.
Opvangen doe in zelf beperkt. Er kunnen géén honden los in huis bij me dus ze moeten een bench/autokennel kennen.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
Voedingsadvies op maat.
- Loraine
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Ik heb een paar adressen waar Mahdutje van harte welkom is maar ik zit met Dívka die niet uit logeren kan.
Dus ik ga niet op vakantie of eens een dagje/weekendje ergens waar de honden mee naartoe kunnen of Dívka thuis kan blijven met iemand die haar tussendoor komt uitlaten.
Zelf heb ik 2 oppashonden, Joep die er gemiddeld 3 dagen per week is en wanneer zijn vrouwtje een weekend weg is of op vakantie gaat is hij ook hier.
Sterker nog, mocht haar vakantie tegelijkertijd vallen met de aankomende verduurzaming van mijn woning (ergens in de komende 3 jaar) dan gaat hij gewoon mee naar mijn moeder.
En jaarlijks heb ik 2-4 weken een hond van mijn ouders in de zomervakantie, dit jaar zou Puckje komen maar dat ging niet door ivm een aanval door een buurthond.
Volgend jaar komt hij of Fonzy hierheen, bekijken we tegen die tijd wel.
En bij zeer hoge uitzondering komt het hondje van mijn ex als alle andere opties niet kunnen, maar das 1x voorgekomen in de ±3,5 jaar dat ze hem heeft.
Dus ik ga niet op vakantie of eens een dagje/weekendje ergens waar de honden mee naartoe kunnen of Dívka thuis kan blijven met iemand die haar tussendoor komt uitlaten.
Zelf heb ik 2 oppashonden, Joep die er gemiddeld 3 dagen per week is en wanneer zijn vrouwtje een weekend weg is of op vakantie gaat is hij ook hier.
Sterker nog, mocht haar vakantie tegelijkertijd vallen met de aankomende verduurzaming van mijn woning (ergens in de komende 3 jaar) dan gaat hij gewoon mee naar mijn moeder.
En jaarlijks heb ik 2-4 weken een hond van mijn ouders in de zomervakantie, dit jaar zou Puckje komen maar dat ging niet door ivm een aanval door een buurthond.
Volgend jaar komt hij of Fonzy hierheen, bekijken we tegen die tijd wel.
En bij zeer hoge uitzondering komt het hondje van mijn ex als alle andere opties niet kunnen, maar das 1x voorgekomen in de ±3,5 jaar dat ze hem heeft.