Bestaat dat eigenblijk bij honden?
Mo-yi heeft de afgelopen paar weken een keer of vier gehad dat ze, terwijl ze graaft, ineens haar linkerpoot optrekt en zo blijft staan, geen piepje helemaal niks.
1 x had ze dat dus buiten, na graven van een plasje, en hop; poot omhoog en ze kon niet verder. ik heb haar een tijdje vastgehouden, kon wel aan haar poot komen en voelen. later wilde ze hem weer belasten en hinkte twee passen en toen liep ze daarna ineens vlot weer door. Vanmiddag had ze het weer, nu op haar matras. Ze stond even lullig en bedacht zich; och ik wilde toch al gaan liggen, liet zich omlaag zakken en ging daarna weer verder tukken.
Pijnlijk lijkt het dus niet.
triggerfinger
-
- Posts in topic: 1
Re: triggerfinger
Ik herken dit wel, m'n Noah had dit soms. Dat ze opeens haar voorpoot optilde en stijf hield. Het leek wel of er een spier even op slot zat en na 10 seconde ofzo was alles weer normaal. Ben er nooit achter gekomen wat dit nou was
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: triggerfinger
ja, wat gek! ik dacht eerst dat ze een kramp kreeg maar het is sneller over en ze geeft geen kikBorder Collie schreef: ↑16 aug 2024, 20:38 Ik herken dit wel, m'n Noah had dit soms. Dat ze opeens haar voorpoot optilde en stijf hield. Het leek wel of er een spier even op slot zat en na 10 seconde ofzo was alles weer normaal. Ben er nooit achter gekomen wat dit nou was