Nieuwe aanwinst, raadkruising
Re: Nieuwe aanwinst, raadkruising
Waarschijnlijk was pa of ma al een doodle. Dus boomer doodle x beagle doodle en dan kloppen de percentages ook. En het uiterlijk omdat de beagle wel wat verder weg ligt. Leuk en knap hondje.
Erg leuke hond om te zien
Een leukerd is het , veel geluk samen
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Die Bichon Frisé en de Shih Tzu had ik er niet uitgehaald.
De Beagle trouwens ook niet
In ieder geval is het een erg leuk hondje om te zien
De Beagle trouwens ook niet
In ieder geval is het een erg leuk hondje om te zien
-
- Posts in topic: 7
- Honden: 2
- Welke: Beagle - Duitse Herder
De Shih Tzu en Bichon Frisé had ik ook niet zien aankomen.
Inmiddels is zijn conditie aan het beteren, gezien de lengte van zijn nagels liep hij niet zo heel veel. Verder is het een heel gemakkelijk en lief hondje, wat dat betreft volgens mij wel keurige opvoeding gehad. Het loslopen ben ik ook niet ontevreden over. Wat zijn gedrag betreft zou ik hem ouder dan 10 maanden geven. Ideaal naast opa Beagle en voor de toekomst ook fijn als hij 'grote broer' wordt.
Ik moet alleen wel wennen aan zijn vacht, werkelijk alles plakt erin vast en als hij nat is kleurt hij zo roze als een pasgeboren rat. Zijn haar is inmiddels weer langer maar ik ben benieuwd of het voldoende is bij nat en koud weer. Als hij blauw kleurt zal hij jasje aan moeten.
Inmiddels is zijn conditie aan het beteren, gezien de lengte van zijn nagels liep hij niet zo heel veel. Verder is het een heel gemakkelijk en lief hondje, wat dat betreft volgens mij wel keurige opvoeding gehad. Het loslopen ben ik ook niet ontevreden over. Wat zijn gedrag betreft zou ik hem ouder dan 10 maanden geven. Ideaal naast opa Beagle en voor de toekomst ook fijn als hij 'grote broer' wordt.
Ik moet alleen wel wennen aan zijn vacht, werkelijk alles plakt erin vast en als hij nat is kleurt hij zo roze als een pasgeboren rat. Zijn haar is inmiddels weer langer maar ik ben benieuwd of het voldoende is bij nat en koud weer. Als hij blauw kleurt zal hij jasje aan moeten.