Finny de scheepshond
-
- Posts in topic: 4
Finny de scheepshond
Gisteren is Finny voor het eerst mee geweest tijdens een boottochtje met een motorboot. Ze vond het zeker in het begin nog wat spannend maar heeft het prima gedaan.
Laatst gewijzigd door Kelperuaantjes op 23 aug 2024, 13:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Finny de scheepshond
Leuke uitstraling heeft ze. En knap.
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Kelperuaantjes schreef: ↑23 aug 2024, 11:04 Gisteren is Ginny voor het eerst mee geweest tijdens een booottochtje met een motorboot.
Mocht ze haar speeltje ook uit het water apporteren? Mooie hond en mooie halsband!
-
Nee, ze is gewoon aan boord gebleven. Dit vonden we voor haar 1e keer varen verstandiger.Persistence schreef: ↑23 aug 2024, 12:29Kelperuaantjes schreef: ↑23 aug 2024, 11:04 Gisteren is Ginny voor het eerst mee geweest tijdens een booottochtje met een motorboot.
Mocht ze haar speeltje ook uit het water apporteren? Mooie hond en mooie halsband!
Bedankt voor de complimenten. De halsband heb ik jaren geleden voor Mojo gekocht maar staat haar net wat beter dan hem.
-
Dank je. Haar oren zijn wat aan de grote kant maar verder vind ik haar prachtig.
Laatst gewijzigd door Kelperuaantjes op 23 aug 2024, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Wauw mooie hond en die halsband is oook prachtig.
- Cooper
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Nou, voor een eerste keer doet ze het prima!
Ze kijkt zeer geïnteresseerd
Ze kijkt zeer geïnteresseerd
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Knappe meid
Als je je speeltje maar vast hebt
Mooie foto's !!
Mooie foto's !!
Mooie meid
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wat leuk dat ze steun heeft bij haar speeltje. Net een kleuter met knuffel. Lief!
-
Dat helpt haar heel erg, ze kan erop kauwen als ze iets spannend vindt en loopt er bij voorkeur altijd mee.
Ideaal vind ik als ze zelf zo'n hulpje hebben gevondenKelperuaantjes schreef: ↑23 aug 2024, 20:12Dat helpt haar heel erg, ze kan erop kauwen als ze iets spannend vindt en loopt er bij voorkeur altijd mee.