Geen hond te zien
- Suzanne
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Geen hond te zien
Ik heb een poos terug een plekje ontdekt waar ik op een goede dag heen kan scooten.
Beetje een gekke plek, achter bedrijven, maar om die reden kom ik nooit iemand tegen. Hooguit rond de lunch of na werktijd dat er wat mensen lopen. Lekker rustig.
Zo ook gisteravond. Prachtige avond voor een rondje
Na een poosje dacht ik, ze kunnen hier best even los, lekker overzichtelijk, niemand die er last van heeft en geen hond te bekennen
Tot ik in de verte iets uit de bosjes zag komen.
Gelukkig zag ik hem eerder dan de meisjes en kon ik ze rustig aanlijnen. Pas toen ik er foto's van ging maken kregen ze hem door. Hij was totaal niet onder de indruk, ging uiteindelijk weg, kwam weer terug, en ging toen pas echt weg. Meisjes hadden aardig wat te snuffelen
Beetje een gekke plek, achter bedrijven, maar om die reden kom ik nooit iemand tegen. Hooguit rond de lunch of na werktijd dat er wat mensen lopen. Lekker rustig.
Zo ook gisteravond. Prachtige avond voor een rondje
Na een poosje dacht ik, ze kunnen hier best even los, lekker overzichtelijk, niemand die er last van heeft en geen hond te bekennen
Tot ik in de verte iets uit de bosjes zag komen.
Gelukkig zag ik hem eerder dan de meisjes en kon ik ze rustig aanlijnen. Pas toen ik er foto's van ging maken kregen ze hem door. Hij was totaal niet onder de indruk, ging uiteindelijk weg, kwam weer terug, en ging toen pas echt weg. Meisjes hadden aardig wat te snuffelen
Re: Geen hond te zien
Oeh, wildbraad.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Mooie plek om te wandelen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Wat een mooi plekje om met ze te lopen
Zouden ze achter dat ree aan zijn gegaan als ze haar eerder hadden gezien dan jij?
Zouden ze achter dat ree aan zijn gegaan als ze haar eerder hadden gezien dan jij?
Heerlijk, zo’n plekje in de buurt.
- Suzanne
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Ik denk het wel... Toen ik ze aan de lijn had ging ik foto's maken en toen zagen ze hem en gingen tekeer als malloten.
Al denk ik dat ze vanaf die afstand nog gewoon dachten aan een grote hond en daar wil Eef blaffend op af om er krijsend alsof ze is gebeten er voorbij te rennen
onbetrouwbare loeders, die twee braverdjes...
Suzanne schreef: ↑16 sep 2024, 16:08Ik denk het wel... Toen ik ze aan de lijn had ging ik foto's maken en toen zagen ze hem en gingen tekeer als malloten.
Al denk ik dat ze vanaf die afstand nog gewoon dachten aan een grote hond en daar wil Eef blaffend op af om er krijsend alsof ze is gebeten er voorbij te rennen
onbetrouwbare loeders, die twee braverdjes...
IK zie het voor me
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Prachtig. Ook fijn zo'n verhard stuk voor met een scootmobiel.
Wauw wat een mooi cadeau!
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk