Obstacle course
Obstacle course
Nou, die had er zin in.
Die hindernis
Die hindernis
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Obstackle course
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- ellen en de birmanen
Re: Obstacle course
geweldig
Hihihihi
Die lat had er toch af moeten vallen?
Het is geen gezicht zo
Het is geen gezicht zo
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Heeft de hond de lijn in de bek of gaat de kop omhoog omdat de lijn onder kop hangt? Het is een beetje een vreemd gezicht.
- sabine
- Site Admin
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Volgens mij lijn in de bek idd. Ik vind t niet echt een leuk filmpje, het plezier spat er niet vanaf zeg maar. Voor wie is dit leuk, niet voor die hond alvast
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Wat een naar baasje heeft die hond. Ik zou mijn hond dit echt nooit aandoen bij zoveel geen puf en geen zin. Ik zou overigens denken dat de pup pijn heeft en daar helemaal lusteloos en murf van is. Ik vind het echt naar want het puppy is echt helemaal op...
Ik dacht dat het nog een grote pup was, ik vind het dan wel erg hoog voor die losse gewrichten en om hem dan zo over een stok te laten sneuvelen…
Effe goed gekeken en dag bijten in de riem is al protest. Staart laag. Beest walgt ervan en daar zal een reden voor zijn. Ziet er overigens wel grappig uit maar beestje zelf heeft geen plezier.
- Dirkje
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Ik dacht hetzelfde.
- Budkes
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Geweldig filmpje.
Gewoon een eigenwijze labradorpup. Veel van op cursus gehad vroeger, bazen denken vaak dat ze als gehoorzame hulphond geboren worden, maar de eerste paar maanden zijn het echt bord voor de kop eigenwijze donders.
Pup is gewoon bezig met zijn eigen ding, de riem opkauwen, staart is gewoon neutraal kwispelend en hij is ook al niet onder de indruk van zijn struikelpartij. Ik mag dit soort types wel.
Gewoon een eigenwijze labradorpup. Veel van op cursus gehad vroeger, bazen denken vaak dat ze als gehoorzame hulphond geboren worden, maar de eerste paar maanden zijn het echt bord voor de kop eigenwijze donders.
Pup is gewoon bezig met zijn eigen ding, de riem opkauwen, staart is gewoon neutraal kwispelend en hij is ook al niet onder de indruk van zijn struikelpartij. Ik mag dit soort types wel.