Libelle
Re: Libelle
Bijzonder!
Dat is een bijzondere ervaring
Blijft Brego lekker rustig kijken?
Vermoedelijk zou hier een poging zijn gedaan om een libelle-met-vlieg-in-de-bek in de bek van Claire te parkeren
Blijft Brego lekker rustig kijken?
Vermoedelijk zou hier een poging zijn gedaan om een libelle-met-vlieg-in-de-bek in de bek van Claire te parkeren
-
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Leuk
Claire begint ook zo, alleen blijft het daar niet bij
Claire begint ook zo, alleen blijft het daar niet bij
- Gretha
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Wat leuk!
Er vliegen er hier veel, maar op me landen doen ze niet.
Tijdens het varen door de Weerribben hebben we wel af en toe lifters die dan op de boot of koelbox gaan zitten en een stukje meevaren.
Er vliegen er hier veel, maar op me landen doen ze niet.
Tijdens het varen door de Weerribben hebben we wel af en toe lifters die dan op de boot of koelbox gaan zitten en een stukje meevaren.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Leuk! Uit ervaring weet ik dat Bruine glazenmakers dit wel doen. Heidelibellen heb ik dit nog niet zien doen. Dit vrouwtje Bruinrode heidelibel (volgens mij) had kennelijk geen andere plek in de buurt om op te zitten en jouw vinger bracht uitkomst.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Posts in topic: 4
- Welke: Oud Duitse herder
Ja ze zijn echt wel gaaf. Van die mini helikoptertjes. Zo leuk om ze een keer goed te kunnen bekijken.
Ja ik kan mij voorstellen dat het best wel zwaar is zo’n prooi in je mond. Ik zat ook echt met verbazing te kijken hoe die vlieg weg werd gewerkt. Heel leuk om het beestje zo eens van dichterbij te hebben kunnen bekijken.
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
Wat byzonder! Nu was je natuurlijk wel verplicht zolang met je hand stil te blijven staan tot ie zn vlieg had opgepeuzeld
Wat mooi en bijzonder dat die zo op je hand ging zitten...ze vliegen hier weleens door de tuin, meestal met een berg honden achter ze aan...