Als je ook nog een giraf, een geit en een baviaan neemt, wordt het de ark van NoachSuske schreef: ↑10 sep 2024, 14:23Ik denk zelf dat Jump for Joy een formaatje Kooiker wordt, misschien iets groter.blondie schreef: ↑10 sep 2024, 13:15Ook qua groei hoor denk ik.
Glory kwam in juni en was toen dus 9 maanden, 11 kilo en 45 cm hoog. Ik denk dat die nu ca. 50/52 cm is. Aki en Chara zitten boven de 60 cm schoft.
En wat ik al zei, Chara is ook nog flink de hoogte in gegaan t.o.v. toen ze hier net was. Toen was ze echt flink aantal centimeters kleiner dan Aki, nu is ze volgens mij hoger dan hem.
Mooi handzaam maatje voor ons op de ark
Leeftijd in te schatten?
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: Leeftijd in te schatten?
-
- Posts in topic: 18
- Welke: Chien de Rue
Bewaar meCatnDog schreef: ↑10 sep 2024, 15:32Als je ook nog een giraf, een geit en een baviaan neemt, wordt het de ark van NoachSuske schreef: ↑10 sep 2024, 14:23Ik denk zelf dat Jump for Joy een formaatje Kooiker wordt, misschien iets groter.blondie schreef: ↑10 sep 2024, 13:15
Ook qua groei hoor denk ik.
Glory kwam in juni en was toen dus 9 maanden, 11 kilo en 45 cm hoog. Ik denk dat die nu ca. 50/52 cm is. Aki en Chara zitten boven de 60 cm schoft.
En wat ik al zei, Chara is ook nog flink de hoogte in gegaan t.o.v. toen ze hier net was. Toen was ze echt flink aantal centimeters kleiner dan Aki, nu is ze volgens mij hoger dan hem.
Mooi handzaam maatje voor ons op de ark
-
Ik weet dat zo'n geboortedatum in het paspoort van een gevonden straatschoffie helegaar niks zegt maar 10-05-24 zou betekenen dat het mannetje nu zo'n 4 1/2 maand oud zo zijn
Idd. Valentino is van 14-05-2024 en was dus afgelopen 14de 4 maanden oudSuske schreef:Ik weet dat zo'n geboortedatum in het paspoort van een gevonden straatschoffie helegaar niks zegt maar 10-05-24 zou betekenen dat het mannetje nu zo'n 4 1/2 maand oud zo zijn
-
@Crutz ik ga proberen foto's te maken van zn gebit als hij hier is maar ik denk toch echt nog steeds heel sterk dat hij in 1e instantie best wel wat te oud is ingeschat. Maakt helemaal niks uit, was gewoon nieuwsgierig.
En nu maar nog ffkes wachten
En nu maar nog ffkes wachten
Waarom is hij geschoren op zijn voorpoot? Ik schat hem trouwens ook een maand of 5
Bloedafname voor de diverse ziektes denk ikSmoushond schreef:Waarom is hij geschoren op zijn voorpoot? Ik schat hem trouwens ook een maand of 5
-
Bloed onderzoek.
Ik schat hem echt behoorlijk jonger, voornamelijk gebaseerd op filmpjes en daarin dan zo'n puppenzit
Maar maakt voor de rest echt helemaal niks uit, vraag was voornamelijk uit pure nieuwsgierigheid etc.
-
@Crutz
Hoef geen foto's te maken, hij is nog niet uitgewisseld.
Zit ook nu nog als een pup.
Maar wat issie leuk
Maar wat issie leuk
Wat leuk. Hie ging het vannacht?
Dan kan de leeftijd dus prima kloppen.Suske schreef:[smention u=101]Crutz[/smention]
Maar wat issie leuk
Valentino heeft net een paar grote kiezen en voor tandjes gewisseld, maar bv de hoektanden ook nog niet
Heerlijk dat ie zo leuk is