Dierendag

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Rosanne
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Dierendag

Bericht door Rosanne »

Elke dag is het wel dierendag, maar Brego moest dat even uitbuiten vandaag. 😂 Alsof hij het wist.

Ik weet dat ik al twee snackjes heb gehad, maar een derde kan toch ook wel? Staren inclusief zacht neusfluiten. :')

Afbeelding

Hier heen!

Afbeelding

Afbeelding

Die graag. 😎

Afbeelding

Bingo!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Jay
Posts in topic: 1

Re: Dierendag

Bericht door Jay »

Oh, hij mag zelf kiezen ! Leuk hoor. :mrgreen:

Die van mij heeft een gewone dierendag gehad, lekkere pensstaaf en een wandeling in het zonnetje. :smile:
Afbeelding
Omega
Welke: Nu een echte toller

Bericht door Omega »

Met een ballengek hondje ga je naar ...
Afbeelding
Afbeelding
Mo-yi
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Ik was het gewoon vergeten, en ik doe er sowieso ook niet aan. Toeval wil dat ik vanmorgen boodschappen deed en gelijk zalmfilet voor Mo en poes meenam. Na de zalmfilet heeft ze dr vlees nog gehad, na het wandelen wat koekjes en verdomd alsof ze t weet..al drie keer in de keuken gestaan, zielig kijken..naar keukenkastje staren..of ze heeft een vreetbui of iemand heeft haar ingefluisterd dat het dierendag is :lol1:
Afbeelding
Rosanne
Posts in topic: 2
Welke: Oud Duitse herder

Bericht door Rosanne »

Jay schreef: 04 okt 2024, 20:28 Oh, hij mag zelf kiezen ! Leuk hoor. :mrgreen:

Die van mij heeft een gewone dierendag gehad, lekkere pensstaaf en een wandeling in het zonnetje. :smile:
Haha ja meestal iets wat hij makkelijk kan eten. Dan komt hij daarna terug voor iets waar hij langer wat aan heeft. 😂
Omega schreef: 04 okt 2024, 20:35 Met een ballengek hondje ga je naar ...
Afbeelding
Geweldig :lol1: Daar zou Brego ook enorm blij mee zijn.
Mo-yi schreef: 04 okt 2024, 20:58 Ik was het gewoon vergeten, en ik doe er sowieso ook niet aan. Toeval wil dat ik vanmorgen boodschappen deed en gelijk zalmfilet voor Mo en poes meenam. Na de zalmfilet heeft ze dr vlees nog gehad, na het wandelen wat koekjes en verdomd alsof ze t weet..al drie keer in de keuken gestaan, zielig kijken..naar keukenkastje staren..of ze heeft een vreetbui of iemand heeft haar ingefluisterd dat het dierendag is :lol1:
Ik kwam er ook pas later op de dag achter. 🙈 Het is eigenlijk elke dag dierendag voor ze. Maar vandaag had hij ergens toch wel door dat het een verwendag was en hij het extra uit moest buiten. 😎

Tuurlijk weet ze dat het dierendag is. :pffff: Slimme meid. 🥰
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
ranetje

Bericht door ranetje »

Claire had een wellness dagje :smile:
Een behandeling bij de osteopaat.
En sinds een jaar vindt ze dat helemaal geweldig.
Daarvoor ook als ze genoeg snoepjes kreeg :mrgreen: maar nu laat ze zich behandelen zonder dat er nog een snoepje moet worden gegeven.
Afbeelding
Plaats reactie