Wij moeten daar ook maar eens naar toe. Lijkt mij heerlijk voor de honden. Ben je trouwens nog een Ier tegen gekomen? Vrienden van ons zitten ook op het eiland.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Kells schreef: ↑06 okt 2024, 21:39
Wij moeten daar ook maar eens naar toe. Lijkt mij heerlijk voor de honden. Ben je trouwens nog een Ier tegen gekomen? Vrienden van ons zitten ook op het eiland.
Ja, meerdere. Pas nog een enorm lief oud kwispelteefje van het werklijntype
Kells schreef: ↑06 okt 2024, 21:39
Ja, meerdere. Pas nog een enorm lief oud kwispelteefje van het werklijntype
Dat moet Keelin zijn.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Terschelling is prachtig! Het is ook heerlijk voor honden, ze mogen op best veel plaatsen loslopen. Wij gingen daar ergens iets eten, kwam er gelijk iemand die daar werkte aan met een waterbak voor Pleun. Ik vroeg of Pleun wel naast mij op een stoel mocht zitten als ik mijn trui eronder deed. Ja, dat was helemaal prima en die trui hoefde er echt niet onder want de mensen waren daar wel gewend om te zitten in een beetje zand. De hond werd nog voor de mensen bediend
Dat lijkt op een klein vliegtuig dat een bocht heeft lopen maken.
Kan je op Terschelling ook parachutespringen? Op Texel was laatst nog iemand overleden bij zo'n sprong.
Kan je op Terschelling ook parachutespringen? Op Texel was laatst nog iemand overleden bij zo'n sprong.
Op Texel en Ameland zit wel een paracentrum. Op de andere eilanden niet.
Op Texel en Ameland zit wel een paracentrum. Op de andere eilanden niet.