Stelling. De beste puppies koop je bij een fokker met een volle prijzenkast.

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Elian
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Russische tzarin en een westjeutapets

Re: Stelling. De beste puppies koop je bij een fokker met een volle prijzenkast.

Bericht door Elian »

Kells schreef: 08 okt 2024, 21:18 Ik hoef geen honden van fokkers met prijzenkasten, maar ook bij fokkers zonder prijzenkasten moet je opletten. Niet iedere fokker heeft zijn huiswerk goed gedaan en fokt met dieren waar van hij of zij de achtergrond niet van heeft uitgeplozen.
Dit inderdaad. Eigenlijk heeft die hele prijzenkast er weinig mee van doen.
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
blacky
Posts in topic: 1

Re: Stelling. De beste puppies koop je bij een fokker met een volle prijzenkast.

Bericht door blacky »

dan moet je bij mij geen pup kopen want geen volle prijzenkast maar ik denk wel dat ik de beste pups heb. :lol1:
Frootje
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Ik kijk sowieso niet naar prijzenkasten. Ik kijk gewoon of ik een fokker kan vinden waarin ik vertrouwen heb. Bij veel rassen vind ik de honden uit showlijnen juist wat minder mooi, dus daar zou ik niet zo snel voor gaan. Stamboom vind ik trouwens sowieso compleet onbelangrijk, gezondheid en karakter zijn wel echt prioriteit. Als Aloy over heel wat jaar met pensioen gaat zit ik (op dit moment, gelukkig is er nog meer dan genoeg tijd om me drie keer te bedenken :F: ) te denken aan een werklijn Golden (werklijn Labrador is ook niet uitgesloten). Maar ik ga dan echt niet uitpluizen welke fokker de meeste prijsjes in de kast heeft staan. Gewoon een fokker waarmee ik een goede klik heb en waarbij ik een goed gevoel heb over hoe ze het aanpakken, dat vind ik belangrijk. :D
Plaats reactie