Gedroogde snacks Lotgering
-
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Chien de Rue
Gedroogde snacks Lotgering
Vanochtend op een rommelmarkt!
Ja, wat doe ik daar, proberen een beetje winst te kopen
Grote Lotgering bus, ik er naar toe.
Vraag aan de meneer of hij ook mee heeft wat er op de bus staat, want vaak ook gewoon bedrijfsbus mee met privehandel natuurlijk.
Halve bus vol met gedroogde snacks
Nog niet online, waarschijnlijk van de week wel.
Gedroogde eendennekken, lamsoren en runderlever meegenomen, 3 voor 10
Waren nog veel meer smaken.
Voor wie interesse heeft
Ja, wat doe ik daar, proberen een beetje winst te kopen
Grote Lotgering bus, ik er naar toe.
Vraag aan de meneer of hij ook mee heeft wat er op de bus staat, want vaak ook gewoon bedrijfsbus mee met privehandel natuurlijk.
Halve bus vol met gedroogde snacks
Nog niet online, waarschijnlijk van de week wel.
Gedroogde eendennekken, lamsoren en runderlever meegenomen, 3 voor 10
Waren nog veel meer smaken.
Voor wie interesse heeft
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Gedroogde snacks Lotgering
Oooh! Leuk! Ben benieuwd naar wat je allemaal hebt!
dat is goed nieuws
- galga's
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
De snacks liggen al een tijdje in Zaandam bij de fabriek. Ze zien er goed uit. Er is echt van alles, ook vis. Het vervelende vind ik alleen dat het per zakje gaat en niet op gewicht. Ik heb geen idee of ze duur zijn of juist goedkoop.
@S.V. in jouw woonplaats is een kraampje met gedroogde snacks. Is ook goed spul.
@S.V. in jouw woonplaats is een kraampje met gedroogde snacks. Is ook goed spul.
heel benieuwd wanneer het online komt. bestel altijd voor de honden voer daar, hopelijk zijn ze niet zo duur dan kan het in 1x mee
Zeker interessant, hopelijk staat het online als we volgende bestelling gaan plaatsen, dan bestel ik het wel mee denk ik
-
Heb even voor je gekeken, de 3 soorten die ik heb meegenomen zijn rond de 235 gram.galga's schreef: ↑23 sep 2024, 05:25 De snacks liggen al een tijdje in Zaandam bij de fabriek. Ze zien er goed uit. Er is echt van alles, ook vis. Het vervelende vind ik alleen dat het per zakje gaat en niet op gewicht. Ik heb geen idee of ze duur zijn of juist goedkoop.
3,50 per zakje
Misschien kun je zo beter vergelijken.
dank Suske, dat is alvast interessant. Als die prijzen zo blijven dan is het best goedkoop idd. Hopelijk geen tijdelijke aanbieding
-
@Niika weer even gekeken, prijs staat gewoon op het etiket gedrukt dus dit was alvast geen aanbieding, behalve die 3 voor 10 dan maar dat is ook marginaal.
ik zie het nog niet op de site staan helaas. zou het nog komen of kijk ik verkeerd?
Ik heb ze een paar dagen geleden gemaild en ze zijn er druk mee bezig dat het ook via de website besteld kan worden.