Loopse teef

Plaats reactie
Smoushond
Posts in topic: 7

Loopse teef

Bericht door Smoushond »

Het is weer zover loopse teef in de buurt en alle reuen in de omgeving zijn van slag
Ik weet dat het even duurt want deze teef woont met nog 3 andere teven samen en ze gaan dan allemaal achter elkaar 😇
Ik gaf Bertus altijd wat op de ergste dagen als hij écht constant naar buiten wil en tegen de ramen aan geplakt zit te loeien zeg maar en dat is nu net uitverkocht

Ik heb gezocht op iets vergelijkbaars maar vind niks ,dit hielp echt heel goed
Tot nu toe is extra brokjes zoeken en wandelen nog voldoende
Wie weet een goede vervanger

https://www.medpets.nl/dr-anns-hormone-control

Afbeelding
Afbeelding
pioenroos
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie

Re: Loopse teef

Bericht door pioenroos »

Er zit hop en valeriaan in, beiden inderdaad rustgevend. Je zou dus die 2 ingrediënten los kunnen kopen en aan hem geven.
Er zit ook vitamine b6 in. Edelgist is een goede bron van b vitamines:
https://nl.pit-pit.com/products/gistvlokken
Bij pit en pit hebben ze ook hop en valeriaan zie ik. De tinctuur is makkelijk te doseren.
https://nl.pit-pit.com/search?q=Valeriaan
https://nl.pit-pit.com/search?q=Hop

Edit: ik zie dat ze in Puur hypersex andere kruiden gebruiken. Je zou eventueel die kruiden ook los kunnen kopen als je denkt dat het toegevoegde waarde heeft. Ik google dan altijd op het kruid zelf om te zien wat er aan werking bewezen is.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Afbeelding
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

😂😂😂😂
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

pioenroos schreef: 08 okt 2024, 08:35 Er zit hop en valeriaan in, beiden inderdaad rustgevend. Je zou dus die 2 ingrediënten los kunnen kopen en aan hem geven.
Er zit ook vitamine b6 in. Edelgist is een goede bron van b vitamines:
https://nl.pit-pit.com/products/gistvlokken
Bij pit en pit hebben ze ook hop en valeriaan zie ik. De tinctuur is makkelijk te doseren.
https://nl.pit-pit.com/search?q=Valeriaan
https://nl.pit-pit.com/search?q=Hop

Edit: ik zie dat ze in Puur hypersex andere kruiden gebruiken. Je zou eventueel die kruiden ook los kunnen kopen als je denkt dat het toegevoegde waarde heeft. Ik google dan altijd op het kruid zelf om te zien wat er aan werking bewezen is.
Hypersex heb ik eerder geprobeerd er daar werd hij alleen maar geiler van 😂
Toen ben ik gestopt en heb de dosering aangepast maar het zit me niet lekker dat daar alcohol inzit

Ik ben gaan googelen op hop en valeriaan inderdaad en heb wat besteld ,hopelijk helpt het 😉
Afbeelding
Susam
Welke: Podengo kruising

Bericht door Susam »

aaahh kijk m daar zitten! weet helaas geen vervanger, hoop dat alles snel zakt!
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Nou gisteren ging niet zo lekker. De pillen zijn binnen en hij spuugde ze steeds uit 😇 uiteindelijk in een stuk rodi worst maar weer spuugde hij de pil uit en at de worst op. Toen liet ik de pil op de grond vallen en riep nee nee nee en hij pakte hem op rende weg en vrat hem op 😂😂😂

Hij was erg onrustig en er kwam ook nog een monteur daar kon hij ook lekker tegen tekeer gaan dus hup in de bench
Ik had het slimme idee om even met hem in de voortuin ( op het gras) brokjes te gaan zoeken dat vind hij altijd helemaal geweldig en dat zou hem wel lekker moe maken dacht ik

Helaas kwam de teef van de buren ook meekijken en die snauwde hem af toen hij wel met haar wilde “ spelen “ ze liet vervolgens een plasje achter en toen ging het mis want dat ruikte veel en veel lekkerder dan die brokjes natuurlijk

Even nog op een andere plek geprobeerd maar dat ging maar matig ( wel goede oefening)
Dus maar weer naar binnen maarja weer langs dat plasje bij de voordeur was voldoende om zijn hoofd op hol te krijgen,piepen bij de deur en krabben aan de deur om naar buiten te willen

Later nog gewandeld langs de achterdeur vertrokken en route genomen waarvan ik verwacht dat de teef niet loopt en dat ging aardig ontspannen maar eenmaal thuis was het weer feest
Zowat de hele avond piepen en onrustig afgewisseld met even slapen

En dan gewoon als het bedtijd is je laatste plasje doen en met een brokje de bench in en de hele nacht stil 😃 godzijdank!
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat we gaan in ieder geval langs de achterdeur wandelen en verder weg speuren
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Ik had zo’n kong waar brokjes in kunnen voor hem gekocht maar daar werd hij hartstikke gefrustreerd van ,nu heb ik zijn brokjes erin gedaan en hem buiten gegeven . Dat geluid herken ik van de fietskar 😂😂 duurde een kwartiertje sorry buren maar jullie kinderen gillen ook en jullie loopse teven hebben dit veroorzaakt 😂

Daarna lekker rustig kunnen wandelen en ik heb hem zijn eigen teefje gegeven ( een oud kussentje) daar wipt hij heel even op en dan is het weer goed
Afbeelding
Sterre

Bericht door Sterre »

Haha dat geluid valt toch reuze mee.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Sterre schreef: 10 okt 2024, 14:15 Haha dat geluid valt toch reuze mee.
Voordat ik filmde was het veel erger 😉
Afbeelding
ranetje

Bericht door ranetje »

:lol1:
Daar kan je een hoop frustraties op kwijt :mrgreen:
Afbeelding
Gretha
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Bericht door Gretha »

Wat lijkt me dat vervelend als je reu(en) daar zo'n last van hebben. Hier gelukkig nooit problemen mee gehad.
Zelfs Bronco niet als de 2 teven van mijn moeder loops waren. Zij woont naast ons.
Met Tux was het wel een ramp. Niet huilen en jammeren, maar er continu achteraan lopen en hijgen als een karrepaard. Maar die liep natuurlijk onder zijn neus.

Tot nu toe met Cash ook geen problemen. Maar ik woon buitenaf en de buur-teven zijn allemaal gecastreerd. Wel veel vreemde honden die hier voor het huis lands lopen omdat ik tegen een wandelgebied aan woon.
Dus wel wat geklappertand en schuimbekken bij lekkere luchtjes, maar daar blijft het bij. (doet hij trouwens ook bij Tux haar plasjes en die is ook gecastreerd).

Ik hoop dat je een goede vervanger kunt vinden.
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Het gaat alweer de goede kant op 😉 gisterenavond nog een uur gewandeld ,ik was op zoek naar het noorderlicht en dat was gelukkig voldoende om neer te ploffen en ik heb hem niet meer gehoord.

We hebben heel veel teven in de buurt,in onze straat al 4 waar mee gefokt wordt en de straat achter ons ook 4 waar mee gefokt wordt dus het blijft terugkomen

Meestal is het zo dat op het moment dat je naar de denkt ik hou het niet meer vol ik ga hem castreren dat het de volgende dag over is 😂 hij is deze keer wel gewoon blijven eten en ik heb hem niet horen loeien dus de valeriaan doet wel iets
Afbeelding
Plaats reactie