heb jij een "echte"camera of maak je zulke mooie met je mobieltje?
oke, zal eens googlen. Moet er ook geen waarvan je eerst een 10-daagse cursus moet volgens om maar een kwart van dat ding te begrijpenNanna schreef: 20 okt 2021, 12:16 Het is een bridge camera. Lichtgewicht.
Kiek eigenlijk altijd in standje automaat, laat die camera maar voor me werken.
Welk merk en type hebbie?Nanna schreef:Het is een bridge camera. Lichtgewicht.

Een Panasonic. Lumix.malinois schreef: 20 okt 2021, 18:30Welk merk en type hebbie?Nanna schreef:Het is een bridge camera. Lichtgewicht.
Nanna schreef:Een Panasonic. Lumix.malinois schreef: 20 okt 2021, 18:30Welk merk en type hebbie?Nanna schreef:Het is een bridge camera. Lichtgewicht.

Welnee. Je kunt met zo’n haakje de boel dichterbij halen. Bzzzzzzzz…en klik.Persistence schreef: 21 okt 2021, 07:48 Oh die gier en flamingo![]()
Ik dacht ook dat het een camera met een dikke telelens was.
Nanna schreef: 21 okt 2021, 08:10Welnee. Je kunt met zo’n haakje de boel dichterbij halen. Bzzzzzzzz…en klik.Persistence schreef: 21 okt 2021, 07:48 Oh die gier en flamingo![]()
Ik dacht ook dat het een camera met een dikke telelens was.
Bij deze camera juist niet. Ik haal het liefst alles dichtbij want dan wordt het beeld het scherpst.Persistence schreef: 21 okt 2021, 08:15Nanna schreef: 21 okt 2021, 08:10
Welnee. Je kunt met zo’n haakje de boel dichterbij halen. Bzzzzzzzz…en klik.Op mijn (oudere) camera wordt ingezoomd beeld ook meteen minder scherp.