Halloween agility

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Lothian
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Halloween agility

Bericht door Lothian »

Taart & ik deden afgelopen weekend mee met een Halloween agilitywedstrijd. We startten in de debutanten Intermediate. Vast parcours hadden we een diskwalificatie omdat Taro het dak het gaafste van alles vindt :LOL: maar jumping en tunnelrace waren we tweede.

Afbeelding

Afbeelding

Ik geloof dat ik hem ook wel voor de Large zou kunnen opgeven met die hoge zweefsprongen van hem :lol1: hij tikt niet vaak latten.

Afbeelding

Afbeelding

Taro heeft de smaak ook best goed te pakken en weet flink vaart te maken. Vorig jaar ging hij stilstaan wanneer hij het niet snapte en niet meer leuk vond :19: maar dat heeft hij nu eigenlijk bijna nooit meer.

Zo fanatiek als de border collies zal hij niet worden maar dat is alleen maar goed, daar ben ik veel te onhandig voor :LOL:

Afbeelding

Afbeelding

Foto's van Bart Meeusen.

We waren natuurlijk "griezelig" verkleed.

Afbeelding

Afbeelding

Was weer leuk. Denk dat ik ons langzaamaan eerste graad ga opgeven maar dan moet ik nog eventjes aan de paaltjes werken.
Afbeelding
Rosanne
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Re: Halloween agility

Bericht door Rosanne »

Super leuke foto’s! Super leuk om zo samen te doen. 😊
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Maart
Contacteer:

Bericht door Maart »

Het lijkt me zo’n leuke hond om te hebben. 🥰
https://www.freshdiets4animals.com/

Voedingsadvies op maat.

https://pawesomefreshtoppers.com/

Functionele toppers voor hond & kat.
Flo
Honden: 2

Bericht door Flo »

Wat een mooie foto's van een mooi hondje! Het plezier spat er vanaf :cheer:
Afbeelding
Veertje

Bericht door Veertje »

Wat leuk! Deze had ik ook over gedacht mee te doen, maar kwam net wat te vroeg.
Doen jullie ook mee met de Brabants Bont wedstrijd toevallig? Daar ga ik m'n eerste debutanten wedstrijd lopen met mijn leenhond.

En tegenwoordig is er een graad 0, dan hoef je nog geen paaltjes te beheersen, maar kan je wel wat wedstrijden lopen voor meer wedstrijdervaring. Wij lopen graad 0 in Someren eind november.
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
dre

Bericht door dre »

Hei volgens mij heb ik jullie ergens anders ook op foto's zien langskomen.

Ziet er super goed uit zo!

Als je nu nog geen licentie bij de Raad hebt, start je sowieso graad 0, heel fijn voor jonge honden om ervaring op te doen (ook voor beginnende baasjes heel prettig :mrgreen: )
Vida mag binnenkort ook gaan starten in graad 0, maar ik wacht nog even tot de licentie voor volgend jaar er is.
Afbeelding
CatnDog
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Wat mooi die concentratie op de bovenste foto's!
Sirene

Bericht door Sirene »

Superleuk zo samen! En een hele leuke wedstrijd om mee te doen.
Lothian
Posts in topic: 2
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Veertje schreef: 22 okt 2024, 10:08 Wat leuk! Deze had ik ook over gedacht mee te doen, maar kwam net wat te vroeg.
Doen jullie ook mee met de Brabants Bont wedstrijd toevallig? Daar ga ik m'n eerste debutanten wedstrijd lopen met mijn leenhond.

En tegenwoordig is er een graad 0, dan hoef je nog geen paaltjes te beheersen, maar kan je wel wat wedstrijden lopen voor meer wedstrijdervaring. Wij lopen graad 0 in Someren eind november.
Oeh nee, is die ook leuk? Ik moet me maar eens gaan oriënteren op de leukste wedstrijden. Hoef echt niet elke maand zoet te zijn maar 4x per jaar ofzo lijkt me wel leuk.
dre schreef: 22 okt 2024, 10:15 Hei volgens mij heb ik jullie ergens anders ook op foto's zien langskomen.

Ziet er super goed uit zo!

Als je nu nog geen licentie bij de Raad hebt, start je sowieso graad 0, heel fijn voor jonge honden om ervaring op te doen (ook voor beginnende baasjes heel prettig :mrgreen: )
Vida mag binnenkort ook gaan starten in graad 0, maar ik wacht nog even tot de licentie voor volgend jaar er is.
Ik heb een licentie bij de FHN, ken wat mensen die daar actief zijn dus dan heb ik de grootste kans met bekenden te kunnen lopen :lol1: heb tot nu toe 1 FHN-wedstrijd gedaan haha.
Afbeelding
Plaats reactie