verliefde reu
- Susam
- Posts in topic: 6
- Welke: Podengo kruising
verliefde reu
Ik heb eerder ongecastreerde reuen gehad, maar Sam spant wel de kroon. Hoe lang eten jullie reuen niet of nauwelijks bij loopse teven in de buurt? Hij eet zelfs geen barf, wel snoep. Verder is het klappertanden schuimbekken en huilen. Hij probeert niet te ontsnappen of dat soort dingen en is iets meer onrustig dan normaal, maar niet vervelend.
Hij valt wel echt bakken af.
Hij valt wel echt bakken af.
Re: verliefde reu
Al mijn intacte reuen waren altijd heel gematigd. Bleven ook gewoon eten. Alleen mn hyperseksuele Newfoundlander niet. Die heb ik toen ie twee of drie was laten castreren. Daarna kreeg ie voor het eerst in zijn leven een normaal gewicht.
Treskor heeft er enkel bij eigen teef last van. Dan eet hij iets van een paar dagen niet (afgelopen loopsheid heeft het een week geduurd maar toen speelde ook de logement perikelen, dus hij was toen helemaal de kluts kwijt).
Na een dekking heeft hij nergens last. Jammer dat Piiri hem haar niet laten dekken, zou mss schelen
Na een dekking heeft hij nergens last. Jammer dat Piiri hem haar niet laten dekken, zou mss schelen
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Fin is helemaal niet zo vervelend en slecht eten doet hij alleen op de hoogtijdagen, maar met een lik blikvoer erdoor eet hij wel. As we speak; Clancy is loops, ze zit op dag 6 en hij trekt zich er niets van aan.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Zeno sloeg in zijn jongere jaren wel regelmatig een maaltijd over, maar nooit meer dan één. Hij heeft nooit staan piepen of janken dat hij achter de teven aan wilde gaan. Maar goed ook (dat hij niet zo extreem reageert), want ik woon in een nogal hondrijke buurt; er zitten altijd wel loopse teefjes tussen.
- Teckeltoos
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Het is dat Peer ooit in zijn jeugd bij Nanna een teef gedekt heeft. Zo lang hij bij mij woont laten loopse hem helemaal Siberisch. Hoogloopse chihuahua's van vrienden van ons duwden uiterst hun achterkanten heel wulps met staarten opzij tegen hem aan. Peer reageerde er totaal niet op. Druk gedoe vond hij het en probeerde weg te komen.
Snucky heeft nog geen 1 maaltijd overgeslagen. Die kan heus wel kwijlend en klappertandend rondlopen, maar niet meer dan dat.
Wijlen Shib zat soms wel urenlang in de vensterbank verliefd naar buiten te staren of hij zn loopse vriendin zag
Wijlen Shib zat soms wel urenlang in de vensterbank verliefd naar buiten te staren of hij zn loopse vriendin zag
Ik heb nog nooit een reu gehad die niet at ivm loopse teven.
Ik weet dat ze bestaan maar ik kan me er echt niks bij voorstellen.
Sowieso slecht eten vind ik mega irritant en ik maak er ook altijd met succes korte metten mee.
Dan krijg jij met je lange tanden gewoon een bodempje voer tot je wel aanvalt op die bak.
Ik weet dat ze bestaan maar ik kan me er echt niks bij voorstellen.
Sowieso slecht eten vind ik mega irritant en ik maak er ook altijd met succes korte metten mee.
Dan krijg jij met je lange tanden gewoon een bodempje voer tot je wel aanvalt op die bak.
Bennie was altijd een verschrikking bij loopse teven in de wijk. dagen tot soms wel weken lang niet/weinig eten, constant klappertanden overal snuffelen likken etc. Wat hier het meeste geholpen heeft is mn eigen loopse teef. De eerste keer was het nog drama, de 2e keer al minder en de afgelopen weken heeft hij maar 1 dag niet gegeten, en dat was omdat het eten niet goed bleek te zijn. Hij doet ook ineens een stuk minder idioot qua gedrag.
- Desiree
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Slecht eten heeft Droef nog nooit gedaan, janken ook niet. Wel klappertandend over straat, zaadlozingen in zijn slaap en elke teef die voorbijkomt willen dekken.
Roderick eet wel vaker slecht, hij bepaalt schijnbaar zelf wel wanneer hij wel of niet eet en wat hij eet. Voor de rest gaat ook hij klappertandend over straat, sleurt me van boom naar boom als het even kan en staat te kwijlen bij knappe teefjes maar hij durft niet eens een poging te doen bij de dames, in elk geval de dames die scheef naar hem kijken, wanneer ze zichzelf gewillig aanbieden durf ik niet te zeggen dat is nog niet gebeurt want meestal ga ik gewoon weg omdat ik niet mijn reu wil pesten met iets wat toch niet mag.
Roderick eet wel vaker slecht, hij bepaalt schijnbaar zelf wel wanneer hij wel of niet eet en wat hij eet. Voor de rest gaat ook hij klappertandend over straat, sleurt me van boom naar boom als het even kan en staat te kwijlen bij knappe teefjes maar hij durft niet eens een poging te doen bij de dames, in elk geval de dames die scheef naar hem kijken, wanneer ze zichzelf gewillig aanbieden durf ik niet te zeggen dat is nog niet gebeurt want meestal ga ik gewoon weg omdat ik niet mijn reu wil pesten met iets wat toch niet mag.
Nou heb je even, ik denk dat Bertus wel onder hypersexueel valt. Niet eten ,constant piepen om naar buiten te willen,hijgen,opgewonden zijn,bij elke beweging opstaan enz en loeien in huis voor de voordeur. Rijden op alles wat maar mogelijk is
Buiten trekken van links naar rechts en hard harder ,en als ik hem los zou laten is hij weg
Maar gelukkig helpen de pilletjes die ik kocht valeriaan en hop heel goed en nu eet hij gewoon en trekt minder buiten,slaapt gewoon in zijn mand en zijn we allebei blij
Buiten trekken van links naar rechts en hard harder ,en als ik hem los zou laten is hij weg
Maar gelukkig helpen de pilletjes die ik kocht valeriaan en hop heel goed en nu eet hij gewoon en trekt minder buiten,slaapt gewoon in zijn mand en zijn we allebei blij
- Susam
dat klinkt goed, ik denk niet dat hop en valeriaan samen mag met Clomicalm.
Ik lees dus verschillende verhalen, van geen tekenen tot nog extremer dan bij Sam.
Ik begin inmiddels te denken dat er naast de teven nog iets anders speelt want hij heeft ook diarree (weer) en daar was hij net vanaf. Ik ga vandaag naar de dierenarts en ik ga niet weg voordat dit goed uitgezocht is.
Ik lees dus verschillende verhalen, van geen tekenen tot nog extremer dan bij Sam.
Ik begin inmiddels te denken dat er naast de teven nog iets anders speelt want hij heeft ook diarree (weer) en daar was hij net vanaf. Ik ga vandaag naar de dierenarts en ik ga niet weg voordat dit goed uitgezocht is.
Nee ik denk ook niet dat het goed is om clomicalm te combineren met valeriaan en hopSusam schreef: ↑23 okt 2024, 06:41 dat klinkt goed, ik denk niet dat hop en valeriaan samen mag met Clomicalm.
Ik wist niet dat hij nog steeds clomicalm kreeg ,hij heeft wel vaak diarree en verminderde eetlust
Kan het geen bijwerking zijn van de clomicalm?
- Susam
ja ik vind ook dat hij dat (te) vaak heeft. Het is een bijwerking maar hij krijgt er een maagbeschermer bij en het schijnt dat dit meestal alleen in de eerste periode van gebruik is. Hij krijgt het nu 1 jaar en 8 maanden, we zijn langzaam aan het afbouwen.Smoushond schreef: ↑23 okt 2024, 07:55Nee ik denk ook niet dat het goed is om clomicalm te combineren met valeriaan en hopSusam schreef: ↑23 okt 2024, 06:41 dat klinkt goed, ik denk niet dat hop en valeriaan samen mag met Clomicalm.
Ik wist niet dat hij nog steeds clomicalm kreeg ,hij heeft wel vaak diarree en verminderde eetlust
Kan het geen bijwerking zijn van de clomicalm?
- Susam
terug van dierenarts, dunne darm infectie, hij heeft antibiotica, Cerenia en diarree remmers.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Welke: Ierse Setters
Beterschap. Hopelijk is hij er snel weer vanaf.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Beterschap
- Susam
dank! ^
- Diana
- Posts in topic: 4
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Doet Heavy daar niks aan?Smoushond schreef: ↑22 okt 2024, 21:20 Nou heb je even, ik denk dat Bertus wel onder hypersexueel valt. Niet eten ,constant piepen om naar buiten te willen,hijgen,opgewonden zijn,bij elke beweging opstaan enz en loeien in huis voor de voordeur. Rijden op alles wat maar mogelijk is
Ik had eens een opvanger die per ongeluk nog niet gecastreerd was en ook erg hysterisch en onrustig werd van alle lekkere geurtjes op wandelingen en in de buurt. Mila heeft 'm een keer flink de les gelezen en toen kon hij ineens wel normaal doen, heel het hysterische gedrag was als sneeuw voor de zon verdwenen.
Nee Heavy is heel zacht in haar correcties. Als hij op haar wil rijden dan draait ze zich snel om en rent achter hem aan wat hij helemaal geweldig vindDiana schreef: ↑23 okt 2024, 15:45Doet Heavy daar niks aan?Smoushond schreef: ↑22 okt 2024, 21:20 Nou heb je even, ik denk dat Bertus wel onder hypersexueel valt. Niet eten ,constant piepen om naar buiten te willen,hijgen,opgewonden zijn,bij elke beweging opstaan enz en loeien in huis voor de voordeur. Rijden op alles wat maar mogelijk is
Ik had eens een opvanger die per ongeluk nog niet gecastreerd was en ook erg hysterisch en onrustig werd van alle lekkere geurtjes op wandelingen en in de buurt. Mila heeft 'm een keer flink de les gelezen en toen kon hij ineens wel normaal doen, heel het hysterische gedrag was als sneeuw voor de zon verdwenen.
Maar vanwege haar leeftijd en slechte rug laten we dat niet gebeuren dus nemen we Heavy in bescherming.
Maar het klopt wel wat je zegt want de eigenaar van de loopse teef schreeuwt veel tegen zijn honden met harde stem en Bertus is bang van hem ,dus als we die tegenkomen zelfs met loopse teef dan gedraagt hij zich keurig
- Diana
Ah, ik lees het al, Fayah is net als Heavy.Smoushond schreef: ↑24 okt 2024, 07:31Nee Heavy is heel zacht in haar correcties. Als hij op haar wil rijden dan draait ze zich snel om en rent achter hem aan wat hij helemaal geweldig vindDiana schreef: ↑23 okt 2024, 15:45Doet Heavy daar niks aan?Smoushond schreef: ↑22 okt 2024, 21:20 Nou heb je even, ik denk dat Bertus wel onder hypersexueel valt. Niet eten ,constant piepen om naar buiten te willen,hijgen,opgewonden zijn,bij elke beweging opstaan enz en loeien in huis voor de voordeur. Rijden op alles wat maar mogelijk is
Maar vanwege haar leeftijd en slechte rug laten we dat niet gebeuren dus nemen we Heavy in bescherming.
Maar het klopt wel wat je zegt want de eigenaar van de loopse teef schreeuwt veel tegen zijn honden met harde stem en Bertus is bang van hem ,dus als we die tegenkomen zelfs met loopse teef dan gedraagt hij zich keurig
Het opvallende was dat die ene correctie van Mila het hele gedrag stopte, ook bij andere teven haalde die hond het niet meer in z'n hoofd (Mila was er dan wel altijd ook bij) en ook zenuwachtig doen in huis, wat verder niet op Mila was gericht, was in één keer helemaal over.
Ik moet een bitch worden dus het is wel zo hoor dat een luide duidelijke Nee! hem beter laat luisteren dan dat slappe nee Bertus niet doenDiana schreef: ↑24 okt 2024, 09:36Ah, ik lees het al, Fayah is net als Heavy.Smoushond schreef: ↑24 okt 2024, 07:31Nee Heavy is heel zacht in haar correcties. Als hij op haar wil rijden dan draait ze zich snel om en rent achter hem aan wat hij helemaal geweldig vindDiana schreef: ↑23 okt 2024, 15:45
Doet Heavy daar niks aan?
Het opvallende was dat die ene correctie van Mila het hele gedrag stopte, ook bij andere teven haalde die hond het niet meer in z'n hoofd (Mila was er dan wel altijd ook bij) en ook zenuwachtig doen in huis, wat verder niet op Mila was gericht, was in één keer helemaal over.
- Diana
Ik ben heel laf, ik laat dat soort dingen mooi door Mila opknappen. Die kan dat bovendien véél beter dan ik.Smoushond schreef: ↑24 okt 2024, 14:39Ik moet een bitch worden dus het is wel zo hoor dat een luide duidelijke Nee! hem beter laat luisteren dan dat slappe nee Bertus niet doenDiana schreef: ↑24 okt 2024, 09:36Ah, ik lees het al, Fayah is net als Heavy.Smoushond schreef: ↑24 okt 2024, 07:31
Nee Heavy is heel zacht in haar correcties. Als hij op haar wil rijden dan draait ze zich snel om en rent achter hem aan wat hij helemaal geweldig vind
Ik denk dat het voor een reu ook anders is als hij van een teef (een andere hond dus ) te horen krijgt dat dat gedrag niet getolereerd wordt. Alsof ze dan meteen ook snappen dat je je in het algemeen hebt te gedragen tegenover teven en dat ál dat hysterische gedrag niet oké is, terwijl een correctie (nee) van mij meer alleen voor dat ene moment of die ene situatie leek te gelden.
Hij is ook door de teef van de buren afgesnauwd en daar was hij inderdaad wel van onder de indruk. Dus eigenlijk moet ik maar een pittige teef erbij nemen als ik het zelf niet kan