Dan kunnen we de bult weer op. Lekker racen vlakbij huis
Het gedrag van Tux als ik ze net loslaat is niet echt grappig. Heb al geprobeerd om één van de twee wat langer vast te houden, maar dat helpt ook niet.
Pure frustratie dat ze hem niet meer bij kan houden. Gelukkig is het altijd maar eventjes. Aan het einde van het filmpje gromt Cash een keer en dan stopt ze wel meteen.
Filmpje kijken met geluid is op eigen risico
Eindelijk zijn de schapen weer weg
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: Eindelijk zijn de schapen weer weg
Precies zoals het hondje van mijn moeder was. Alles prima als zij het snelste was, maar als iemand anders dat was. Precies Tux.
-
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat een fijne en veilige plek!
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Heerlijk! Zulke velden willen mijn honden ook!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Lekker veld om te racen
Kennelijk naast een golfbaan?
Het geluid van Tux is heel herkenbaar, deden mijn teckels vroeger ook omdat ze hun (grotere) vriendjes niet bij konden houden
Kennelijk naast een golfbaan?
Het geluid van Tux is heel herkenbaar, deden mijn teckels vroeger ook omdat ze hun (grotere) vriendjes niet bij konden houden
Zalige plek om de poten eens goed te strekken.
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Het is inderdaad heerlijk om dit om de hoek te hebben.
Cash vindt het niet altijd leuk, maar af en toe zijn de rollen ook omgekeerd.
Als de bomen en struiken straks weer helemaal kaal zijn kan ik vanaf mijn woonkamer zien of er al auto's staan of dat ik nog even moet wachten om het rijk alleen te hebben.
Het is er meestal niet druk, zeker niet met slecht weer, maar zo langzamerhand hebben wel een paar mensen dit ontdekt. Grote voordeel is dat het enorm overzichtelijk is.
Het is de oude vuilstort. Bovenop is een gedeelte van de golfbaan. Ik ben op het filmpje net door het hek en moet nog naar boven klimmen. Dan kan ik helemaal om de golfbaan heen lopen en overal ziet het er zo uit. Het is geen enorme afstand, als ik heen en terug loop ongeveer 2,5 kilometer, maar ze gaan altijd helemaal los. Rennen, graven en in het begin schapenstront vreten
Best wel ja. Boven en onderlangs overal schapengaas met op 4 punten een (klap)hek waar je er op of af kan. In theorie kan Tux door het gaas en Cash er overheen, maar als er geen gekke dingen gebeuren doen ze dat niet.
Fijn om te lezen dat er meer asociale kutkeffers zijn
Cash vindt het niet altijd leuk, maar af en toe zijn de rollen ook omgekeerd.
Het voelt ook wel echt luxe, zo'n plekje op steenworp afstand. Vooral als ik geen zin heb om de auto te pakken, of wat minder tijd heb en ze toch even uit wil laten razen.
Als de bomen en struiken straks weer helemaal kaal zijn kan ik vanaf mijn woonkamer zien of er al auto's staan of dat ik nog even moet wachten om het rijk alleen te hebben.
Het is er meestal niet druk, zeker niet met slecht weer, maar zo langzamerhand hebben wel een paar mensen dit ontdekt. Grote voordeel is dat het enorm overzichtelijk is.