Ik zie op Facebook regelmatig adds van i.p. tv langskomen.
Met i.p. tv kan je alle streamingsdiensten waarvoor je normaal een abonnement nodig hebt bekijken.
Dat het illegaal is is mij bekend. Toch ben ik benieuwd of het wel werkt. Zijn er hier die zo'n i.p. tv account hebben ? Hoe bevalt het?
Ik stel deze vraag via een poll opdat men ook anoniem kan antwoorden
IP TV
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: IP TV
Ik heb het en werkt prima. Heb de gewone tv opgezegd en alleen nog een internetabonnement. Ook nog wel Netflix want dat vind ik toch makkelijker zoeken en kijken.
Heb het vooral genomen voor Formule 1, dat vind ik leuk om te kijken maar weer niet leuk genoeg om viaplay voor af te sluiten. Dit is betaalbaar en ik kijk ook wel films en series erop.
Heb het vooral genomen voor Formule 1, dat vind ik leuk om te kijken maar weer niet leuk genoeg om viaplay voor af te sluiten. Dit is betaalbaar en ik kijk ook wel films en series erop.
-
Re: IP TV
Mag ik vragen welke jij hebt.Mizzsylver schreef: ↑10 nov 2024, 15:54 Ik heb het en werkt prima. Heb de gewone tv opgezegd en alleen nog een internetabonnement. Ook nog wel Netflix want dat vind ik toch makkelijker zoeken en kijken.
Wil het nl ook graag maar zie door de bomen het bos niet meer