Duo Penotti bij de fotograaf
- Frootje
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Duo Penotti bij de fotograaf
Aloy en Froo zijn vastgelegd door een fotograaf en ik vind dat ze er prachtig op staan! Echt allebei met hun typische eigen karaktertje. Aloy staat er heel zacht op, met die blik van haar, en bij Froo straalt de hete peper ervan af. Ik ben er heel blij mee.
Hij lijkt ze op mijn computer braaf te verkleinen zodat het zich aan de pagina aanpast. Ik hoop dat het dat op andere computers ook doet want volgens mij zijn ze te groot, maar als ik ze verkleinde met postimage bleef er niks van de foto's over.
Ze waren trouwens allebei gekamd voor de fotoshoot maar dat is bij allebei hopeloos. En Froo heeft inderdaad nog wat kale plekken op haar pootjes want ze was een paar weken eerder onder narcose geweest.
Hij lijkt ze op mijn computer braaf te verkleinen zodat het zich aan de pagina aanpast. Ik hoop dat het dat op andere computers ook doet want volgens mij zijn ze te groot, maar als ik ze verkleinde met postimage bleef er niks van de foto's over.
Ze waren trouwens allebei gekamd voor de fotoshoot maar dat is bij allebei hopeloos. En Froo heeft inderdaad nog wat kale plekken op haar pootjes want ze was een paar weken eerder onder narcose geweest.
Laatst gewijzigd door Frootje op 20 nov 2024, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Duo Penotti bij de fotograaf
Mooie foto's. Familie van S.V. hier op het forum?
Die foto's zijn ongeveer in dezelfde stijl zoals S.J.M. ze maakte van onze Kells.
Die foto's zijn ongeveer in dezelfde stijl zoals S.J.M. ze maakte van onze Kells.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Frootje
- Contacteer:
Ik weet het niet, ik vroeg me dat inderdaad ook af. Ik vind het een erg mooie stijl!
De honden vonden het trouwens ook echt super leuk, ik had verwacht dat ik ze er met koekjes doorheen moest krijgen (vooral Froo, van Aloy had ik op zich wel verwacht dat ze netjes mee zou werken zolang ik zelf maar zen genoeg was ) maar dat viel heel erg mee, ze vonden het gewoon zo al prachtig.
De honden vonden het trouwens ook echt super leuk, ik had verwacht dat ik ze er met koekjes doorheen moest krijgen (vooral Froo, van Aloy had ik op zich wel verwacht dat ze netjes mee zou werken zolang ik zelf maar zen genoeg was ) maar dat viel heel erg mee, ze vonden het gewoon zo al prachtig.
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Oh prachtige foto's!
Prachtige foto s
-
- Welke: Grieks
hele mooie foto's! Leuk om ze in te lijsten
Prachtig!
- Frootje
- Contacteer:
Dankjulliewel!
Gaan we ook zeker doen. Ik denk toch meerdere kleine foto’s in plaats van één grotere. Want eigenlijk wil ik deze alle drie.
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Wat een prachtige foto's!
- pioenroos
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Knappe meiden!
Van Aloy's witte voetjes is nog maar weinig over
Grappig hoe eigen maar toch ook zo vertrouwd haar bekkie is voor mij
Van Aloy's witte voetjes is nog maar weinig over
Grappig hoe eigen maar toch ook zo vertrouwd haar bekkie is voor mij
Ik neem Froo wel
Wat een mooie foto’s
- Frootje
- Contacteer:
Bedankt allemaal.
Ja ze heeft inderdaad nog maar een heel klein beetje grijs op haar pootjes. En ondanks het feit dat de zusjes heel verschillend zijn vind ik ze inderdaad ook heel veel van elkaar weg hebben. De hele familie volgens mij wel.
De Puli's zullen er vast anders over denken. Ik denk trouwens dat iedereen die van Teckels kan genieten Froo ook best leuk zou vinden, ze is net zo eigenwijs in elk geval.
Wat een mooie foto's , zeker inlijstwaardig! ( alleen had die fotograaf ook best die scheerplekjes weg kunnen werken, dat is echt heel weinig moeite )