Een hondenverzekering zonder wachttijd?

Plaats reactie
Rossie
Posts in topic: 1

Een hondenverzekering zonder wachttijd?

Bericht door Rossie »

Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum!

Ik vroeg me af of jullie zo weten of er ook hondenverzekeringen zijn die zonder wachttijd werken?
Dirkje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Border Collies

Re: Een hondenverzekering zonder wachttijd?

Bericht door Dirkje »

Ik vind het begrijpelijk dat er een wachttijd is na het afsluiten van een verzekering. Anders zou iedereen en z’n moeder snel een verzekering afsluiten voor er grote ingrepen moeten plaatsvinden. Dat zou de verzekeringskosten drastisch verhogen.
Afbeelding
Anja de Groot
Posts in topic: 1

Bericht door Anja de Groot »

Toevallig had ik deze vraag een paar dagen geleden gesteld op een ander forum en werd toen verwezen naar Petsecur. Toen werd mij de volgende pagina toegewezen: https://dogwooff.com/hondenverzekering- ... d-in-2023/ Op deze pagina staat een overzicht van de wachttijd per verzekeraar.

Petsecur kwam dus als verzekering eruit zonder wachttijd, maar naar wat onderzoek gedaan te hebben over deze verzekeraar, zou ik deze partij toch afraden (veel slechte reviews). Ik ben zelf ook nog op zoek naar de beste partij voor mijn hond!
Dirkje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Anja de Groot schreef: 21 dec 2024, 13:29 Toevallig had ik deze vraag een paar dagen geleden gesteld op een ander forum en werd toen verwezen naar Petsecur. Toen werd mij de volgende pagina toegewezen: https://dogwooff.com/hondenverzekering- ... d-in-2023/ Op deze pagina staat een overzicht van de wachttijd per verzekeraar.

Petsecur kwam dus als verzekering eruit zonder wachttijd, maar naar wat onderzoek gedaan te hebben over deze verzekeraar, zou ik deze partij toch afraden (veel slechte reviews). Ik ben zelf ook nog op zoek naar de beste partij voor mijn hond!
Mijn jonge hond is verzekerd bij Petsecur. Ik heb twee keer gedeclareerd en had binnen een paar dagen het geld op mijn rekening staan.
Ik ben er dik tevreden over.
Afbeelding
Plaats reactie