Karel
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Karel
Karel - Gorgeous George v.d. Ansjoros
17-1-2015 - 24-12-2024
Mijn allerliefste vriendje is er niet meer..
Ach, Karel... waar begin ik... bij mijn zoektocht naar een pup kwam ik terecht bij Yvonne en waar ik hoopte op een zwarte teef, was het een nest met alleen maar reuen. Karel was bandje rood en mocht naar Oosterhout verhuizen. En wat was ie lief. Zo zacht en braaf, al vanaf pup. Wel een enorm pretpakket, hij deed niets liever dan rennen door het water en rollen in het zand. In zijn hele leven heb ik hem nooit op een kwaaie bui kunnen betrappen, hij was werkelijk altijd vrolijk. Supersociaal ook met mens en dier. En ondanks zijn formaat erg voorzichtig, bedachtzaam, beetje onzeker zelfs.
Hij heeft een hoop lol gemaakt in zijn leven, lekker mee op vakantie, op funweek naar Frankrijk en gewoon in de tuin in zijn zwembad. Afgelopen maand begon hij ineens echt slecht te lopen. Ook met pijnstilling bleef hij rusteloos, niet pijnvrij. De kracht verdween, hoewel zijn kop nog wel wilde. Maar met geen uitzicht op verbetering, vond ik het niet eerlijk om te wachten tot ie op een dag niet meer op zou kunnen staan. Hij heeft zijn leven geleefd, te kort maar wel volle bak. Hij heeft vanmorgen nog 1 keer z'n zwembad leeggegraven en is vanmiddag heel rustig ingeslapen. Met zijn kop op mijn schoen, zoals hij bijna 10 jaar met zijn kop op mijn voeten lag...
Dag lieve jongen...
17-1-2015 - 24-12-2024
Mijn allerliefste vriendje is er niet meer..
Ach, Karel... waar begin ik... bij mijn zoektocht naar een pup kwam ik terecht bij Yvonne en waar ik hoopte op een zwarte teef, was het een nest met alleen maar reuen. Karel was bandje rood en mocht naar Oosterhout verhuizen. En wat was ie lief. Zo zacht en braaf, al vanaf pup. Wel een enorm pretpakket, hij deed niets liever dan rennen door het water en rollen in het zand. In zijn hele leven heb ik hem nooit op een kwaaie bui kunnen betrappen, hij was werkelijk altijd vrolijk. Supersociaal ook met mens en dier. En ondanks zijn formaat erg voorzichtig, bedachtzaam, beetje onzeker zelfs.
Hij heeft een hoop lol gemaakt in zijn leven, lekker mee op vakantie, op funweek naar Frankrijk en gewoon in de tuin in zijn zwembad. Afgelopen maand begon hij ineens echt slecht te lopen. Ook met pijnstilling bleef hij rusteloos, niet pijnvrij. De kracht verdween, hoewel zijn kop nog wel wilde. Maar met geen uitzicht op verbetering, vond ik het niet eerlijk om te wachten tot ie op een dag niet meer op zou kunnen staan. Hij heeft zijn leven geleefd, te kort maar wel volle bak. Hij heeft vanmorgen nog 1 keer z'n zwembad leeggegraven en is vanmiddag heel rustig ingeslapen. Met zijn kop op mijn schoen, zoals hij bijna 10 jaar met zijn kop op mijn voeten lag...
Dag lieve jongen...
Re: Karel
Och wat verdrietig, zo jong nog
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 1
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Ach, wat verdrietig. Van de foto's straalde altijd af wat een lieverd Karel was. Zonde dat hij niet ouder heeft mogen worden. Heel veel sterkte, Sabine.
- ellen en de birmanen
heel veel sterkte met dit verlies veel te jong
- Omega
- Welke: Nu een echte toller
Sterkte met het verlies van Karel, te jong helaas, hoe moeilijk ook, je hebt de keuze gemaakt zonder af te wachten tot hij niet meer kon wat hij graag wilde doen.
- stellamay
- Welke: een Woezeltje
Ach Karel, met zijn droopy ogen en zijn oh zo zachte karakter en uitstraling.
Wat kan ik het topic nog goed voor me halen dat je puppie Karel mee naar huis nam.
Heel, heel veel sterkte met dit verdrietige verlies, dag leuke Karel
Wat kan ik het topic nog goed voor me halen dat je puppie Karel mee naar huis nam.
Heel, heel veel sterkte met dit verdrietige verlies, dag leuke Karel
-
- Honden: 2
Als er toch 1 hond was met een lieve uitstraling, was het Karel wel. Ik vind jullie op foto’s samen ook altijd een gelijke uitstraling hebben. Jullie waren zo passend. Wat heb je een moeilijke beslissing gemaakt, maar duidelijk eentje uit liefde. Heel veel sterkte