Omdat dit een nieuw en eigen forum is.
En geen HF 2.0
Omdat dit een nieuw en eigen forum is.
Floortje schreef: ↑14 sep 2021, 13:19 Blijft de kantine openbaar? Op het HF was de koffiecorner alleen te zien als je ingelogd was en dat vond ik eigenlijk wel een prettig idee. (en ja, ik weet dat als je iets privé wil houden dat je het dan niet op internet moet zetten, maar iets van een barrière is wel fijn).
+1Kruimel schreef: ↑14 sep 2021, 16:20Floortje schreef: ↑14 sep 2021, 13:19 Blijft de kantine openbaar? Op het HF was de koffiecorner alleen te zien als je ingelogd was en dat vond ik eigenlijk wel een prettig idee. (en ja, ik weet dat als je iets privé wil houden dat je het dan niet op internet moet zetten, maar iets van een barrière is wel fijn).
Eens.
De dingen die goed waren aan HF worden toch ook gewoon overgenomen. Maar het was ook echt niet perfect dus er kan ook genoeg beter. Fijn juist!
Ik weet niet of je de kantine verder moet uitsplitsen, volgens mij kan men door de juiste topictitel te kiezen prima alles in de kantine kwijt. Aan de andere kant nodigt een apart tuin/klus-subforum wel uit tot meer eigen topics ipv een verzamelhoek, maar die verzameltopics hebben ook hun charme.Gudrun schreef: ↑11 sep 2021, 23:25 Over honden:
-gezondheid en voeding opsplitsen
-sport en spel (alle sporten samen)
-hondenfoto's
-dagelijkse hondenpraat (algemeen noemen?)
-wetenschap (onder kynologische kletspraat?)
-honden in de media (niet alleen dier en leed maar algemener dus)
-vraag en aanbod / rommelmarkt
-herplaatsingen/gastgezinnen
-opvang, uitlaat, pension
-gedrag en opvoeding/training
-in memoriam / vaarwel
-evenementen
-discussie (alleen over honden? ofwel zie verder)
-trainingsmethodes (waaronder clickeren, of alles onder sport en spel?)
-fokken
-puppydagboek (of dit ergens anders onder? fokken? opvoeding?)
Ja, die traps-indeling vond ik ook fijn. Alles te lezen en te vinden via zoekmachines muv de koffiecorner en vethoek, waarbij KC te lezen na inloggen en VH na ook toegelaten te zijn.Floortje schreef: ↑14 sep 2021, 13:19 Blijft de kantine openbaar? Op het HF was de koffiecorner alleen te zien als je ingelogd was en dat vond ik eigenlijk wel een prettig idee. (en ja, ik weet dat als je iets privé wil houden dat je het dan niet op internet moet zetten, maar iets van een barrière is wel fijn).
Ja, mee eens!Zamunda schreef: ↑14 sep 2021, 20:42Ja, die traps-indeling vond ik ook fijn. Alles te lezen en te vinden via zoekmachines muv de koffiecorner en vethoek, waarbij KC te lezen na inloggen en VH na ook toegelaten te zijn.Floortje schreef: ↑14 sep 2021, 13:19 Blijft de kantine openbaar? Op het HF was de koffiecorner alleen te zien als je ingelogd was en dat vond ik eigenlijk wel een prettig idee. (en ja, ik weet dat als je iets privé wil houden dat je het dan niet op internet moet zetten, maar iets van een barrière is wel fijn).
Een huis&tuin subforum zou wel leuk zijn ja.Zamunda schreef: ↑14 sep 2021, 20:31
Ik weet niet of je de kantine verder moet uitsplitsen, volgens mij kan men door de juiste topictitel te kiezen prima alles in de kantine kwijt. Aan de andere kant nodigt een apart tuin/klus-subforum wel uit tot meer eigen topics ipv een verzamelhoek, maar die verzameltopics hebben ook hun charme.
Ja dit dusHillieS schreef: ↑14 sep 2021, 21:15Ja, mee eens!Zamunda schreef: ↑14 sep 2021, 20:42Ja, die traps-indeling vond ik ook fijn. Alles te lezen en te vinden via zoekmachines muv de koffiecorner en vethoek, waarbij KC te lezen na inloggen en VH na ook toegelaten te zijn.Floortje schreef: ↑14 sep 2021, 13:19 Blijft de kantine openbaar? Op het HF was de koffiecorner alleen te zien als je ingelogd was en dat vond ik eigenlijk wel een prettig idee. (en ja, ik weet dat als je iets privé wil houden dat je het dan niet op internet moet zetten, maar iets van een barrière is wel fijn).
Een huis&tuin subforum zou wel leuk zijn ja.Zamunda schreef: ↑14 sep 2021, 20:31
Ik weet niet of je de kantine verder moet uitsplitsen, volgens mij kan men door de juiste topictitel te kiezen prima alles in de kantine kwijt. Aan de andere kant nodigt een apart tuin/klus-subforum wel uit tot meer eigen topics ipv een verzamelhoek, maar die verzameltopics hebben ook hun charme.
Nu en dan komt er iets bij .
Ja ik mis het twittertopic, gewoon iets waar je even een losse opmerking kwijt kan. Gewoon één beginnen zou je zeggen maar jaren geleden toen ik vertrok van het HF was er wat weerzin tegen Twitter omdat er het idee was dat er verder niets/weinig gepost werd. Weet dus niet of het daar door is blijven lopen of dat het gestopt is.
Ik zou zeggen, kom maar op en open zo'n topic, dan zien we met z'n allen wel of het gaat lopen.Safari schreef: ↑08 okt 2021, 22:26Ja ik mis het twittertopic, gewoon iets waar je even een losse opmerking kwijt kan. Gewoon één beginnen zou je zeggen maar jaren geleden toen ik vertrok van het HF was er wat weerzin tegen Twitter omdat er het idee was dat er verder niets/weinig gepost werd. Weet dus niet of het daar door is blijven lopen of dat het gestopt is.
Dus zijn er meer mensen die behoefte hebben aan een twittertopic?
Voor mij persoonlijk hoeft het niet. Om de reden die je hierboven al aangaf.Safari schreef: ↑08 okt 2021, 22:26Ja ik mis het twittertopic, gewoon iets waar je even een losse opmerking kwijt kan. Gewoon één beginnen zou je zeggen maar jaren geleden toen ik vertrok van het HF was er wat weerzin tegen Twitter omdat er het idee was dat er verder niets/weinig gepost werd. Weet dus niet of het daar door is blijven lopen of dat het gestopt is.
Nee, wil eerst weten of er animo voor is anders zit ik alleen tegen mijzelf te lullen en het moet ook een andere naam krijgen dan twitter.thom schreef: ↑08 okt 2021, 22:41Ik zou zeggen, kom maar op en open zo'n topic, dan zien we met z'n allen wel of het gaat lopen.Safari schreef: ↑08 okt 2021, 22:26Ja ik mis het twittertopic, gewoon iets waar je even een losse opmerking kwijt kan. Gewoon één beginnen zou je zeggen maar jaren geleden toen ik vertrok van het HF was er wat weerzin tegen Twitter omdat er het idee was dat er verder niets/weinig gepost werd. Weet dus niet of het daar door is blijven lopen of dat het gestopt is.
Slap gelulSafari schreef: ↑08 okt 2021, 22:44Nee, wil eerst weten of er animo voor is anders zit ik alleen tegen mijzelf te lullen en het moet ook een andere naam krijgen dan twitter.thom schreef: ↑08 okt 2021, 22:41Ik zou zeggen, kom maar op en open zo'n topic, dan zien we met z'n allen wel of het gaat lopen.Safari schreef: ↑08 okt 2021, 22:26
Ja ik mis het twittertopic, gewoon iets waar je even een losse opmerking kwijt kan. Gewoon één beginnen zou je zeggen maar jaren geleden toen ik vertrok van het HF was er wat weerzin tegen Twitter omdat er het idee was dat er verder niets/weinig gepost werd. Weet dus niet of het daar door is blijven lopen of dat het gestopt is.
Wat mij betreft wel!