Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Zamunda
Posts in topic: 402
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Murphy ❤ Mannes heeft eindelijk z'n eigen hond!

Bericht door Zamunda »

En dan te bedenken dat ik bewust m'n mobiel op de slaapkamer had laten liggen zodat ik niet in de verleiding zou komen om iets te filmen (ik word gek van die duizenden foto's en filmpje :') ). Meteen spijt van natuurlijk dus maar weer opgestaan om dat ding te halen. Missie mislukt.

Célie schreef: 21 okt 2021, 18:47 Haha je hoeft geen TV meer geweldig vermaak!
Zeker niet. Ik kom verder ook nergens meer aan toe :') . Heb ik hem eindelijk in de ren en zou ik wat kunnen doen... gaat die kat weer die ren in, moet ik weer kijken :mann: .

Borderbende schreef: 21 okt 2021, 19:02 Hilaaaaarisch!!!!
Echt hè. Wat een portret die kat, hoe hij gewoon ook in die bench gaat liggen van 'Zo, had je wat :pffff: ?'' :LOL: . En dat terwijl die gremlin een hoop stampij aan het maken is :schrik: .
En in die doos: heeft ie een pootje over de rand waar die gremlin naar hapt. Mooi niet dat ie dat pootje terugtrekt :19: . Nee, meneer slaat gewoon met z'n andere poot :pffff: . En dat dan net zo vaak tot de gremlin eieren voor z'n geld kiest :E: .

Inge O schreef: 21 okt 2021, 19:03 Ge-wél-dig :I: !! Jij hoeft hem duidelijk niet meer te entertainen.
Nou hè. Ik lach me suf om die kat, echt een held hoor om zo bij die gremlin te durven! En dat entertainen deden ze al vanaf het begin maar het wordt steeds beter :E: . Beetje jammer dat ze dat ook doen als die smurf moet slapen of zelfs al ligt te slapen :') .

Kruimel schreef: 21 okt 2021, 19:11Geweldig stel!
Hier hoopte ik dus al op voordat de smurf kwam. Ik ben toch zo benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen, zou zo gaaf zijn als ze dit allebei leuk blijven vinden en misschien zelfs maatjes zouden worden :liefde: .

Dueros schreef: 21 okt 2021, 19:16 Ooooooh ik heb iets ontzettend schattigs gemist zie ik! :O:

Wat een leukerdje is dat!!! :hartjes: :hartjes: :hartjes:
Ja zo blij met met de Springbaby. Heb je het topic van Sirene inmiddels ook gezien? Daar staan alle prachtige pups in :hartjes: .

Diana schreef: 21 okt 2021, 20:02 Haha, heerlijk die twee! Die houden elkaar wel lekker bezig zo :lol1:
Niet normaal toch, hoe hij zich bij zo'n jonge pup met piranhatandjes waagt?! Werkt natuurlijk wel super zo met die ren en de krabpaal, Mannes kan er makkelijk in maar ook net zo makkelijk weer uit en daar maakt hij al vanaf het begin goed gebruik van.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Yvette
Posts in topic: 64
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Re: Murphy ❤ Avontuur naar en bij de DA

Bericht door Yvette »

Zamunda schreef:
Manuma schreef: 21 okt 2021, 14:42Wat is hij alweer groot! Niet normaal hoe snel die mormels groeien! Meeko was ook 6,7 kg.
Jij schrijft Kefir en ik bedenk me dat ik dat nog helemaal niet gegeven heb.
Ja ze groeien goed hè! Ik denk dat Reus niet eens zoveel meer weegt nu dan die van ons?
En Kefir schreef Yvette, heb ik namelijk ook nog niet gegeven :mrgreen: .
Ik zal morgen weer eens wegen, ze groeien echt als kool! Mijn collega zegt vandaag 'maak een groeifoto' toen hij in z'n hok lag maar ik zei hoe vaak ga ik dat doen doen dan? Ja zegt ze elke keer als ik hem zie is ie weer groter! :LOL: dat is ook echt zo, ik zie het zelf ook.
Die Kefir is vies spul, soort dikke zure melk met een beetje brokjesstructuur. Gelukkig vinden Chupa en Barrie het lekker want ik ga het niet opdrinken en Freek belieft het ook niet. :kotz:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
KarinW
Posts in topic: 8

Bericht door KarinW »

Hihihi geweldig!
Afbeelding
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
Smoushond
Posts in topic: 74

Bericht door Smoushond »

Wat leuk, ik moet ook een kat 😁
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Gisteren:
Het regende pijpenstelen 's ochtends dus ik was alweer heel blij met de smurf die het op de kattenbak deed. De dag ervoor had ik zowel op de slaapkamer als in de ren een tweede bak geplaatst (zonder dubbele bodem want die zijn inmiddels wel 'op') want ik merkte dat hij op de slaapkamer niet graag poepte op de bak die op bed staat (daar staat nu een extra bak op de grond) en dat hij in de ren een ander hoekje uitgezocht had voor plassen en poepen. De bak in de ren had hij al meteen in gebruik genomen en die op de slaapkamer kwam in de ochtend super van pas want daar ging hij dus op poepen. Zo fijn, want mooi niet dat hij het buiten gedaan zou hebben in die stortbui.

Daarna hebben we in de ren gespeeld, gegeten, weer gespeeld en is hij gaan slapen. Toen het droog werd heb ik hem wakker gemaakt en lekker met de andere honden mee naar buiten genomen. Flink gebanjerd door de tuinen, de groterds gevoerd, verder weer gebanjerd, een tijd gekeken bij Lais die aan het graven was, nog meer gebanjerd en toen had ik het vermoeden dat hij wel aan zijn trekken gekomen was en gingen we naar binnen. Precies op tijd want nog geen vijf minuten later ging het alweer hozen! Ha, lekkerrrrr. Hem even warmgewreven met gevaar voor mijn handen :') , wat brokjes gestrooid en toen is hij weer lekker gaan slapen. Zalig :liefde: .

Eind van de middag kwam ons bezoek aan, een vriendin met haar twee kinderen. De smurf was op dat moment heel slaperig dus wilde graag onder m'n vest schuilen. Nou prima knul, doen we dat. Na een tijdje werd hij wakkerder en dapperder en wilde hij wel op de grond. Ik uitgelegd dat ze door de hurken mogen en als hij uit zichzelf naar ze toe kwam ze mochten aaien. Hij liep wat rond en kwam al snel kijken en wat aaitjes in ontvangst nemen, heel fijn. Het was ook best etenstijd dus ik ben maar wat brokjes gaan geven alvast en van het bezoek wilde hij het ook graag aannemen (als hij niet al uit zichzelf bij ze was geweest had ik dat niet gedaan).

Later heeft hij ook kennis gemaakt met de jongste die eerst nog in de auto lag te slapen en dat ging net zoals Meeko bij de baby van Manuma: heel zachtjes :19: . Waar was mijn piranha gebleven :LOL: ? Heel gaaf om te zien en ook zij heeft na een tijdje lekker brokjes gevoerd en later ook weer samen met haar zus. De smurf mocht ook wel spelen met de pinquin van de jongste en dat vond ie wel leuk. Later heb ik nog trekspelletjes met hem gedaan (inclusief het oefenen met los) en zijn fanatisme inclusief gremlingegrom vonden ze ook mooi om te zien. Na een uurtje was hij weer lekker moe en de rest van de avond heeft hij lekker in de ren geslapen en gerommeld. Wat is het toch een heerlijk dier.

Als ik naar bed ga zit ik altijd nog een tijd in bed voordat ik kan gaan slapen en de smurf kruipt dan op een gegeven moment in m'n arm/tegen m'n borst en dat moet helaas altijd gepaard met bankschroefbijten. Deze keer legde ik zijn hond tegen hem aan en na een paar keer daarin te bijten ging hij half over de hond liggen :80: , zo gaaf :I: .

Poepen doet hij momenteel vaak in twee sessies met een tijdje ertussen, dus dan denk je dat hij gepoept heeft maar tien minuten later gaat hij weer. Zó blij met die kattenbakken waar hij het dan keurig op doet.

Yvette vroeg ergens hoeveel hij eet maar ik weet niet meer in welk topic en volgens mij heb ik er ook nog niet op gereageerd :euh: . Enniehouw, hij eet momenteel zo'n 500g KVV per dag plus een wisselende hoeveelheid pupbrokjes door de dag heen (voor beloning, afleiding en zoeken). Oh ja en hij krijgt ook nog wel brokken van de andere honden binnen.
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Re: Murphy ❤ Avontuur naar en bij de DA

Bericht door Zamunda »

Smoushond schreef: 22 okt 2021, 07:29 Wat leuk, ik moet ook een kat 😁
Haha, ik kan het je van harte aanbevelen :mrgreen: . Mannes zit die smurf nu alweer een uur te vermaken (ideaal want buiten vindt ie er nu helemaal niks aan), het wordt al zo gewoon dat ik het meeste nu al niet meer film :') .

Maar je moet wel de juist uitzoeken, aan die andere twee (/drie) heb ik helemaal niks :Q: . Je moet een heuse stoïcijnse en zelfverzekerde held hebben :F: .

Dueros schreef: 21 okt 2021, 22:34Nee ik loop nog steeds hopeloos achter de feiten aan hier. Jullie schrijven teveel en te snel! :boos:
Je moet ook niet zo lang wegblijven :19: :engel: .

Yvette schreef: 21 okt 2021, 22:45Ik zal morgen weer eens wegen, ze groeien echt als kool! Mijn collega zegt vandaag 'maak een groeifoto' toen hij in z'n hok lag maar ik zei hoe vaak ga ik dat doen doen dan? Ja zegt ze elke keer als ik hem zie is ie weer groter! :LOL: dat is ook echt zo, ik zie het zelf ook.
Die Kefir is vies spul, soort dikke zure melk met een beetje brokjesstructuur. Gelukkig vinden Chupa en Barrie het lekker want ik ga het niet opdrinken en Freek belieft het ook niet. :kotz:
Haha!
Haha, zo te horen heeft Freek goede smaak :engel: . Ik ken heel dat Kefir niet maar man zegt dat we dat jaaaaaaren geleden wel een tijdje gehad hebben :? . Het zegt me echt helemaal niks :19: .
Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Dat zal dan ook wel niet voor niks meer zijn :LOL:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 92
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Zamunda schreef: 21 okt 2021, 21:27 zou zo gaaf zijn als ze dit allebei leuk blijven vinden en misschien zelfs maatjes zouden worden :liefde: .
Dat ja daar nog aan twijfelt :pffff: .
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 22 okt 2021, 08:54 Dat zal dan ook wel niet voor niks meer zijn :LOL:
Nee, ik zal het wel verdrongen hebben :') .

Inge O schreef: 22 okt 2021, 09:02Dat ja daar nog aan twijfelt :pffff: .
Je weet 't nooit met al die mormels met een eigen wil :19: .
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Weer even een paar foto's van de knappe knul en zijn maten :D

Voor het eerst op de weg
Afbeelding

Voor het eerst in het bos, even acclimatiseren
Afbeelding

Trekspelletje met een stok
Afbeelding

De kleine held
Afbeelding

Spannend
Afbeelding

Op weg naar huis
Afbeelding

De groterds zijn brokjes aan het zoeken; zoek de smurf
Afbeelding

Nog iets harder trekken, dan krijg je het vast van z'n plek :mrgreen:
Afbeelding

De smurf maakt ook graag foto's :') .
Afbeelding

Ja, die vinger. Maar moest snel snel en met één hand want brokjes in de andere. Maar kijk nou :I: !
Afbeelding

Afbeelding

De paddenstoel is gegroeid!
Afbeelding

Hier dezelfde paddenstoel (en hond :engel: ) een paar dagen geleden
Afbeelding

Heerlijk in de wei
Afbeelding

Afbeelding

Bijna jongens, bijna!
Afbeelding

Lais, wat hangt er nou aan je kont :')
Afbeelding

Ook even op dat ding staan :pffff:
Afbeelding

Lekker ding
Afbeelding

Vastgeplakt aan Lais
Afbeelding

Stokje knagen
Afbeelding

Afbeelding

:tongue:
Afbeelding

Ojee, kapot!
Afbeelding

Oh gelukkig, hij doet het toch nog
Afbeelding

Z'n oortjes gaan al steeds hoger staan :I:
Afbeelding

Wat een plaatje hè :I:
Afbeelding

Pfffffffff, kom ik ooit nog van dat mormel af :euh: ?!
Afbeelding

Lais haar staart nog net zichtbaar in het hol en de smurf die er uiteraard weer bij is
Afbeelding

Eenmaal binnen zorgen de katten op hun manier weer voor vermaak
Afbeelding
Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Re: Murphy ❤ Mannes heeft eindelijk z'n eigen hond! + foto's

Bericht door Yvette »

Wat een heerlijk fotoverslag weer :hartjes:

Hij wordt steeds knapper :I:
Groetjes Yvette
Afbeelding
glashelder
Posts in topic: 12

Bericht door glashelder »

Knapperd :hartjes: Trekt hij meer naar Laïs toe?
Lynnepien

Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 74

Bericht door Smoushond »

Zo leuk die streepjes samen ,het had een pup van haar kunnen zijn 😉
Afbeelding
Angelique
Posts in topic: 4
Honden: 6
Welke: Husky Herder Hound
Contacteer:

Bericht door Angelique »

Wat een zalige updates steeds weer, wat een heerlijk ventje :I:
Afbeelding
Célie
Posts in topic: 26
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Z'n oortjes maar ook z'n streepjes lijken wel te veranderen!
Petra
Posts in topic: 1

Bericht door Petra »

Wat is hij leuk!
Ik zit iedere dag weer bij te lezen en te genieten van de verhalen, filmpjes en foto's.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

De nachten zijn al een week telkens droog, ondanks dat hij op een meter afstand zo op de kattenbak zou kunnen plassen. Het is ook elke ochtend ik die de rust verstoort omdat ik nodig moet piesen :mann: . Afgelopen keer heb ik hem maar laten liggen ipv hem eerst op de bak te zetten, hij lag nog zo vast te slapen. Toen ik terugkwam was hij wel gaan verliggen richting de deur maar echt opgestaan was ie dus niet. Toen heb ik hem alsnog even op de bak gezet en deed hij een goede plas.

Mannes is hem echt aan het africhten, ik vind het zó bijzonder om te zien! Eerst ging hij telkens in de ren en er snel weer uit, later steeds langer erbij en nog weer later ging hij dan in de bench of in de doos liggen en de smurf op afstand houden. Daarna liet hij zich ook af en toe 'vangen', dan hield hij zich dood terwijl die smurf bovenop hem lag :19: . Nog weer later werd het wat meer boksen en dat ging na een tijdje ook met nagels (te horen aan de piepjes van de smurf :') ). En sinds deze vrijdag heeft Mannes hem zo afgericht dat hij af en toe kopjes kan geven tegen Murphy's bek :80: :I: . Die kat is echt een topafrichter :LOL: .

Ik vond het gisteren en eergisteren wel echt lastig qua weer om hem genoeg beweging te kunnen geven (hij wil dan zelf ook echt niet :') ) maar gisteren heeft hij zich 's middags in elk geval uitstekend vermaakt in de keuken en de werkkamer. Hij heeft ook uren liggen pitten terwijl we met het bezoek spelletjes aan het doen waren en later koken.

Het bezoek vindt hij helemaal leuk, alleen als Lais gaat blaffen wordt hij gespannen maar dat is gelukkig alleen als de meute in beweging is. We zijn nog met z'n allen in de wei geweest en daar hebben de twee jongste telgen (Murphy en de jongste van m'n vriendin) samen gespeeld, zo ontzettend schattig :F: .
Hij heeft wel een paar keer op z'n flikker gehad, met name van Lais, want man wat is ie soms de grenzen aan het opzoeken :schrik: . Is Lais een handje brokjes van de grond aan het eten, vindt hij dat een uitgelezen moment om in haar oor te bijten :80: . Ja, geen goed idee knul :zweep: . Nou ja, het zal er allemaal wel bijhoren maar na elke gil ben ik weer blij als er alleen maar ego-schade is.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 22 okt 2021, 22:41 Wat een heerlijk fotoverslag weer :hartjes:

Hij wordt steeds knapper :I:
Dank je. Het is ook zo leuk om het van elkaar te zien hè, omdat je de pups ook best wel kent vanuit het nest!

glashelder schreef: 23 okt 2021, 00:54 Knapperd :hartjes: Trekt hij meer naar Laïs toe?
Ja enorm! Raaf heeft de afgelopen week eigenlijk niet meer met hem gespeeld en Willem mijdt hem als de pest :mann: . Dus hij moet het ook wel van Lais hebben en die vindt het vaak ook maar zo zo hoor, ze vindt hem meestal veel te opdringerig (terwijl mevrouw de opdringerigheid zelve is :') ).

Smoushond schreef: 23 okt 2021, 09:38 Zo leuk die streepjes samen ,het had een pup van haar kunnen zijn 😉
Ja ik vind het ook zo mooi. Streepjes hebben bij mij wel een streepjes voor :engel: alhoewel ik bij de pupkeuze uiterlijk absoluut niet mee heb laten spelen.

Angelique schreef: 23 okt 2021, 11:21 Wat een zalige updates steeds weer, wat een heerlijk ventje :I:
Dank je!

Célie schreef: 23 okt 2021, 12:09 Z'n oortjes maar ook z'n streepjes lijken wel te veranderen!
Ja dat doet het ook! Dat vond ik in het nest dus ook zo irritant, omdat hij en Meeko best wel op elkaar leken op foto's (afhankelijk van hoe ze in beeld waren) en ze ook steeds veranderden wist ik soms echt niet welke ik zag. Nu heb ik gelukkig alleen hem dus dat scheelt :mrgreen: . Maar ik wil dus wel geregeld een foto van z'n zijkanten maken om z'n streeppatroon te zien veranderen.

Z'n oren beginnen een beetje te staan, ziet er nu echt al heel anders uit dan twee weken geleden!

Petra schreef: 23 okt 2021, 14:53 Wat is hij leuk!
Ik zit iedere dag weer bij te lezen en te genieten van de verhalen, filmpjes en foto's.
Wat leuk!
Afbeelding
Dagmar
Posts in topic: 13

Bericht door Dagmar »

Zamunda schreef: 23 okt 2021, 16:31 Hij heeft wel een paar keer op z'n flikker gehad, met name van Lais, want man wat is ie soms de grenzen aan het opzoeken :schrik: . Is Lais een handje brokjes van de grond aan het eten, vindt hij dat een uitgelezen moment om in haar oor te bijten :80: . Ja, geen goed idee knul :zweep: . Nou ja, het zal er allemaal wel bijhoren maar na elke gil ben ik weer blij als er alleen maar ego-schade is.
:mrgreen: Wees haar maar dankbaar en iets beters dan een eerlijke teef kun je hem niet geven. Stel je voor dat jij iedere keer moest gaan handhaven :smile:

:LOL: Jaap bleek helaas een waardeloze opvoeder.
Afbeelding
K@ren
Posts in topic: 30
Honden: 1

Re: Murphy ❤ Logees

Bericht door K@ren »

Wat geweldig dat Mannes zo goed is in het trainen van Murphy! How to train your Murphy :E:
Leuk verslag weer!
Afbeelding
Lothian
Posts in topic: 30
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Natalie schreef: 23 okt 2021, 16:42 Ik krijg van jouw verhalen echt weer puppykriebels, terwijl we net besloten hadden dat we echt niet meer dan twee honden willen. Ik geniet op afstand mee. :I:
Nou he. Ik hoef écht geen 4 honden, nog niet een beetje, maar wat was het toch leuk om een puppy te hebben en dan steeds weer te bedenken wat ik hem die dag voor nieuws ging laten zien. Krijg er haast kriebels van inderdaad.

En dan is de Murph ook nog zo'n leukerd!
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Natalie schreef: 23 okt 2021, 16:42Hij zal er wel een keer iets van leren toch? :engel:

Ik krijg van jouw verhalen echt weer puppykriebels, terwijl we net besloten hadden dat we echt niet meer dan twee honden willen. Ik geniet op afstand mee. :I:
Hij schijnt bedachtzaam en wijs te zijn, dus ik hoop dat dat eruit komt :LOL: .

Leuk! Ik vind het heel intensief, maar dat had ik ook wel verwacht, maar ook echt heel bijzonder. Het is echt héél anders dan met een jonge of oude herplaatser, dat is in het begin ook altijd intensief maar zo'n babypiranha is toch net even wat anders :proest: .

Dagmar schreef: 23 okt 2021, 17:38 :mrgreen: Wees haar maar dankbaar en iets beters dan een eerlijke teef kun je hem niet geven. Stel je voor dat jij iedere keer moest gaan handhaven :smile:

:LOL: Jaap bleek helaas een waardeloze opvoeder.
En óf ik dat ben :E: . Liever zij dan ik, zij kan dat veel beter. Maar soms vind ik het best eng omdat hij dan zo loopt te drammen dat ik denk 'oh, straks vált ze toch uit :schrik: '. Ik heb met samengeknepen billen toe staan kijken hoe hij haar signalen negeerde en gewoon een appel onder haar bek vandaan jatte... Ik grijp dan niet in omdat ze geconcentreerd is op hem en het dan wel vertrouw, maar man :mann: .
Als Lais op mij geconcentreerd is omdat ze een koekje denkt te kunnen krijgen stuur ik wel bij als die smurf tegelijkertijd tegen haar bek opspringt en erin hapt. Ben bang dat ze op zo'n moment te heftig uit zou kunnen vallen doordat ze afgeleid is. Maar verder laat ik het gaan, ze doet het heel goed en kan het ook hebben (en ik hoopte eigenlijk altijd al dat ze nog eens mee zou helpen met een pup).

Jammer dat je aan Jaap niks had, pfff, niksnut :calimero: .

K@ren schreef: 23 okt 2021, 19:28 Wat geweldig dat Mannes zo goed is in het trainen van Murphy! How to train your Murphy :E:
Leuk verslag weer!
Ja niet normaal. Heb er weer gave filmpjes van, die zal ik zeker nog eens posten!

Lothian schreef: 23 okt 2021, 19:31Nou he. Ik hoef écht geen 4 honden, nog niet een beetje, maar wat was het toch leuk om een puppy te hebben en dan steeds weer te bedenken wat ik hem die dag voor nieuws ging laten zien. Krijg er haast kriebels van inderdaad.

En dan is de Murph ook nog zo'n leukerd!
Nu alweer? De jouwe is nog maar net baby-af :mrgreen: .
Afbeelding
Zamunda

Re: Murphy ❤ Logees

Bericht door Zamunda »

Weer tijd voor een paar foto's.

Altijd toeschouwers
Afbeelding

Murphy en z'n eigen hond :slaap2:
Afbeelding

Afbeelding

En met z'n eigen kat :mrgreen:
Afbeelding

Het regende hem te hard dus we zijn maar gaan schuilen tegen het huis aan. Of hij ook onder m'n vest mocht :brrr: .
Afbeelding

Uiteraard kunnen toeschouwers ook nu weer niet ontbreken :') #kittensengordijnen
Afbeelding

Slapen in de werkkamer :slaap2:
Afbeelding

Hij doet het zo goed :liefde:
Afbeelding

Wegkruipen met z'n slaperige hoofd
Afbeelding

Lekker slapen met z'n hond
Afbeelding

Ja. Paddenstoel wéér gegroeid :80:
Afbeelding

Begin van de week:
Afbeelding

In het water is Willem veilig :mrgreen:
Afbeelding

Zucht. Ik heb al duizenden foto's van je, deze ging nou even niet om jou :hmmm:
Afbeelding

Tja
Afbeelding

Nou okee, dan maar zo. Fotomodel van me.
Afbeelding

Afbeelding

Er zit een flinke scheur in het 'dak', zal wel niet lang meer duren voordat het eerste stuk weer instort
Afbeelding

Zo, dat was weer een vermoeiende dag :slaap2:
Afbeelding
Afbeelding
KarinW
Posts in topic: 8

Re: Murphy ❤ Weer foto's

Bericht door KarinW »

Leuke foto’s weer, hij doet het goed hè :)
Afbeelding
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
Yvette
Contacteer:

Re: Murphy ❤ Weer foto's

Bericht door Yvette »

Zo die paddenstoel joh! :eek: het lijkt wel of je puppy enorm krimpt! :LOL:

Fijn dat je zoveel aan Lais hebt, ideaal wel.
Groetjes Yvette
Afbeelding
Plaats reactie