fok plannen met Phoebe. pups zijn er
Re: fok plannen met Phoebe.
ze is 25% gegroeid. Komt nog iets bij deze week. Ze heeft niet echt een dikke buik maar ze is heel breed geworden.
temperatuur is gedaald naar 36.5 Breedera zegt bevalling in aantocht zelf denk ik dat het nog wel even duurt en dit een valse daling was. Haar temperatuur is altijd 37.8 ik vindt de daling nog niet groot genoeg zeg maar. Ze is ook nog erg rustig. Maar ik kan me ook wel vergissen. We zullen zien.
ja denk het. Ze vertoont geen tekenen van een naderende bevallig niet anders dan de temperatuurdaling.
-
EchoMira
- Posts in topic: 20
- Honden: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Jaaaa! Gefeliciteerd!
4 pups is prima! Brave Phoeb!
4 pups is prima! Brave Phoeb!
Ze kijkt erg trots

Zo dan. Geweldig. Nu kan het grote genieten beginnen.
En vier pups is hartstikke leuk. Geloof me, je zou niet eens tien pups wíllen.

- Kells
- Posts in topic: 2
- Welke: Ierse Setters
Wat mooi! Gefeliciteerd met het viertal!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
haha nee geen tien. 4 is zeker mooi al dacht ik echt zelf dat er 5 zouden komen. Maar dit is super mooi.Nanna schreef: 21 apr 2025, 21:08 Zo dan. Geweldig. Nu kan het grote genieten beginnen.
ik mis nog 2 placenta's dus dat is nog met de dierenarts overleggen morgen vroeg.
Gefeliciteerd. Geweldig dat alles goed gegaan is. En zo snel.
Heeft ze die niet in de gauwigheid zelf opgevretenblacky schreef: 21 apr 2025, 21:19haha nee geen tien. 4 is zeker mooi al dacht ik echt zelf dat er 5 zouden komen. Maar dit is super mooi.Nanna schreef: 21 apr 2025, 21:08 Zo dan. Geweldig. Nu kan het grote genieten beginnen.
ik mis nog 2 placenta's dus dat is nog met de dierenarts overleggen morgen vroeg.

-
EchoMira
- Posts in topic: 20
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Maar als ze verder fit is...waarom twijfel je dan?blacky schreef: 21 apr 2025, 21:19haha nee geen tien. 4 is zeker mooi al dacht ik echt zelf dat er 5 zouden komen. Maar dit is super mooi.Nanna schreef: 21 apr 2025, 21:08 Zo dan. Geweldig. Nu kan het grote genieten beginnen.
Heb je vijf schedels gezien?
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 1
Van harte gefeliciteerd!
- CatnDog
- Posts in topic: 14
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Gefeliciteerd! 
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 3
gefeliciteerd met de 4ling.
nee die heeft ze niet snel opgegeten. Maar de dierenarts zegt geduld en temperatuur opnemen.Nanna schreef: 21 apr 2025, 21:42Heeft ze die niet in de gauwigheid zelf opgevretenblacky schreef: 21 apr 2025, 21:19haha nee geen tien. 4 is zeker mooi al dacht ik echt zelf dat er 5 zouden komen. Maar dit is super mooi.Nanna schreef: 21 apr 2025, 21:08 Zo dan. Geweldig. Nu kan het grote genieten beginnen.
nee. Dierenarts dacht 3 of 4 er zijn er 4 geboren mijn gevoel zei echter 5 maar je kunt maar beter naar je dierenarts luisteren.EchoMira schreef: 21 apr 2025, 22:42Maar als ze verder fit is...waarom twijfel je dan?blacky schreef: 21 apr 2025, 21:19haha nee geen tien. 4 is zeker mooi al dacht ik echt zelf dat er 5 zouden komen. Maar dit is super mooi.Nanna schreef: 21 apr 2025, 21:08 Zo dan. Geweldig. Nu kan het grote genieten beginnen.
Heb je vijf schedels gezien?