Een beslissing gemaakt uit pure liefde, voor jou een onmogelijke keuze maar dit is het laatste wat je voor haar kon doen.
Zo te lezen is er veel van haar gehouden en heeft ze een topleven gehad, meer kan een hond niet wensen.
Heel veel sterkte met het verlies en de leegte die Mo-Yi achter heeft gelaten
Oh nee, wat schrik ik hier van. Ondanks alle ups en downs zag ik dit nog lang niet aankomen. Jouw Mo-yi, jouw soulmate, je alles. Wat zul je kapot zijn van verdriet. Ze was er al zolang en altijd. Heel veel sterkte, het klinkt hol, maar dat wens ik je oprecht. Mo-yi rust zacht.
Dat eerste keer thuiskomen zonder begroeting is zo enorm pijnlijk Ik heb nadat ik Diem naar het crematorium had gebracht een hele tijd in de auto gezeten omdat ik er niet aanwilde
En daar is dan toch...verwacht maar onverwacht het einde. Mooie knappe lieve mo-yi....wat een enorme leegte ik pink een traantje weg terwijl ik dr niet eens ken....maar dat mooie hoofd , hoe lief je altijd over haar vertelde. Ik wens je heel veel sterkte.
Het zat er al een beetje aan te komen, maar wat is het moeilijk om uiteindelijk de knoop door te hakken. De stilte die ze achterlaten is oorverdovend. Heel veel sterkte.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Heel veel sterkte
Het was je vriendinnetje, je maatje
die er altijd voor je was.
Bedelend voor iets lekkers en spelend
in het groene gras.
Je zult haar missen iedere maand
en elke dag.
Maar denk dan in alle liefde aan
haar terug met een glimlach.
Gonniepony schreef: 27 mei 2025, 21:29
Heel veel sterkte
Het was je vriendinnetje, je maatje
die er altijd voor je was.
Bedelend voor iets lekkers en spelend
in het groene gras.
Je zult haar missen iedere maand
en elke dag.
Maar denk dan in alle liefde aan
haar terug met een glimlach.
Ik heb zo hard gejankt, mn ogen deden gisteravond er gewoon echt zeer van. Ik heb wel geslapen puur omdat ik zo ontzettend moe was, van 23:00 ( wat heel vroeg is voor mij ) tot 02:00, daarna weer klaarwakker en haar ademhaling missen. Nooit meer smorgens vroeg gelijk gaan wandelen, eten geven maar oh nee, Mo dr bak hoeft niet meer gevuld