Hoe ouder hoe gekker (ik in dit geval)

Subforum voor alle fototopics!
Kells
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Hoe ouder hoe gekker (ik in dit geval)

Bericht door Kells »

Mo-yi schreef: 07 jun 2025, 20:26 of deze;
https://hartjeshoevewaalre.nl/
Die paarden daar worden niet oud.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Anne
Posts in topic: 1
Honden: 1

Bericht door Anne »

Wat ontzettend leuk echt genieten dit en op Ameland lekker over het strand rauzen lijkt me geweldig, wat een mooi doel om naartoe te streven!
Afbeelding
DexSaarSophie

Bericht door DexSaarSophie »

Wat fijn Grehta, Stoer dat je dit doet en leuk als je ermee door kan gaan.

Zelf heb ik 3 jaar niet op een paard gezeten en zou wel weer ergens een rit willen boeken. Maar mede door medicijnen ben ik flink aangekomen weeg 80kg en 1.79 lang. Hopelijk kan ik het hardlopen en trailrunner weer oppakken en kan ik weer wat kilos kwijt. Dan wil ik ook bij de Drunense duinen een keer een Shire rijden. En een rit bij De Mill ranch lijkt me ook gaaf. Ik vond een rit bij Koren tot manen in Kootwijkerzand ook gaaf. En heb een mooie rit mogen maken 4 jaar geleden in Noorwegen was ook gaaf.
Célie
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Wat stoer en leuk!
katerke

Bericht door katerke »

Ben best jarloers. Vroeger reed ik ook paard en ik mis het wel. Maar mijn heupen gaan niet meer mee en gaan dit echt niet meer aan kunnen. Wat op zich wel jammer is want zou het zo weer doen.
Afbeelding
Gretha
Posts in topic: 7
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Bericht door Gretha »

Mo-yi schreef: 07 jun 2025, 20:25 Hier heb je nog ritten op Shires, drunense duinen;
https://www.buitenritreserveren.nl/
Die had ik gezien inderdaad, maar dat is een pokke eind rijden. Wie weet, ooit nog een keer.
Afbeelding
Gretha
Posts in topic: 7
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Bericht door Gretha »

Anne schreef: 08 jun 2025, 09:14 Wat ontzettend leuk echt genieten dit en op Ameland lekker over het strand rauzen lijkt me geweldig, wat een mooi doel om naartoe te streven!
Ik heb er enorm veel zin in!
DexSaarSophie schreef: 08 jun 2025, 09:27 Wat fijn Grehta, Stoer dat je dit doet en leuk als je ermee door kan gaan.

Zelf heb ik 3 jaar niet op een paard gezeten en zou wel weer ergens een rit willen boeken. Maar mede door medicijnen ben ik flink aangekomen weeg 80kg en 1.79 lang. Hopelijk kan ik het hardlopen en trailrunner weer oppakken en kan ik weer wat kilos kwijt. Dan wil ik ook bij de Drunense duinen een keer een Shire rijden. En een rit bij De Mill ranch lijkt me ook gaaf. Ik vond een rit bij Koren tot manen in Kootwijkerzand ook gaaf. En heb een mooie rit mogen maken 4 jaar geleden in Noorwegen was ook gaaf.
80 kg bij 1,79 is toch niet extreem :80:
Ik ben net zo lang als jij en als ik tussen de 85 en 90 zit is het prima. Nou ben ik ook niet fijntjes gebouwd (ik pas heel veel kleding niet omdat mijn schouders te breed zijn), maar dan nog.
Als ik onder de 80 kg zou wegen zou het er heel erg raar uitzien.
Mill Ranch ziet er ook gaaf uit trouwens!

Doorgaan met paardrijden zit er niet in. Het is gewoon veel te duur.
katerke schreef: 08 jun 2025, 21:09 Ben best jarloers. Vroeger reed ik ook paard en ik mis het wel. Maar mijn heupen gaan niet meer mee en gaan dit echt niet meer aan kunnen. Wat op zich wel jammer is want zou het zo weer doen.
Dat lijkt me erg frustrerend ja :(
Mijn tante heeft ook altijd gereden, maar zij heeft een nieuwe heup en nu mag het niet meer.
Afbeelding
DexSaarSophie

Bericht door DexSaarSophie »

Nee is niet extreem maar wel mijn absolute max waarmee ik op een paard zal stappen. Ik ben altijd 65geweest. Maar ik slik nu hormoonremmers dus even kijken of ik er iets af krijg.
Plaats reactie