Helden
-
EchoMira
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Re: Helden
Ach wat verschrikkelijk lief.
Mira gaat altijd meteen gillen als ze schrikt.
Zal ik mijn honden meenemen naar jouw tuin of niet. Maakt mij geen reet uit.
Kunnen ze daar samen dom kijken.
- Suzanne
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Eef kan niet zo best met andere honden, maar misschien juist wel goed.EchoMira schreef: 15 jun 2025, 22:42 Ach wat verschrikkelijk lief.
Laatst kwam een vriendin van vroeger even aan de deur. met een hele sociale teckel.
Ik heb gevraagd of ze misschien een paar minuten had, haar naar de tuin gestuurd, eerst Saar erbij, die is geen probleem, toen Eef erbij. Ze vond het spannend en niet leuk, maar geen gedoe met uitvallen. We moesten toen ze wat vertrouwder raakten haar soms even waarschuwen dat ze normaal moest blijven doen. Als je het niet leuk vindt dat ze er zijn Eef, dan ga je het maar uit de weg. punt.
Kan natuurlijk alleen met honden die hun schouders ophalen als er een andere hond een beetje staat te mopperen. meer doet ze in de tuin niet.

-
EchoMira
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Oh nee, ik lees het al.
Dat wordt huilen.
Mira schikt zich wel als ze maar een kussentje krijgt maar Echo wordt heel druk van sociale stress en wil dan bij iedereen die ook maar even gaat zitten op schoot. Een dan van 3 centimeter afstand in je ogen kijken.
Dat heb ik haar per ongeluk zo geleerd en thuis is het ook leuk maar dan even niet.
En als dat dan niet mag wordt ze het irritant meisje dat de hele dag "grappig" gaat doen. Ze blijven in de auto.
En ze bijt die kikker kapot.
Dat wordt huilen.
Mira schikt zich wel als ze maar een kussentje krijgt maar Echo wordt heel druk van sociale stress en wil dan bij iedereen die ook maar even gaat zitten op schoot. Een dan van 3 centimeter afstand in je ogen kijken.
Dat heb ik haar per ongeluk zo geleerd en thuis is het ook leuk maar dan even niet.
En als dat dan niet mag wordt ze het irritant meisje dat de hele dag "grappig" gaat doen. Ze blijven in de auto.
En ze bijt die kikker kapot.