zaterdag weer naar de renbaan geweest, voor een training . Ik was benieuwd hoe Sagan het zou doen na 9 maanden niet geweest te zijn ( ivm oa. heupoperatie).
We mochten op 3/4e baan starten en het ging super goed. Alleen toen hij in de zandba keindigde en mij niet zag, ( man stond er wel) rende hij weer vrolijk terug ( wel netjes over de baan)
Bij de 2e omloop heeft man hem gestart en kon ik hem opvangen en dat ging goed!
Was weer genieten van snelle spriet
ranetje schreef: 20 mei 2025, 12:32
Lijkt me heerlijk voor hem.
Lekker voluit rennen
Mooi gezicht
Wat is het doel van die zandbak?
Om af te remmen?
Ja, afremmen, ze lopen nog op volle snelheid langs de tijdmeting en dan op snelheid door om "het haas"te pakken en die eindigt in de zandbak. hiet staat de eigenaar om de hond weer aan te lijnen.
Hamilton schreef: 19 mei 2025, 23:01
zaterdag weer naar de renbaan geweest, voor een training . Ik was benieuwd hoe Sagan het zou doen na 9 maanden niet geweest te zijn ( ivm oa. heupoperatie).
We mochten op 3/4e baan starten en het ging super goed. Alleen toen hij in de zandba keindigde en mij niet zag, ( man stond er wel) rende hij weer vrolijk terug ( wel netjes over de baan)
Leuke filmpjes, waar ligt deze renbaan? Is het de bedoeling dat hij wedstrijden zal lopen?
Hamilton schreef: 19 mei 2025, 23:01
Leuke filmpjes, waar ligt deze renbaan? Is het de bedoeling dat hij wedstrijden zal lopen?
De renbaan ligt in Lelystad ( Flevoland) en ja de bedoeling is ooit wedstrijden te lopen