Nest aankondiging!

Subforum voor alle fototopics!
Célie
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Nest aankondiging!

Bericht door Célie »

annnie schreef: 22 okt 2021, 15:55 Afbeelding

Ik denk dat dit echtpaar best iets leuks kan voortbrengen. En Hongaarse straat corgi. Lang lijf en korte pootjes sowieso. Ik zou een iets slankere, iets atletischer corgi verwachten, evt met flaporen, hopelijk streepjes, want dat vind ik leuk. Maar helaas, dat gaat nooit gebeuren

Dit hoop ik

Afbeelding

Maar zoiets wordt het vast

Afbeelding
:lol1: :lol1: :lol1:
KarinW
Posts in topic: 1

Bericht door KarinW »

Hihi als ik de mijne kruis is het alsnog een poedel. Maatje tussen een dwerg en een Middenslag
Afbeelding
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
blondie

Bericht door blondie »

Wat een rottopic voor mij :pffff:
Dit had mijn droomkoppel geweest
Afbeelding
Afbeelding
Finn en Bluffie, beiden stamboom DH.
Had ik gegarandeerd geweest van maar 1 pup, dan had ik het gedaan maar dat kan niet.
Reden van die twee nooit oeps momentje te laten hebben was domweg dat Finn LSI geconstateerd werd rond zijn 5de jaar, en op eind zelfs (niet via dna laten testen dus op zeker kan ik het niet stellen) DM.
Maar had het wel een combi geweest, volle werklijn DH's, met behoorlijk wat werklust, Finn had vanuit zijn werklust wat door kunnen geven aan de pups van Bluf, en in Bluf haar genen zat een open sociale lieve inborst én wat veel dynamiek en heel lief.. die combi had echt hele leuke honden voortgebracht.. Beetje pit en wil om te gaan voor de baas van Finn, en de open en sociale kracht van Bluf die ook werken in zich had maar wel het op haar eigen manier en tempo wilde doen :F:
blondie

Bericht door blondie »

En deze nestaankondiging zou deze combi kunnen zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Ook niet vervelend.. ze vullen elkaar heel leuk aan :mrgreen:
Izzie_Lot
Posts in topic: 1

Bericht door Izzie_Lot »

Twee onklaar gemaakte dames, dat wordt veel bidden tot Maria voor het ultieme vruchtbaarheidsmirakel. Krijgen we wel een leuk bedevaartsoord Arnhem Noord.

Maar dan nog kan ik me niets voorstellen van een kruising tussen een bescheiden, slanke, atletische Turk en een uber-fluffy, druk Roemeentje. Dat worden freaks. Wel zeer baasgericht, dat dan weer wel.
annnie
Honden: 3
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Bericht door annnie »

Sandra&co schreef: 20 okt 2021, 22:10 Enig stel :LOL:

Een Du-fi zou ik echt nog wel overwegen. Als laatste nest misschien, dan houd ik er sowieso 1 zelf. Denk dat je dan superbrave, baasgerichte, ruwharige windhondjes krijgt. Lijkt me enig. Ben alleen bang dat ik ze niet kwijt kom, als je ziet hoe lang Whippets al op MP blijven staan...En als het er weer 7 zijn... :')
Ooohhh doen, ik wil er een :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie