Lekker gewandeld met Maya
Re: Lekker gewandeld met Maya
Mooie staart. Leuke hond. Vroeg me ook al af of ze geschoren was.
Ja ze is in september geschoren. Ze had zo vreslijk last van die dikke vacht en toen ze kort was had ik (lichamelijk natuurlijk maar voornamelijk geestelijk) een hele andere hond. Blij dat ze gewoon weer kon rennen zonder een lange tijd nodig te hebben om af te koelen.
Het is prachtig weer inderdaad en ze kan lekker gek doen
En dat is het allerbelangrijkste vind ikTineke schreef: ↑24 okt 2021, 14:51Jimi ook , door zijn castratie had hij zo'n plofvacht gekregen, was geen doorkomen meer aan.BieneMaya schreef: ↑24 okt 2021, 14:38 Ja ze is in september geschoren. Ze had zo vreslijk last van die dikke vacht en toen ze kort was had ik (lichamelijk natuurlijk maar voornamelijk geestelijk) een hele andere hond. Blij dat ze gewoon weer kon rennen zonder een lange tijd nodig te hebben om af te koelen.
Dit is veel fijner voor hem , hij was er zelf ook overduidelijk happy mee.
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Haha, die uitschudfoto!
Ik vind dat ze heel netjes geschoren is. Het wordt er ook een veel elegantere hond van.
Ik vind dat ze heel netjes geschoren is. Het wordt er ook een veel elegantere hond van.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Heerlijk!
Mooie foto's, mooie hond, mooie staart, mooi weer, mooie omgeving.
Lijkt wel wat op het gebied achter Odoorn. Waar is dit?
Heerlijk weer inderdaad, dat vond iedereen kennelijk, hier was het nogal druk in het bos.
Ga jij nog laten scheren voor de winter, of wacht je tot het voorjaar?
Ik weet het nog niet zo, misschien dat ik dan wel een jasje voor haar koop voor als het echt naar weer is. Maar misschien is het beter om ze gewoon te laten wennen.
Heerlijk weer inderdaad, dat vond iedereen kennelijk, hier was het nogal druk in het bos.
Ik weet het nog niet zo, misschien dat ik dan wel een jasje voor haar koop voor als het echt naar weer is. Maar misschien is het beter om ze gewoon te laten wennen.
Dat heeft Mellow gedaan en dank je!
In Dedemsvaart op zo,n 10 minuten van mijn huis afRandom schreef: ↑24 okt 2021, 17:45 Mooie foto's, mooie hond, mooie staart, mooi weer, mooie omgeving.
Ik laat haar nu pas weer scheren voor de echte warmte komt. Zal dus april of mei worden maar dat zie ik dan wel. In de winter komt die vacht wel van pas want een jas is niks voor haar
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat is ze lekker blij! Ze kan zich uitstekend vermaken met zichzelf hè .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
OS met dank aan Hakunamatata