Meer nieuwsgierig of hier iemand het herkent Monza heeft er geen jeuk/last meer van omdat ik het 2x daags spray, het was een aantal dagen geleden knalrood en een aantal plekjes waren ook open in haar oksel en was wat aan het smetten.
Voor nu kijk ik het aan maar wie weet herkent iemand deze uitslag? Ik denk zelf reactie op een plant of dergelijk
Of in een sloot gebanjerd met slechte waterkwaliteit.. of naast weiland met chemicalieen in een sloot.
Dat laatste heb ik in Zeeland gehad met Jol en Aki.
Duurde toen ook even voor ik die link legde.
Je weet het soms niet, maar fijn dat het spul dat je spuit werkt. Ik deed er iets langer over... en uiteindelijk maar de honden gaan wassen met speciale shampoo.
Mag ik vragen welke spray je gebruikt.. mocht het hier weer eens voorkomen dan heb ik liever direct een adequaat middel in huis..
Nanna schreef: 14 jul 2025, 13:46
Of gewoon warmteuitslag
Heb ik ook nog nooit zo gezien dat het minimaal een week zichtbaar bleef (maar wil niet zeggen dat het niet kan natuurlijk)
blondie schreef: 14 jul 2025, 13:52
Of in een sloot gebanjerd met slechte waterkwaliteit.. of naast weiland met chemicalieen in een sloot.
Dat laatste heb ik in Zeeland gehad met Jol en Aki.
Duurde toen ook even voor ik die link legde.
Je weet het soms niet, maar fijn dat het spul dat je spuit werkt. Ik deed er iets langer over... en uiteindelijk maar de honden gaan wassen met speciale shampoo.
Mag ik vragen welke spray je gebruikt.. mocht het hier weer eens voorkomen dan heb ik liever direct een adequaat middel in huis..
Dat zou natuurlijk ook kunnen hadden jou beide honden er last van? De grootste zwemmer in huis heeft namelijk niks
Ik gebruik een spray welke mijn vader heeft ontwikkeld je mag gerust een pb sturen :-) ik spray het in ieder geval op allerlei dingen bij de hond als bij mezelf