Ach wat ontzettend zonde .
Gebroken poot pup
- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Gebroken poot pup
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: wetterhoun
Ja, dat was wel even flink schrikken en balen ook. Maar ja, een ongeluk zit in een klein hoekje. Gelukkig gedraagt hij zich nog net zo idioot als voorheen en loopt hij zowel met braces (buitenshuis) als zonder braces (in huis en in de tuin) zonder pijn. Het ziet er wel minder fraai uit, want de polsen zijn flink doorgezakt, maar klagen mag ik zeker niet. Had al niet durven hopen dat onze hond al zolang na het ongeluk zonder pijn (artrosevorming bijvoorbeeld, dat heeft hij gelukkig nog niet) zo zou kunnen zijn. We zijn nu bijna 3 jaar verder, vandaar.
- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ja, klote is dat . Heel fijn dat hij zich weer helemaal 'gewoon' idioot gedraagt maar jee, met braces moeten lopen buiten en doorgezakte polsen, heftig hoor. Maar gelukkig dat hij er zelf eigenlijk geen last van heeft!L0bbes schreef: ↑25 okt 2021, 15:33Ja, dat was wel even flink schrikken en balen ook. Maar ja, een ongeluk zit in een klein hoekje. Gelukkig gedraagt hij zich nog net zo idioot als voorheen en loopt hij zowel met braces (buitenshuis) als zonder braces (in huis en in de tuin) zonder pijn. Het ziet er wel minder fraai uit, want de polsen zijn flink doorgezakt, maar klagen mag ik zeker niet. Had al niet durven hopen dat onze hond al zolang na het ongeluk zonder pijn (artrosevorming bijvoorbeeld, dat heeft hij gelukkig nog niet) zo zou kunnen zijn. We zijn nu bijna 3 jaar verder, vandaar.
OS met dank aan Hakunamatata