Aantal honden in profiel
- Anneke
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Aantal honden in profiel
In het verlengde van de forumrang (beginner, actief oid) lijkt het me leuk om aan te kunnen geven hoeveel honden je hebt.
Vond het altijd interessant van een ander te zien, al zal niet iedereen dit actief bijhouden.
Vond het altijd interessant van een ander te zien, al zal niet iedereen dit actief bijhouden.
Anneke en Bobbie
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Aantal honden in profiel
Ja, dat moet hoor ! Aantal honden en ook welke. Op het HF is het
Ik heb een hond:
Mijn ras(sen):
Aantal honden:
Die eerste hoeft voor mij niet (dat wordt al bij 'aantal' ondervangen als je daar ook 0 in kunt vullen) en de tweede zou ik anders noemen. 'Welke honden' ofzo.
Ik heb een hond:
Mijn ras(sen):
Aantal honden:
Die eerste hoeft voor mij niet (dat wordt al bij 'aantal' ondervangen als je daar ook 0 in kunt vullen) en de tweede zou ik anders noemen. 'Welke honden' ofzo.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- malinois
- Posts in topic: 1
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ja dit!Zamunda schreef:Ja, dat moet hoor ! Aantal honden en ook welke. Op het HF is het
Ik heb een hond:
Mijn ras(sen):
Aantal honden:
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- kayleigh*
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Ja, dat vind ik ook een leuke.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- Sanne
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Ja aantal en rassen vind ik ook leuk! Eigenlijk onmisbaar. Ben de hele tijd aan het kijken, oh nee, staat er niet.
- Anneke
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Wel of geen honden blijkt wel uit aantal inderdaad. Ras of soort zou ik ook graag terug zien.
Anneke en Bobbie
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Ja, ik ook. Was automatisme geworden haha.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Zou inderdaad leuk zijn
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Zoiets, maar dan anders. Aangezien lang niet iedereen meer een rashond heeft en je er ook namen zou kunnen zetten zou ik het dus anders noemen.
Ik had/heb er zelf dit staan:
Lais: RRxCCxAB
Willem: Kretaan
Ravi: windhondkruising
Een vak 'honden' waar je alleen een aantal in kunt vullen en een vak 'welke' waar je in kunt vullen wat je wil (ras/kruising/naam)
OS met dank aan Hakunamatata
Haha, ik niet daarom, maar ik heb ze wel beide in mijn onderschrift staan.
Al vond ik het onderschrift van onze vorige honden leuker.
Misschien eens proberen om met de twee die ik nu heb dezelfde foto te maken. Haha.
Zal moeilijk worden, want ze zitten nooit tegelijk.
Tanja en Anne
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Als je afzonderlijke foto's hebt is er vast iemand die ze samen kan zetten voor je, Celie had er al ergens een topic over. Ik krijg die van mij ook met geen mogelijkheid tegelijk netjes op de foto en die chi's luisteren sowieso voor geen meter.Gonnie schreef: ↑15 sep 2021, 10:32Haha, ik niet daarom, maar ik heb ze wel beide in mijn onderschrift staan.
Misschien eens proberen om met de twee die ik nu heb dezelfde foto te maken. Haha.
Ik vind dit onderschrift van jouw honden wel leuk, gewoon zoals ze echt zijn en niet geposeerd.
Gudrun schreef: ↑15 sep 2021, 10:35Als je afzonderlijke foto's hebt is er vast iemand die ze samen kan zetten voor je, Celie had er al ergens een topic over. Ik krijg die van mij ook met geen mogelijkheid tegelijk netjes op de foto en die chi's luisteren sowieso voor geen meter.Gonnie schreef: ↑15 sep 2021, 10:32Haha, ik niet daarom, maar ik heb ze wel beide in mijn onderschrift staan.
Ik vind dit onderschrift van jouw honden wel leuk, gewoon zoals ze echt zijn en niet geposeerd.
Dat is waar. Krijg ze toch nooit zoals de vorige honden.
Dat was echt een aparte foto. Zaten bij elkaar in de buurt, maar deden net of ze niet bij elkaar hoorden. Haha.
Dat zitten deden ze automatisch als we met iemand aan het praten waren, mijn hondentrainster stond er ook bij, en als wij samen stonden te praten gingen mijn honden altijd zitten wachten totdat we ieder een eigen kant opgingen. Ik naar mijn huis en zij naar haar huis. Liep elke dag met mijn hondentrainster.
Tanja en Anne