prikkeren met Vusi .....
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: DH
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: prikkeren met Vusi .....
Haha, fijn altijd van die meewerkende mormels .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat is ze knap
Wat is Vusi mooi, Hebben jullie waar jij woont echt seizoenen, of is het meer één lange zomer met een regenperiode waardoor bomen weer blad krijgen? Het ziet er herfstachtig uit maar het is natuurlijk lente bij jou.
-
-
Hier is het altijd vochtig warm (32-34 graden) Juli - September is het wat "koeler" 30+ graden.
Augustus begint de regentijd..... gisteren heeft het voor het eerst "geregend" dit jaar, als het net zo´n slechte regentijd wordt als vorig seizoen dan is dat catastrofaal. Nu is onze bron droog en moeten we water kopen, een tankwagen met water gaat 3 dagen mee (250 mensen).
De foto´s zijn gemaakt op een terein dat afgebrand is ...... bosbranden is weer een ander probleem
Wat interessant om te lezen, ik hoop dat jullie bron goed gevuld wordt dit jaar. Bij zulke temperaturen en zo weinig water kan ik me dat van die bosbranden wel voorstellen,