Hahaha, dat dacht ik ook. Had de ringetjes eruit gehaald en dan kon hij het weer opeten. Nou ja, niet de hele twee kilo.

.... gelukkig had ik nog wat gestoomd vlees over wat ik naar Oostenrijk mee had (noteerd: we gaan weer wat bestellen voor noodgevallen
). De voerbak vloog nog net niet door de lucht... 
waarom heb ik zo'n rare hond! 

Ja ik heb ze allemaal teruggevonden... gelukkig maar want die zijn best scherp af en toeMo-yi schreef:wow... fijn dat het eruit is! Hij kijkt er zelf ook wat triest bij
zeker dat de metalen ringetjes er uit zijn?

Nee overal zat stukjes plastic tussen.. dat werd me teveel uitzoekenblondie schreef:Doe je wel recycelenzonde van dat onverteerde vlees

Prima! Niets meer aan te merken gelukkigkaterke schreef:Hoe voelt hij zich nu?

Nee overal zat stukjes plastic tussen van de verpakkingen...Gonnie schreef:Hahaha, dat dacht ik ook. Had de ringetjes eruit gehaald en dan kon hij het weer opeten. Nou ja, niet de hele twee kilo.

Ja een flinke buikSterre schreef:Jeetje wat een berg. Had hij niet een enorme buik?

Hahaha wat een portret.malinois schreef: 22 sep 2025, 17:04 "Mevrouw, hij zal de hele dag wel groggy zijn, veel slapen en rustig zijn, eten zal hij misschien vanavond wel weer willen hebben, maar dat is normaal na braken met deze injectie..."
We komen thuis, hij vliegt over de bank, naar buiten en weer terug. Dus toch maar meegenomen met wandelen met Xanu want die moest nog uit... tja groggy was over toen hij bij de dierenarts naar buiten stapte.... gelukkig had ik nog wat gestoomd vlees over wat ik naar Oostenrijk mee had (noteerd: we gaan weer wat bestellen voor noodgevallen
). De voerbak vloog nog net niet door de lucht...
waarom heb ik zo'n rare hond!
![]()
heel fijn ja!malinois schreef: 22 sep 2025, 17:07Ja ik heb ze allemaal teruggevonden... gelukkig maar want die zijn best scherp af en toeMo-yi schreef:wow... fijn dat het eruit is! Hij kijkt er zelf ook wat triest bij
zeker dat de metalen ringetjes er uit zijn?
Ja, las het bij je reactie op Blondie. Ondeugende hond.malinois schreef: 22 sep 2025, 17:08Nee overal zat stukjes plastic tussen van de verpakkingen...Gonnie schreef:Hahaha, dat dacht ik ook. Had de ringetjes eruit gehaald en dan kon hij het weer opeten. Nou ja, niet de hele twee kilo.