Dag allerliefste Uma
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: DH
Re: Update: Uma heeft een grote kwab op haar long
Ach jeetje wat een rot nieuws
Heel veel sterkte ermee en een knuffel voor Uma
Heel veel sterkte ermee en een knuffel voor Uma
-
- Contacteer:
Ook hiervandaan alle sterkte die je maar gebruiken kunt......
Bedankt allemaal
Uma krijgt nu pijnstillers en eet weer wat beter. Ze is alleen echt vreselijk benauwd, ook in haar slaap en ook als ze gewoon op de bank ligt. Als ze beweegt maakt ze hoestgeluiden.
Ik zei vorige week nog tegen vriend dat ook al zouden ze niks vinden, we misschien alsnog een keuze zouden moeten maken omdat dit geen leven is voor een hond. Zelfs niet voor een luie hond als Uma. Hij begreep daar niets van, vond me hard. Maar nu zei hij dat hij wel snapt wat ik bedoelde.
Hij is er echt stuk van. Probeert het niet te laten zien, maar hij is echt uit zijn doen.
Ze is sterk en dapper en natuurlijk ook die wonderhond. Maar het ziet er gewoon slecht uit. En ze blijft sterk en dapper en wonderhond, ook als ze dit niet redt.
Ik vind het in elk geval heel fijn dat we nog wat tijd hebben gekregen na de vondst van de trage schildklier. Ze heeft echt fantastische dingen gedaan en we hebben zo genoten.
We hopen natuurlijk dat de dierenarts ons gaat vertellen dat het goedaardig is, makkelijk valt te verwijderen en dat ze helemaal gaat herstellen.
Wat er ook gaat gebeuren, het moet snel. Want ik kan dit echt niet aanzien Arme Uma. Dit verdient ze niet.
Uma krijgt nu pijnstillers en eet weer wat beter. Ze is alleen echt vreselijk benauwd, ook in haar slaap en ook als ze gewoon op de bank ligt. Als ze beweegt maakt ze hoestgeluiden.
Ik zei vorige week nog tegen vriend dat ook al zouden ze niks vinden, we misschien alsnog een keuze zouden moeten maken omdat dit geen leven is voor een hond. Zelfs niet voor een luie hond als Uma. Hij begreep daar niets van, vond me hard. Maar nu zei hij dat hij wel snapt wat ik bedoelde.
Hij is er echt stuk van. Probeert het niet te laten zien, maar hij is echt uit zijn doen.
Ze is sterk en dapper en natuurlijk ook die wonderhond. Maar het ziet er gewoon slecht uit. En ze blijft sterk en dapper en wonderhond, ook als ze dit niet redt.
Ik vind het in elk geval heel fijn dat we nog wat tijd hebben gekregen na de vondst van de trage schildklier. Ze heeft echt fantastische dingen gedaan en we hebben zo genoten.
We hopen natuurlijk dat de dierenarts ons gaat vertellen dat het goedaardig is, makkelijk valt te verwijderen en dat ze helemaal gaat herstellen.
Wat er ook gaat gebeuren, het moet snel. Want ik kan dit echt niet aanzien Arme Uma. Dit verdient ze niet.
Fijn dat ze weer wat beter eet, maar wat rot dat ze zo benauwd is !
sterkte,
Ja, hoop dat het snel duidelijk wordt of jullie haar nog beter kunnen krijgen. Zo benauwd is ook geen leven,..,En ze blijft sterk en dapper en wonderhond, ook als ze dit niet redt.
sterkte,
- Zamunda
- Posts in topic: 7
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ik hoop zo dat de uitslag er in elk geval voor het weekend is, wat de uitslag dan ook is. Want wat moet het moeilijk zijn om haar zo te zien, en te vrezen maar nog niet te weten.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
- Contacteer:
Wat een vreselijk nieuws, sterkte
Ik vind het zo rot voor jullie. Maar inderdaad, die tijd samen die jullie gehad hebben na die schildklier, gelukkig hebben jullie dat. Er wordt jullie meer gegund, ik hoop dat ze er nog een fijne tijd aan kan plakken maar dat je somber bent is begrijpelijk. Dit is niet niks.
- Borderbende
- Posts in topic: 3
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Wat hefitg om haar er dan al zo last van zien te hebben. En nu je het weet, maakt het er niet makkelijker op, lijkt me zo.
Hopelijk biedt ze jullie ook nog genoeg mooie momenten op een dag om de moeilijke momenten een beetje te verlichten. Al is elke pijn er een te veel voor je gevoel.
Veel sterkte.
Hopelijk biedt ze jullie ook nog genoeg mooie momenten op een dag om de moeilijke momenten een beetje te verlichten. Al is elke pijn er een te veel voor je gevoel.
Veel sterkte.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Kan je geen puffer geven?
Sherlock mag bij hoesten mijn puffer (duovent of Ventolin mag hij) gebruiken, doorgeknipte pet-fles met tape rond de scherpe rand, neus er in en puffer aan de andere kant en een minuutje zo houden.
Hetgeen wat in de weg zit bij Uma verdwijnt er natuurlijk niet door, maar misschien zet het de goede longstukjes net iets meer open waardoor ze het minder benauwd heeft....
Sherlock mag bij hoesten mijn puffer (duovent of Ventolin mag hij) gebruiken, doorgeknipte pet-fles met tape rond de scherpe rand, neus er in en puffer aan de andere kant en een minuutje zo houden.
Hetgeen wat in de weg zit bij Uma verdwijnt er natuurlijk niet door, maar misschien zet het de goede longstukjes net iets meer open waardoor ze het minder benauwd heeft....
- Inge O
- Posts in topic: 6
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Wat een ellende - weinig fysieke hinder lijkt me erger dan benauwd zijn, ik hoop dat jullie snel resultaat krijgen van de test.
- Persistence
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Wat naar dat ze eigenlijk zo snel achteruit gaat Nikki. Vind het zo naar voor jullie.
- Célie
- Posts in topic: 4
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Wat een rotnieuws, hopelijk krijg je snel de uitslag van de test en maakt dat het ietwat makkelijk om te helpen bij welk besluit je gaat nemen.
Dat had ik met mijn man en Fluffy.
Ik heb de knoop doorgehakt en hij vond mij ook hard en klinisch.
Maar soms moet je dat wel zijn.
Als je je hond ziet lijden en er is geen redelijke verbetering in zicht, dan houd het op.
Natuurlijk wil je haar niet missen maar houden van is ook loslaten.
Sterkte met alles
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Ach wat verdrietig om Uma zo ziek te zien. Jullie hebben zoveel met haar meegemaakt, ik kan me voorstellen dat ze extra speciaal voor jullie is.
Wanneer verwacht je de uitslag?
Wanneer verwacht je de uitslag?
Wat erg... Hopelijk weet je snel meer.
Sterkte in ieder geval!
Sterkte in ieder geval!
- stellamay
- Welke: een Woezeltje
Ik zag het op Instagram voorbij komen, wat een klote nieuws!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, met een allerdikste knuffel voor Uma, en hoop zo dat de uitslag ietwat meevalt.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, met een allerdikste knuffel voor Uma, en hoop zo dat de uitslag ietwat meevalt.
Wat ontzettend naar voor Uma en jullie. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Sterkte, hopelijk weten jullie snel meer.
Dag Jochum Run Free..... 25-02-2011 - 27-02-2024
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat erg, Veel sterkte.
Maak het niet te dol.
Maak het niet te dol.
Heel naar zeg, sterkte!
- Soof
- Posts in topic: 4
- Welke: Zwitserse herder
Bah, ik vind het zo rot. Voor jullie, voor haar. Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, dit verdient ze niet. Maar jakkes. Lieve Uma.
- Yvette
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Potver wat een rotnieuws en ook zo sneu om te horen dat ze steeds maar zoveel achteruit blijft gaan Heel veel sterkte voor jullie
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
Ik wil jullie alleen maar heel veel sterkte wensen.
- galga's
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Arme Uma. Heel veel sterkte
- Ipanema
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat een vreselijk nieuws... Hopelijk weten jullie snel meer. Sterkte voor jullie en Uma