Oma doet aan hondensport
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Oma doet aan hondensport
ik zag vandeweek iets voorbij komen, bedoel je die oude dame die voorover gebogen loopt met dr herder en pakwerk doet?
2011-2025
-
kelly 1981
als je gewoon op de link video faceboek klikt doet hij het
leuk filmpje
leuk filmpje
Leuk zeg. Zou die vrouw altijd zo krom gelopen hebben of komt het omdat de rollator niet goed afgesteld is. Ik zie altijd nogal veel mensen met een kromme rug lopen achter een rollator. Niet zo krom als deze vrouw trouwens.

Tanja en Anne
- Daan
- Posts in topic: 4
- Welke: Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Wat een enig filmpje! Zo beheerst.Gonnie schreef: 07 okt 2025, 07:25 Leuk zeg. Zou die vrouw altijd zo krom gelopen hebben of komt het omdat de rollator niet goed afgesteld is. Ik zie altijd nogal veel mensen met een kromme rug lopen achter een rollator. Niet zo krom als deze vrouw trouwens.
Dat komt niet door de rollator maar omdat de rug zo gegroeid is. Daar pas je je rollator vervolgens op aan.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Leuk filmpje. Het mensje moet alleen ATB banden onder haar rollator.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Oké. Het viel me gewoon op dat heel veel mensen heel erg gebogen lopen als ze achter een rollator lopen. Maar dacht wel dat het van deze vrouw zo gegroeid was.Daan schreef: 07 okt 2025, 10:21Wat een enig filmpje! Zo beheerst.Gonnie schreef: 07 okt 2025, 07:25 Leuk zeg. Zou die vrouw altijd zo krom gelopen hebben of komt het omdat de rollator niet goed afgesteld is. Ik zie altijd nogal veel mensen met een kromme rug lopen achter een rollator. Niet zo krom als deze vrouw trouwens.
Dat komt niet door de rollator maar omdat de rug zo gegroeid is. Daar pas je je rollator vervolgens op aan.

Tanja en Anne
- Daan
- Posts in topic: 4
- Welke: Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik loop zo ook al achter m'n rollator, kyfose en scoliose. Als ik 80 ben haal ik die vrouw in qua kromming 
Wat een stoere vrouw.
-
EchoMira
- Honden: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Nou, om eerlijk te zijn klopt dat ook gewoon. Als je je voorpootjes gaat gebruiken moet je die daadwerkelijkDaan schreef: 07 okt 2025, 10:21Wat een enig filmpje! Zo beheerst.Gonnie schreef: 07 okt 2025, 07:25 Leuk zeg. Zou die vrouw altijd zo krom gelopen hebben of komt het omdat de rollator niet goed afgesteld is. Ik zie altijd nogal veel mensen met een kromme rug lopen achter een rollator. Niet zo krom als deze vrouw trouwens.
voor je zetten. Rechtop lopen was nou net wat niet meer lukte, toch?