Consumentengids over puppy’s
Re: Consumentengids over puppy’s
Lijkt me een uitstekend initiatief. Of het helpt? Geen idee.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Onzinnig blaadje. Mensen weten dit allang.
Ik vind het een leuke samenwerking tussen criminelen en tokken. Lekker daar laten en niet de hele kynologie onder curatele stellen.
En het ergste van dit alles vind ik dat er gedaan wordt alsof het goed gaat als de fokker aan een handjevol kenmerken voldoet. Dan legitimeer je praktijken die die goedkeuring niet verdienen omdat de pups gechipt zijn en de fokker recensies op google heeft staan.
Ik vind het een leuke samenwerking tussen criminelen en tokken. Lekker daar laten en niet de hele kynologie onder curatele stellen.
En het ergste van dit alles vind ik dat er gedaan wordt alsof het goed gaat als de fokker aan een handjevol kenmerken voldoet. Dan legitimeer je praktijken die die goedkeuring niet verdienen omdat de pups gechipt zijn en de fokker recensies op google heeft staan.
-
- Contacteer:
Wat is het verschil tussen een beroepsfokker en een broodfokker? En wat is het verschil tussen rechtstreeks bij een fokker kopen, of via Marktplaats? Marktplaats is geen agentschap of tussenhandel, het is alleen een plek om te adverteren.
Dit schept dus niet echt duidelijkheid, jammer weer.
Dit schept dus niet echt duidelijkheid, jammer weer.
-
- Honden: 2
- Welke: wetterhoun
Ik denk dat de meeste mensen dit ook wel ergens weten. Maar mensen kopen nog altijd bewust bij een broodfokker en gaan echt niet reclameren als hun pup wat mankeert. Daar zijn ze dan weer te schijterig voor. Is ook wel begrijpelijk, want vaak zit er pure hondenmafia achter de broodfok.